Kelpaako nainen suhteeseen jos ei ole erityisen hyvä sängyssä?
Tekeekö sellaisella naisella oikeasti mitään? Ainakaan normaalit halukkaat miehet?
Uskon, että monelle naiselle ei kelpaa mies joka ei ole erityisen hyvä panomies. Toki kelpaa osalle koska naisilla halut ovat vaatimattomammat, mutta miesten kohdalla ei ole näin. En ymmärrä miten vaatimattomien taitojen ja halujen nainen voisi olla hyvä miehelle suhteessa.
Kommentit (220)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena pakko kommentoida: ex-miesystäväni oli tottunut lahnanaisiin edellisissä suhteissaan. Oli ollut siis pitkässä avioliitossa ja sen jälkeen kuutisen vuotta elellyt avovaimon kanssa, mutta silti oli hurjan paljon juttuja, joita pidin sängyssä ihan itsestäänselvyytenä mutta eksä oli aivan haltioissaan: ai naiset tykkää tästäkin! Tenttasin sitten että mitä kummaa te ylipäätään teitte sängyssä ja olin kyllä aika kummissani siitä, kuinka huonoon ja välinpitämättömään touhuun moni mies tyytyy - vuosikausia! Itse en huonoa rakastajaa katselisi päivääkään.
Olen ollut sängyssä myös sellaisten eronneiden miesten kanssa, jotka ovat touhussa aivan käsittämättömän huonoja. Samoin tällöin olen ihmetellyt (en kyllä ääneen) että millä kummalla tuokin on naimisiin asti päässyt, kuka hassu nainen on tyytynyt tuollaiseen räpeltäjään.
Mutta toki kaikille seksi ja intohimo ei merkkaa yhtä paljon kuin itselleni, huonoa seksiä voidaan sietää hyvän kaveruuden/kumppanuuden vuoksi. Itse en tätä valintaa vaan oikein ymmärrä.
Päädyitkö kenenkään kanssa naimisiin? Vai oletko käynyt läpi lähinnä pitkän listan eronneita rai karanneita miehiä?
Heh, täällä muutama kateellinen kuiva lahna itkee, kun eivät itse oo saaneet tarpeeksi munaa elämänsä aikana. ;D
Itse kadun vain asioita, mitä olen jättänyt tekemättä, sitten kuolinvuoteella. Jokainen mies ollu oma jännä kokemuksensa persoonana ja ihmisenä ja rakastajana. Ne, jotka kerrasta löytäny hyvän, olkaa onnellisia, mutta te, joilta se hyvä mies puuttuu niin älkää jääkö jumittamaan suhteeseen kenenkään teille sopimattoman kanssa. Ja sama koskee miehiä tasapuolisesti, ei kannata jäädä väkisin paskaan parisuhteeseen, aina sitä joku muu löytyy ja voi hyvinkin olla sinulle paljon sopivampi kumppani! ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena pakko kommentoida: ex-miesystäväni oli tottunut lahnanaisiin edellisissä suhteissaan. Oli ollut siis pitkässä avioliitossa ja sen jälkeen kuutisen vuotta elellyt avovaimon kanssa, mutta silti oli hurjan paljon juttuja, joita pidin sängyssä ihan itsestäänselvyytenä mutta eksä oli aivan haltioissaan: ai naiset tykkää tästäkin! Tenttasin sitten että mitä kummaa te ylipäätään teitte sängyssä ja olin kyllä aika kummissani siitä, kuinka huonoon ja välinpitämättömään touhuun moni mies tyytyy - vuosikausia! Itse en huonoa rakastajaa katselisi päivääkään.
Olen ollut sängyssä myös sellaisten eronneiden miesten kanssa, jotka ovat touhussa aivan käsittämättömän huonoja. Samoin tällöin olen ihmetellyt (en kyllä ääneen) että millä kummalla tuokin on naimisiin asti päässyt, kuka hassu nainen on tyytynyt tuollaiseen räpeltäjään.
Mutta toki kaikille seksi ja intohimo ei merkkaa yhtä paljon kuin itselleni, huonoa seksiä voidaan sietää hyvän kaveruuden/kumppanuuden vuoksi. Itse en tätä valintaa vaan oikein ymmärrä.
Päädyitkö kenenkään kanssa naimisiin? Vai oletko käynyt läpi lähinnä pitkän listan eronneita rai karanneita miehiä?
Heh, täällä muutama kateellinen kuiva lahna itkee, kun eivät itse oo saaneet tarpeeksi munaa elämänsä aikana. ;D
Itse kadun vain asioita, mitä olen jättänyt tekemättä, sitten kuolinvuoteella. Jokainen mies ollu oma jännä kokemuksensa persoonana ja ihmisenä ja rakastajana. Ne, jotka kerrasta löytäny hyvän, olkaa onnellisia, mutta te, joilta se hyvä mies puuttuu niin älkää jääkö jumittamaan suhteeseen kenenkään teille sopimattoman kanssa. Ja sama koskee miehiä tasapuolisesti, ei kannata jäädä väkisin paskaan parisuhteeseen, aina sitä joku muu löytyy ja voi hyvinkin olla sinulle paljon sopivampi kumppani! ;)
Et siis päätynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa "ei ole erityisen hyvä sangyssä?". Siis kun puhutaan naisesta.
Tyypillinen naiskommentti. Nainenko on aina hyvä sängyssä, miehissä eroja?
Olen mies. Tarkoitin vaan, kun vaimo jakso aina valittaa että on hirveen huono sängyssä, mutta ei se minusta ole. Halusin vaan jotain esimerkkiä mikä tekee naisen huonoksi sängyssä.
Ehkä se on naisen tunne siitä, ettei pysty vapautumaan eikä "haluamaan" kuten tietäisi naisten parhaimmillaan "kykenevän". Silloin kokee ettei kykene antamaan kaikkeaan eikä kyllä saamaan nautintoa täysillä itsekään.
Ainakin mulla on tälleen :( Kaipaisin minut vain vapauttavaa miestä. Siis sellaista joka pyytäisi minulta kaikenlaista ja siten auttaisi minua vapautumaan, eikä tekisi vain itselleen, mutta pyytäminen ei sitten saisi olla vaatimista vaan jonkinlaista innostunutta himon hehkua mieheltä. Sorry, kun on varmasti aika vaikea pyyntönä. Vaatinee vain oikeat kemiat :(Joo mun vaimo on tollanen. En kuitenkaan pidä häntä huonona panona. Toki suhteen alussa yritti aktiivisesti jotain, mutta se oli aina jotenkin vaikeaa. Itse asiassa vasta vuosia myöhemmin opin ottamaan vaimon. Kun aloin kunnolla panna vaimoani, ei hän ole kysellyt mahtaako olla huono sängyssä. Sitä jotenkin ajatteli, että paneminen on tekninen suoritus. Se on kuitenkin enimmäkseen psykologinen tilanne jossa mies ottaa ja nainen antautuu. Sä tarviit varmaan panomiehen =D.
Mä ainakin tarvin panomiehen! On autuaampaa antaa kuin ottaa :D
Tästä keskustelusta muodostuu kuva aneemisen yhdyntäkeskeisestä seksistä. Ei ihme, että teillä on tylsää. Vaihtelunhaluisimmatkin tyytyy vain tuuppimaan toisin päin. Onhan yhdyntäkin kivaa, ei siinä mitään, mutta eihän siihen nyt kauaa mene. Pidän kyllä siitä, että kumppanini kanssa saamme kulumaan kuusi tuntia nautinnolliseen seksiin eikä siinä ole vielä edes yhdyntää. Voi toki olla, jos niin haluamme. Moni parisuhde todellakin taitaa kaivata mielikuvitusta, luottamusta, uskallusta uusiin kokeiluihin ja oman ja kumppanin persoonan syvällistä tuntemista. Tai ehkä sadomasokisteilla nyt vain on hauskempaa:D Ainakaan seksi ei ole pinnallista hydrauliikkaa. En käsitä, miten sellainen voi tyydyttää ketään millään tasolla. No, ihmiset ovat niin erilaisia.
Köyttä ja piiskaa kirjoitti:
Tästä keskustelusta muodostuu kuva aneemisen yhdyntäkeskeisestä seksistä. Ei ihme, että teillä on tylsää. Vaihtelunhaluisimmatkin tyytyy vain tuuppimaan toisin päin. Onhan yhdyntäkin kivaa, ei siinä mitään, mutta eihän siihen nyt kauaa mene. Pidän kyllä siitä, että kumppanini kanssa saamme kulumaan kuusi tuntia nautinnolliseen seksiin eikä siinä ole vielä edes yhdyntää. Voi toki olla, jos niin haluamme. Moni parisuhde todellakin taitaa kaivata mielikuvitusta, luottamusta, uskallusta uusiin kokeiluihin ja oman ja kumppanin persoonan syvällistä tuntemista. Tai ehkä sadomasokisteilla nyt vain on hauskempaa:D Ainakaan seksi ei ole pinnallista hydrauliikkaa. En käsitä, miten sellainen voi tyydyttää ketään millään tasolla. No, ihmiset ovat niin erilaisia.
Siis mitä te sen kuusi tuntia teette? Miten miehellä seisoo monta tuntia putkeen?
Toisaalta on myös todella loukkaavaa niputtaa ihmiset samaan pinoon seksuaalisilta tarpeiltaan. Mikä siinä seksissä on niin paljon elämää suurempaa, että kaikkien tulisi harrastaa sitä samalla tavalla kuin sinä ajattelet? Ettei mikään muu tapa voi olla yhtä tyydyttävää kuin sinun tapasi? Itseäni ahdistaa juuri tämä, että jos ei ole vähintään joku seksin jumalatar niin sitten vähätellään toisten seksuaalisuutta ja mielletään ne vähemmän seksuaalisiksi.
Ja mitä tulee kumppanin persoonan syvälliseen tuntemiseen, niin no, täytyy sanoa, että paremmin siitä persoonasta on saanut tuntumaa tässä ihan lapsiperhearjessa kuin sängyssä.
S&M:ksi olet yllättävän ahdasmielinen.
Hä? Eihän naisen tarvitse olla mitenkään hyvä sängyssä. Kunhan makaa paikoillaan sopivassa asennossa, että saan työnnettyä munani pimpsukkaan.
Tai ehkä sadomasokisteilla nyt vain on hauskempaa:D Ainakaan seksi ei ole pinnallista hydrauliikkaa. En käsitä, miten sellainen voi tyydyttää ketään millään tasolla. No, ihmiset ovat niin erilaisia.
Itse en pidä kivusta millään tasolla. En halua että minua satutetaan enkä halua mitenkään satuttaa muita ihmisiä millään tavalla seksin aikana . Olet kovin ahdasmielinen ihminen jos et tätä pysty ymmärtämään. Ja jos tämä tekee minusta tylsän niin sitten tehköön. Toivottavasti emme koskaan tapaa makuuhuoneessa vai missä nyt mäiskitkään muita.
Yleinen harhaluulo taitaa olla monilla, että miehet on tyytyväisiä kunhan vain nainen antaa. Ei se nyt ihan noinkaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen neljättä vuotta naimisissa, mutta onko tällä itse asian kannalta merkitystä? Ja joo, nykyinen mieheni karkasi huonosta suhteesta ja erosi, itselleni liitto on ensimmäinen. Mut mitä tällä tiedolla on merkitystä? Hyvää ja huonoa seksiä on sekä avio- että avoliitoissa kuin kaikissa muissa suhteissa. Omaa miestäni en olisi vienyt alttarille ellei seksi olisi molemmin puolin tyydyttävää, mutta se nyt on vaan mun valinta. 😃 Hankala kuvitella että olisin myöskään vakiintunut miehen kanssa, joka on tyytynyt huonoon seksiin suhteessaan vuosikausia. Kielii mulle ihmisestä, jolle intohimo ei ole tärkeää.
Seksisuhteeseen ei varmaan riitä tai sekin riippuu varmaan siitä, mitä kukakin seksisuhteelta hakee, mutta parisuhteeseen mikäpä ettei tuollainenkin nainen kelpaisi. Hyvä seksi ei ole mielestäni mitään suorittamista ja sen arvioimista, että kuka on hyvä ja kuka ei, vaan se on rakkauden ja nautinnon jakamista toisen kanssa hyväksyvässä, rakastavassa sekä läsnäolevassa ilmapiirissä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, joka on sängyssä oikea peto, pettää varmasti helpommin kuin nainen, joka vaan antautuu miehelle lähetyssaarnaaja-asennossa.
Voi olla, mutta ei välttämättä näin. Sanotaan että naisella on kahtia jakautuva lisääntymisvietti. Toisten miesten kanssa pannaan ja tehdään mitä vaan, toiset miehet sitoututetaan perhe-elämään. Nämä toiset saavat juuri sitä antautumista lähetyssaarnaajassa, muruset lattialta, jos se riittää pitämään heidät naisen ja perheen palveluksessa. Hauskempaa seksiä harrastetaan sitten pettäessä.
Vierailija kirjoitti:
Hä? Eihän naisen tarvitse olla mitenkään hyvä sängyssä. Kunhan makaa paikoillaan sopivassa asennossa, että saan työnnettyä munani pimpsukkaan.
Minuakin kiinnosti tuommoinen seksi, joskus teininä.
Nykyään hoidan mielummin homman itse, jos ainoa vaihtoehto on noin huono-laatuista perus-jyystöä.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä on ihan saatanan vaikea miellyttää sängyssä. Teit niin tai noin niin aina teet väärin. Helpompi maata kuin lahna kun muu ei kelpaa. Ja jos koittaa kertoa että mistä itse nauttisi niin vedetään samantien kauheat kilarit. Joten taas vaan helpompi maata ja odottaa koska tämä on ohi.
Joo, harrastakoot miehet vaan keskenään sit seksiä, jos niitä on naisen niin vaikea miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä on ihan saatanan vaikea miellyttää sängyssä. Teit niin tai noin niin aina teet väärin. Helpompi maata kuin lahna kun muu ei kelpaa. Ja jos koittaa kertoa että mistä itse nauttisi niin vedetään samantien kauheat kilarit. Joten taas vaan helpompi maata ja odottaa koska tämä on ohi.
Joo, harrastakoot miehet vaan keskenään sit seksiä, jos niitä on naisen niin vaikea miellyttää.
Ja mites se mies miellyttää naista? Kuvittelevatko miehet itse olevansa jotenkin täydellisiä? Ei ne ole.
Tosi surullisen kuuloista seksiä täällä. Olen itse nainen pitkässä liitossa, jossa seksi on todella hyvää. Mies ja nainen voivat mielestäni tehdä homman onnistumiseen suunnilleen yhtä paljon. Sängyssä hyvä nainen tietää, mistä tykkää ja uskaltaa pyytää sitä ja myös toteuttaa toisen toiveita avomielisesti (muttei omia rajojaan vastaan). Meillä tärkeää on mielikuvitus, kokeilut ja tietenkin se, että perusjutut kuten suuseksi ovat taattua priimaa. Myös hyvä kunto ja kropan pitäminen kunnossa kuuluu pakettiin. Rakkaus ja kunnioitus ovat tietenkin perusta kaikelle, jos on katkeruutta esim. kotitöiden epätasaisesta jaosta, niin ei toimi seksikään.
Vierailija kirjoitti:
Tosi surullisen kuuloista seksiä täällä. Olen itse nainen pitkässä liitossa, jossa seksi on todella hyvää. Mies ja nainen voivat mielestäni tehdä homman onnistumiseen suunnilleen yhtä paljon. Sängyssä hyvä nainen tietää, mistä tykkää ja uskaltaa pyytää sitä ja myös toteuttaa toisen toiveita avomielisesti (muttei omia rajojaan vastaan). Meillä tärkeää on mielikuvitus, kokeilut ja tietenkin se, että perusjutut kuten suuseksi ovat taattua priimaa. Myös hyvä kunto ja kropan pitäminen kunnossa kuuluu pakettiin. Rakkaus ja kunnioitus ovat tietenkin perusta kaikelle, jos on katkeruutta esim. kotitöiden epätasaisesta jaosta, niin ei toimi seksikään.
Juuri näin, hyvä seksi on yhdessä tekemistä. Kyllä todellakin ymmärrän kritiikin jos joku makaa kuin eloton ruumis sängyssä, ihan sairaalta tuo lähinnä kuulostaa.
Höh, surullista huomata et moni kuvittelee ettei nainen voi tehdä sängyssä muuta kuin maata. Itse ainakin rakastan vaihdella asentoja ja erityisesti tykkään ratsastaa. Jopa sen ratsastuksenki pystyy tekemään monella eri variaatiolla tempoa ja kulmaa muunnellen. En ole mikään missi ja vähän pyöreäkin olen, mutta niin vain mieheni ylisti seksitaitojani kun tavattiin. Ei kuulemma muiden kanssa seksi ole ollut niin mahtavaa. Eli on niissä naisissakin ja seksitaidoissa vaan eroja!
Jaa. Ite ainakin löytäny hyvän muutaman kusipään lempattuani. Ei kannata tyytyä ekaan, minkä löytää, jos se on ihan perseestä. :D