Minua rupes säälitteleen köyhemmät. Aamupalapöydässä herkkuja jos jonkinlaista sorttia
Säälin teitä joilla vaan joku kahvi/tee ja halpa käntty aamupalalla.
Meillä oli valmiiksi katettu pöytä taas ja aurinko porottaa mukavasti lämpöä.
Lomaterveisin
Jari
Kommentit (35)
Ota nämä niin psykoosi hälvenee: 💊💊
Onko 7emää eri sorttia leikkeleitä?
Mulla oli ohrapuuroa ja sämpylää 😃 ja ensi tiätysti kahvia
Tämä on aina yhtä outoa, kun jotkut yrittävät päteä jollain aamupalalla tai leikkeleillä.
Me ei olla mitenkään rikkaita vaan tavallisen keskituloisia, ja aina katetaan vapaapäivinä kiva aamupalapöytä.
Hyvää leipää esim. yönylisämpylöitä, vihannekset pilkottuna kulhossa, tuoremehua ja munakas tai keitettyjä kananmunia. Usein jotain ekstraa kuten kroissantteja tai tuoreita marjoja tms. Tänään paistoin lettuja.
Tiesitkö, että sääli,on sairautta? Toivottavasti tervehdyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei pysty syömään aamulla.
Tää on hyvä juttu. Keho on jo valmiiksi rasvanpolttotilassa ja kun sinnittelee iltapäivään, rasvaa palaa "kuin ilmaiseksi". Mutta kaikilla asia ei ole näin. Joidenkin on pakko saaada aamiaista heti herättyä.
Älä suotta säälittele, ap. Ei nuo säälisi kohteet ole köyhempiä. Ainoastaan fiksumpia. Huomaat sitten kun itse olet letkuissa elintapasairauksiesi kanssa. Ja nää toiset kävelee reippaasti ohi.
Säälittäviä kommentteja taas.
Nyt suuntaamme safarille katsomaan villieläimiä ja myöhemmin lounas näköalatasanteen ravintolassa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ota nämä niin psykoosi hälvenee: 💊💊
Eihän nuo helvatti riitä sille alkuunkaan vaan nämä ainakin 💊💊💊💊💊💊🏥👨👩🤒💉💉💉💉💉💉💉💉💉💉💉💉💉💉💉
Vierailija kirjoitti:
Nyt suuntaamme safarille katsomaan villieläimiä ja myöhemmin lounas näköalatasanteen ravintolassa.
Ap
Ihanaa....elämää kuin satukirjasta! Varo kuitenkin paskatautia.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ihanaa!
Kauhea kun ihminen matkaa niin kauas miettiäkseen naapureitaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ihanaa....elämää kuin satukirjasta! Varo kuitenkin paskatautia.
Ei sen enää sitä tarvitse varoa Kusi virtaa päässä ja paska tekee patojaan Hullukin vielä !
Itse käyn taksilla joka aamu hotellin aamupalla
Kahdeksantena aamuna ne sun tassille laittamat tuotteet alkaa jo maistua hipusen happamalta.
Itselleni taksi tuo aamupalan hotellille
Tosi säälittävää kommentointia taas.
Lähdettiin juuri kuljettajan kanssa ajamaan seuraavaa etappia kohti.
Ap
jari on mt huoneella, siellä on vamiiksi keittiöhenkilökunta laittanut puuron ja hoitajat nätinvärisiä pilsuja riviin jos jonninmoista sorttia ja sittenhän se aaarinko vasta paistaakin hihhulilei
Ei pysty syömään aamulla.