Vauva on viikon ikäinen - poikkis aikoo lähteä baariin!
Siis mä en kestä! Olisin halunnut viettää ekaa viikonloppua vauvaperheenä ihan rauhassa ja ehkä saanut vähän levätä. Nyt poikkis laittoi viestiä, että menee suoraan töistä kaverille ja lähtevät tänään baariin ryyppäämään, ei kuulemma kannata valvoa. Oikeasti, ei tää voi olla todellista?!?
Kommentit (170)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Poikkis?" Oletko 14?
Seurustellaan. Ei olla kihloissa eikä naimisissa. En silti sentään ole 14v. Ap
Se mitään seurustelua ole, kun lapsi on jo maailmassa. Olette perhe ettekä mikään seurusteleva pari. Voi luoja anna tän olla provo.
:D hah.
"Seurusteletko?"
"No en todellakaan! Me olemme perhe."
Imetyksen kanssa kannattaa taistella jos se on äidille tärkeää.
Ihan kiva kun täällä jaetaan noita imetysneuvoja mutta ap:lla on stressiä nyt ihan riittävästi ilman imetystäkin. Pääasia on nyt että vauva saa ruokaa, tuli se nyt tissistä tai pullosta ja ap on stressaamatta yhtään enempää mistään ylimääräisestä.
Imetys on hieno juttu ja vaatii aikaa ja vaivaa ja otolliset olosuhteet onnistuakseen mutta nyt on tilanne itsessään jo sen verran stressaava että turha kuormittaa itseään millään muulla.
Tsemppiä ap, tulet varmasti pärjäämään hyvin mutta jos tarvitset apua niin älä yritä väkisin pärjätä yksin vaan uskalla myös pyytää apua ja ottaa sitä vastaan.
Jotkut on poikkis ja jotkut on pinois. Ei voi etukäteen tietää!
(itseasiassa voi etukäteen tietää, ihminen ei muuta vaikka lisääntyisi)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pääsiskö sun äiti viikonlopuksi teille käymään? :)
Sitten hävettää, jos poikkis tuleekin mun luo yöllä ja on ihan hirveessä kunnossa :( Ja nukkuu koko huomisen :( Mutta voin mä kysyä, varmaan tulisi mielellään ellei oo töitä (vuorotyö sillä on). Ap
Tee selväksi sille, ettei tarvii tulla sun ja vauvan luokse, jos on kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pääsiskö sun äiti viikonlopuksi teille käymään? :)
Sitten hävettää, jos poikkis tuleekin mun luo yöllä ja on ihan hirveessä kunnossa :( Ja nukkuu koko huomisen :( Mutta voin mä kysyä, varmaan tulisi mielellään ellei oo töitä (vuorotyö sillä on). Ap
Tee selväksi sille, ettei tarvii tulla sun ja vauvan luokse, jos on kännissä.
Jatkan vielä, että otat siltä asuntosi avaimet pois, jos ette asu yhdessä. Puhelimen laitat yöksi äänettömälle.
Ihmeiden ihme! Eikö se kapakkaukosta unelmaprinssiksi tapahtunutkaan? Saat sitä mitä tilasit.
Nyt vaan etsimään jotain yh-isukkia, kukaan muu ei sua äpärinesi huoli... Lykkyä tyköööö!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Ei aio pitää isyyslomaa. Mun vanhemmat asuu eri paikkakunnalla, oon vielä tosi kipeä synnytyksestä ja itkettää vähän kaikki. Nyt pitää sitten olla ihan yksin vauvan kanssa 24/7 ja oon tosi väsynyt. Imetys ei onnistu, mikään ei onnistu, ei mitään tukea poikkikselta :( Ap
Sellasta se on kun keskenkasvuisen kanssa lisääntyy.
Miksi tehdä lapsi jos ette edes asu yhdessä? Oliko vahinko raskaus? En ihmettele että sun "poikkis" menee kavereiden kanssa juhlimaan mielummin.. Ette kumminkaan yhdessä asu ja ei taida olla ihan kypsä olemaan isä jne
Niin ja Ehkäisyt on keksitty JA myös jälkiehäisyn voi saada apteekista ilman reseptiä.. Ihan näin vinkkinä tulevaisuuden varalle sinulle ja muille joilla on "poikkis"
Voimia ap <3 Itse olen viimeisillään raskaana ja ukko taas juomassa. Varpajaisiakin taitaa odottaa enemmän kuin vauvaa:-( On kyllä pahamieli ja itkettää.... Hieroisi vaikka joskus tai pitäisi kainalossa.
Hyvä, kun ap jaksat kirjoittaa tänne ja soitella neuvolaan. Varmaankin saat apua. Koeta levätä, kun vauva nukkuu. Hermostuksesi tarttuu häneen. Voimia sulle, huomaat täällä, että et ole yksin.
Mulla oli ihan sama tilanne, avomies alkoi käydä viihteellä ja lähti risteilylle kun lapsi oli 1vk vanha. Ei hoitanut yhtään yöheräämisiä, käänsi vain kylkeä, ei laittanut ruokaa jne. Kamala tyyppi. Halusin vain kertoa sinulle että jos poju ei ryhdistäydy, yksin on parempi sekä sinulle että lapselle. Jos mies jatkaa samaa rataa, petyt vain kerta toisensa jälkeen ja menetät kontrollin omaan elämääsi. Mun lapsi sai traumoja mm siitä kun isä ei reagoinut hänen tarpeisiinsa ja aina välillä katosi päiväkausiksi tai tuli kotiin keskellä yötä. Älä stressaa imetyksestä, ei täysimetys kaikilta onnistu. Se on paljon vaikeampaa kuin moni myöntää. Kysy apua myös kotikuntasi kotipalvelusta, yhteystiedot löytyy netistä tai neuvolasta.
Vierailija kirjoitti:
Heivaa se metsään!
Siis se ukko ei vauvaa! Tsemppiä Ap!
Aika kurjaa sanoa, että "Oma vikas kun menit tollasen kaa lisääntymään". Ja siksi koska ihmisistä voi uudessa tilanteessa paljastua negatiivisia piirteitä mitä ennen ei ole ollut. Lapsi on niin iso asia että voi mennä jollain pupu pöksyyn :/ Ja aivan perseestä ja säälittäväähän se on kaikkien kannalta! Siinä kohtaa varmasti itseä vituttaa ja kovaa. Ja se on kumma että 99% näistä on miehiä ja naisen täytyy ottaa vastuu ja jaksaa vaikka mikä olisi!
Niin, pitikö se lapsi tehdä pojan kanssa? Onneksi olkoon tulevalle YH:lle
Se mitään seurustelua ole, kun lapsi on jo maailmassa. Olette perhe ettekä mikään seurusteleva pari. Voi luoja anna tän olla provo.