Leevi vietti metsässä omassa piilopaikassaan yön
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201512270095745_uu.shtml
Poika palasi itse kotiinsa aamulla puoli kymmenen jälkeen.
Poika palasi itse kotiinsa aamulla puoli kymmenen jälkeen. Poika oli viettänyt yön omassa piilopaikassaan läheisessä metsässä ja hän palasi kotiin hyvässä kunnossa.
Poliisi kiittää kaikkia etsintöihin osallistuneita. Etsintään osallistuivat poliisin lisäksi Vapepa, puolustuvoimat sekä rajavartiolaitos.
Poliisi ei tiedota asiasta enempää, eikä katoamisesta käynnistetä tutkintaa, koska ei ole syytä epäillä rikosta.
Kommentit (116)
Voi luoja näitä kommentteja! Suurenmoista, että lapsi on kunnossa, eikö sitä kaikki toivonutkaan? Minusta yks sama, mitä maksoi. Hyvää harjoitustahan tuo etsintä oli viranomaisille. Tietysti läheisten hätä on ollut valtava ja loppu hyvin kaikki hyvin.
Pääasia että löytyi, ihan sama paljonko maksoi!
Ihmettelen kyllä, että eikö tätä lapsen omaa paikkaa/majaa(?) tutkittu aikaisemmin. Eikö se ollut vanhempien, ystävien tiedossa vai menikö lapsi etsijöiden kanssa ristiin. Piilopaikka tutkittiin, mutta lapsi meni sinne vasta sen jälkeen.
Aika hyvä piilo kun 160 ihmistä etsi eikä löytänyt. Eikö muka kukaan kaveri tai sisarus tiennyt piilosta? Kuulikohan se sieltä kun ihmiset huusi hänen nimeään, koirat haukkui ja helikopterit pörräsi?
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran oli omassa piilopaikassa niin miksi ei kävellyt kotiin sieltä yöksi. Jokin ei täsmää. Ei 11-v vietä yötä metsässä jos ei ole pakko.
Kuule, kyllä ne kiukutella osaavat ja uhmata vanhempiaan!
Eikö kukaan normaalilapsi normaaliperheestä ole mukamas ikinä karannut kotoa kun on mennyt sukset ristiin?!
Esiteinillä ei vielä ole otsalohko, joka säätelee käyttäytymistä ja syy-seuraussuhteita, kehittynyt joten ei osaa realistisesti arvioida tekonsa
seurauksia ja vaikutuksia.
Oli eksynyt ja yöpynyt mökissä kun ei ollut uskaltanut lähteä harhailemaan pimeässä.Paikallinen lehti tiesi.
No tuon ikäiset lapset eivät tajua etsintöjen laajuutta tai mitä se maksaa, oli erityislapsi tai ei. Menevät vain piiloon äidiltä tai isältä ja syy voi olla hyvin mitätön, kiukuttelu kuuluu lapsuuteen. Kyllä noita karkailuja tapahtuu tavislastenkin toimesta. Minä menin kerran komeroon piiloon, kun en halunnut mennä pyhäkouluun ja äiti ja isä olivat ihan hädissään. Tietääkseni olin normaali ja yleensä hyväkäytöksinen lapsi, mutta tuolloin kyse oli siitä, että sinne oli tullut yksi villi lapsi, jota en jaksanut.
Eikö tämä ollut alusta asti selvää, että tämä lapsi lähti metsään vapaaehtoisesti? Minä ainakin osasin odottaa, että on piiloutunut jonnekin ja tulee mahdollisesti itse pois.
Luonnollista, että kun 11v lähtee metsään ja häviää sinne , on pelastustoimet aloitettava heti. Lasten kohdalla toimitaan niin.
Kyllähän aikuisiakin, jotka katoavat vapaaehtoisesti, etsitään kalliisti. Esim. Nelakin, itsehän se sinne metsään meni ja hirttäytyi.
Kyllä ne pojat on kekseliäitä. Jos olisi tyttö kadonnut olisi voinut olla vähän ikävämpi uutinen tänä aamuna :(
Öö. Kauhee raivo, kun lapsi olikin turvassa! Oisko sen pitäny paleltuu kuoliaaksi mettässä? Sit oltas oltu ihan yhyyyy? Eiks tää nyt oo hyvä juttu, että löyty. 11v on lapsi! Ei se tajuu et tästä tuli tämmönen hulabaloo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leevi sais tämän äidin kädestä suoraan persiille ja lujaa. Saisi myös muuttaa sinne salaiseen yöpaikkaansa lopputalveksi. Niin vihainen olisin.
Toivottavasti sinulla ei ole lapsia.
On kyllä. Fiksu tytär, joka on tällä hetkellä matkoilla. Ei luvattomilla sellaisilla.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä harjoitus etsijöille.
Ja kallis meille veronmaksajille
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja näitä kommentteja! Suurenmoista, että lapsi on kunnossa, eikö sitä kaikki toivonutkaan? Minusta yks sama, mitä maksoi. Hyvää harjoitustahan tuo etsintä oli viranomaisille. Tietysti läheisten hätä on ollut valtava ja loppu hyvin kaikki hyvin.
On kyllä uskomattomia kommentteja:( Mutta tästä huomaa miten paljon on henkisesti ja huonosti voivia, sairaita ihmisiä suomessa:( Mistään ei osata iloita ja heti ollaan mollaamassa toisia!
Mutta onneksi Leevillä oli kaikki hyvin ja löytyi:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leevi sais tämän äidin kädestä suoraan persiille ja lujaa. Saisi myös muuttaa sinne salaiseen yöpaikkaansa lopputalveksi. Niin vihainen olisin.
Toivottavasti sinulla ei ole lapsia.
On kyllä. Fiksu tytär, joka on tällä hetkellä matkoilla. Ei luvattomilla sellaisilla.
11 vuotias?
Eipä ensimmäisenä tullut mieleen että mitähän maksoi Leevin etsintä vaan että Luojan kiitos kun löytyi!
Tästäkin jonkun mielestä "turhasta" etsinnästä opittin valtavasti ja ei kyllä todellakaan ollut mikään turha etsintä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja näitä kommentteja! Suurenmoista, että lapsi on kunnossa, eikö sitä kaikki toivonutkaan? Minusta yks sama, mitä maksoi. Hyvää harjoitustahan tuo etsintä oli viranomaisille. Tietysti läheisten hätä on ollut valtava ja loppu hyvin kaikki hyvin.
On kyllä uskomattomia kommentteja:( Mutta tästä huomaa miten paljon on henkisesti ja huonosti voivia, sairaita ihmisiä suomessa:( Mistään ei osata iloita ja heti ollaan mollaamassa toisia!
Mutta onneksi Leevillä oli kaikki hyvin ja löytyi:D
Osa näistä kommentoijista on sairaita.Hyvä että poika löytyi.
Vierailija kirjoitti:
Pääasia että löytyi, ihan sama paljonko maksoi!
Ihmettelen kyllä, että eikö tätä lapsen omaa paikkaa/majaa(?) tutkittu aikaisemmin. Eikö se ollut vanhempien, ystävien tiedossa vai menikö lapsi etsijöiden kanssa ristiin. Piilopaikka tutkittiin, mutta lapsi meni sinne vasta sen jälkeen.
Ei piilopaikoista kerrota muille, hölmö.
Ettekö te ole koskaan olleet lapsia..
Vierailija kirjoitti:
Oli eksynyt ja yöpynyt mökissä kun ei ollut uskaltanut lähteä harhailemaan pimeässä.Paikallinen lehti tiesi.
Eli kyse on erittäin fiksusta lapsesta :)
Tällaiset "leevit" saisi maksaa etsintäkulunsa kun tulevat työikäikäisiksi palkansaajiksi.