tunnustusketju: asiakaspalvelijoille raivoaminen

Vierailija

Aina välillä tulee näitä aspojen juttuja hirviöasiakkaista, jotka raivoavat ja ovat kohtuuttomia. Olisi lohduttavaa kuulla tarinoita näiden ongelma-asiakkaidenkin näkökulmasta. Lähtökohtaisesti en hyväksy asiatonta käytöstä ja raivoamista, mutta eihän tämä elämä aina mene niin kuin korulauseissa.
Kerran eräässä kahvilassa ei osattu tehdä kunnollista lattea. Maito ei vaahdottunut oikein. Kerran jo tekivät kahvini uudestaan, eikä vieläkään onnistunut. Sitten alkoivat kahvilan tytöt nakkelemaan niskojaan ja inttämään vastaan, joten heitin kahvit pitkin lattioita ja ryntäsin pois. Menin jotenkin lukkoon ja ajattelin että siinähän luuttuavat.
Hävetti jälkeenpäin, mutta olin stressaantunut töistä ja jotenkin kuohahti kun työntekijöiden asenne oli niin epäammattimainen.
Vastaavia "tapauksia" mahtuu temperamenttisen ihmisen elämään muitakin, mutta olisi mielenkiintoista kuulla toisten kokemuksista tästä näkökulmasta.

Sivut

Kommentit (164)

Näin se vaan on

Joku Finskin muija palvelutiskillä sanoi, että upgreidaus business-luokkaan ei onnistu juuri nyt.

Noh huusin tälle muijalle niin kauan, että kas vain yhtäkkiä olikin mahdollista. Luuli naisraukka voivansa istuttaa minut turistiluokkaan. Oppipahan akka palvelemaan tärkeitä asiakkaita. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joku Finskin muija palvelutiskillä sanoi, että upgreidaus business-luokkaan ei onnistu juuri nyt.

Noh huusin tälle muijalle niin kauan, että kas vain yhtäkkiä olikin mahdollista. Luuli naisraukka voivansa istuttaa minut turistiluokkaan. Oppipahan akka palvelemaan tärkeitä asiakkaita. :)

En ihan ymmärtänyt. Miksi et alunperin varannut business-luokan lentoa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Maailmassa taitaa olla paljon muitakin asioita, joita et oikein ymmärrä. :)

Vierailija

Mä en ole ikinä raivonnut ja ollut kohtuuton mutta kerran kiroilin puhelimessa terveyskeskuksen ajanvaraukseen kun puhelimeesa ollut mulkero ilmoitti ettei aikoja ole. Mulla oli selkä siinä kunnossa etten saanut itse puettua mutta hänen mielestään en tarvinnut lääkäriä kun ei tullut kuset ja paskat alle.

Muutaman ärräpään jälkeen aika löytyi.

Huom. käyn terveyskeskuksessa kerran viidessä vuodessa

Vierailija

Minulle on käynyt joskus samoin kuin aloittajalle. 99,9% ajasta olen jopa hermostuneena erittäin esimerkillinen ja miellyttävä ihminen, joka säilyttää viimeiseen asti pokkansa, mutta parina kertana stressi on kasvanut liian suureksi tms. ja lopputulos on sitten ollut samaa luokkaa kuin tosiaan aloittajalla.

Raivosin kerran taksijonossa Helsingin keskustassa, koska kuski otti pokan edeltäni ja minä olin odottanut jo vartin todella huonossa säässä ja oli lisäksi kamala kiire lääkäriin. Intin aikani ja sitten kun se pokakin alkoi vittuilemaan minulle, totesin "SAATANAN MAALAISET", sylkäisin maahan ja kävelin pois. :D Koko ikäni kaupungissa asuneena minulle on lähes pyhä asia, että JONOA kunnioitetaan! Jälkeenpäin nolotti, tosin. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Epäilemättä. Ilkeys on yksi niistä joka menee joka kerta yli ymmärryksen. Mutta mä luotan siihen että karma hoitelee homman jossain vaiheessa.

Vierailija

Minulla ei taida olla mitään tunnustettavaa tähän ketjuun, sillä minä olen se nyhverö, jolle vittumaisimmat asiakaspalvelijat kilahtavat enkä osaa edes sanoa vastaan :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Epäilemättä. Ilkeys on yksi niistä joka menee joka kerta yli ymmärryksen. Mutta mä luotan siihen että karma hoitelee homman jossain vaiheessa.

Karma? Voi eicä! Uskot siis mielikuvitusolentoihin! Kylläpä tää meni nyt noloksi sun kannalta! :D

Vierailija

Lentokoneessa tämä. Perheeni on kasvissyöjiä (maito ja kananmuna ok) ja olin varannut noin 7 tunnin lennolle kaikille kasvisruuat. Ruokia ei kuitenkaan kuulunut, joten aluksi kysyin ihan asiallisesti että missäköhän ovat. Vastaus oli tyly "niitä ei ole". Minulla oli tulostettuna varaukset näistä ruuista ja aloin korottaa ääntäni - ei voi vaatia että 7- ja 10-vuotiaat lapseni joutuvat syömään seitsemän tunnin lennolla pelkkiä suolapähkinöitä tai muuta mitä kärrystä saa ostaa.
Noh, tarina päättyi niin että saimme lentoemäntien(?) ruuat, jotka olivat paljon parempaa laatua kuin matkustajille tarjoiltavat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten se latte olisi kuulunut tehdä?

Ihan mielenkiinnosta, terveisin "kahvilan tyttö"

Olet töissä kahvilassa, mutta et osaa tehdä kahvia? 

Suomi nousuun! :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lentokoneessa tämä. Perheeni on kasvissyöjiä (maito ja kananmuna ok) ja olin varannut noin 7 tunnin lennolle kaikille kasvisruuat. Ruokia ei kuitenkaan kuulunut, joten aluksi kysyin ihan asiallisesti että missäköhän ovat. Vastaus oli tyly "niitä ei ole". Minulla oli tulostettuna varaukset näistä ruuista ja aloin korottaa ääntäni - ei voi vaatia että 7- ja 10-vuotiaat lapseni joutuvat syömään seitsemän tunnin lennolla pelkkiä suolapähkinöitä tai muuta mitä kärrystä saa ostaa.
Noh, tarina päättyi niin että saimme lentoemäntien(?) ruuat, jotka olivat paljon parempaa laatua kuin matkustajille tarjoiltavat.

Onpa tosi kiva juttu, että lapsiparkasi melkein nääntyivät pitkällä lennolla nälkään vain sen takia, että sinä olet jossakin itsekkyyspuuskassasi päättänyt, että he ovat kasvissyöjiä. Mitähän viranomaiset ajattelisivat tästä? Hm...

Vierailija

Temperamentti on kyllä hauska termi. Jo siitä että joku kuvailee itseään temperamenttiseksi tietää, että tuossa on sen luokan mulkku että kannattaa pysytellä kaukana. Kyllä aikuinen ihminen osaa toimia aikuisen ihmisen tavoin myös paineen alla, jos kyse on jostain helkkarin maitovaahdon koostumuksen kaltaisesta pikkuasiasta. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Karma? Voi eicä! Uskot siis mielikuvitusolentoihin! Kylläpä tää meni nyt noloksi sun kannalta! :D

Itseasiassa es ist mir egal, mulla on onneksi varaa maksaa se business-luokka ihan rahalla.

Siis kuka onkaan nolo?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat