Täytyy olla hullu jos menee tuskaan
Sehän on saatananpalvojien festari
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥
Kommentit (24)
Eikö äiti ostanut sinulle lippua vai mikä kismittää?
Vierailija kirjoitti:
Eikö äiti ostanut sinulle lippua vai mikä kismittää?
Ei Pauliina sinne uskaltaisi mennä, ei se uskalla edes istua yksin autossa ikkunat auki.
Vierailija kirjoitti:
Eikö äiti ostanut sinulle lippua vai mikä kismittää?
Mistä olet saanut päähäsi että en aikuisena terveenä ihmisenä osaisi ostaa itse lippujani?
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö äiti ostanut sinulle lippua vai mikä kismittää?
Ei Pauliina sinne uskaltaisi mennä, ei se uskalla edes istua yksin autossa ikkunat auki.
Mistä olet saanut päähäsi että olisin sen niminen?
Mähän olen hämännyt lähes kaiken mitä puhun
Koska teen kaikkeni ettei kukaan saa koskaan tietää kuka olen
Tai tule mun tai perheeni oven taakse
Heitin vaan hatusta että kuka muka olen ja heti kaikki uskoo sairasta
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥
Pera55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö äiti ostanut sinulle lippua vai mikä kismittää?
Mistä olet saanut päähäsi että en aikuisena terveenä ihmisenä osaisi ostaa itse lippujani?
Älä valehtele, et sinä ole terve. Terve ihminen ei spämmäisi vauvapalstalle sellaista sontaa kuin sinä syydät tänne jatkuvasti.
Pera55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö äiti ostanut sinulle lippua vai mikä kismittää?
Ei Pauliina sinne uskaltaisi mennä, ei se uskalla edes istua yksin autossa ikkunat auki.
Mistä olet saanut päähäsi että olisin sen niminen?
Mähän olen hämännyt lähes kaiken mitä puhun
Koska teen kaikkeni ettei kukaan saa koskaan tietää kuka olen
Tai tule mun tai perheeni oven taakse
Heitin vaan hatusta että kuka muka olen ja heti kaikki uskoo sairasta
Hullulle iskee paniikki ja yrittää nyt väittää ettei ole kertonut täällä siskonsa ja isänsä nimiä oman lisäksi, asuinpaikkoja jne.
Vierailija kirjoitti:
Ei sinua hullua laitoselättiä sinne päästettäisikään.
Elätti on vieläkin semmonen joka on hankkiutunut laiskuuttaan eläkkeelle mä en ole laiskuuttani en siis voi olla mä sitäpaitsi käyn eläkkeestä huolimatta töissä
Enkä ole laitoksessa enkä tiedä mistä olet moista keksinyt mutta nyt jätät mut rauhaan tai kerron poliisille
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥
Terve ihminen ei spämmäilisi tälläkään palstalla toinen toistaan sakeampaa pskaa päivät pitkät, joten taidat ihan itse olla hullumpi kuin yksinään Tuska-festareille menijöistä ja vammaisempi kuin yksikään festarin esiintyjistä.
Heillä sentään on siellä samanhenkisten seurassa kavereita eikä tarvitse purkaa yksinäisyyttään netissä ja saavat samalla olla raittiissa ilmassa.
Vierailija kirjoitti:
Pera55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö äiti ostanut sinulle lippua vai mikä kismittää?
Ei Pauliina sinne uskaltaisi mennä, ei se uskalla edes istua yksin autossa ikkunat auki.
Mistä olet saanut päähäsi että olisin sen niminen?
Mähän olen hämännyt lähes kaiken mitä puhun
Koska teen kaikkeni ettei kukaan saa koskaan tietää kuka olen
Tai tule mun tai perheeni oven taakse
Heitin vaan hatusta että kuka muka olen ja heti kaikki uskoo sairasta
Hullulle iskee paniikki ja yrittää nyt väittää ettei ole kertonut täällä siskonsa ja isänsä nimiä oman lisäksi, asuinpaikkoja jne.
Millos mä asuinpaikkani olen sanonut?
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥
Tää hullu oli eilen. Tänäänkin heti Pride kulkueen ja puistojuhlan jälkeen.
Metallijengi on enimmäkseen aika mukavaa. Miesystävä meinas mennä, tai siis hommasi jo rannekkeen.
Joo sanoin joskus läpällä asuvani joensuussa
Mutta en mä todellista asuinpaikkaa ole kertonut
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥
Et ole Steelistä kuullut? Ehkä hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö äiti ostanut sinulle lippua vai mikä kismittää?
Edunvalvojan antama viikkoraha on 20 euroa.
Mä en ymmärrä ei sua sinne päästettäisikään kommentteja
Eihän tuossa aloituksessa edes lue että haluaisin sinne päästäkään
Te tuskin tiedätte mun pääsemisistä yhtään mitään joten älkää puuttuko
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥
Vierailija kirjoitti:
Eikö äiti ostanut sinulle lippua vai mikä kismittää?
Ei , ja siksi lapselliset päätäni auon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö äiti ostanut sinulle lippua vai mikä kismittää?
Edunvalvojan antama viikkoraha on 20 euroa.
Mä en tiennyt että mulla on semmonen mutta kiitos kun kerroit
Kerroppas samalla myös se missä kohtaa tuossa mun aloituksessa sun mielestä käy ilmi että haluaisin päästä yhdellekään festarille
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥
Pera55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö äiti ostanut sinulle lippua vai mikä kismittää?
Mistä olet saanut päähäsi että en aikuisena terveenä ihmisenä osaisi ostaa itse lippujani?
Et ihN aikuiselta vaikuta aloituksesi perusteella 🤣🤣🤣🤣
Se on kokemattomalle vähän jännä paikka.
Ihmiset ovat tosi mukavia kyllä, mutta se kokonaisuus! Siellä on aika kirjavaa joukkoa, vaikka melkein kaikilla onkin mustat vaatteet.
Ei sinua hullua laitoselättiä sinne päästettäisikään.