Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei Suomi pakkolunasta venäläisten omistamia tontteja ( sotilastukikohtia) strategisilta alueilta

Vierailija
27.06.2026 |

Tätäpä odottelen edelleen.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sellaista lakia.

Vierailija
2/30 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nolot päättäjät joilla on raidat kalsareissa kun tästä asiasta puhutaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sellaista lakia.

Laki on olemassa ja sitä voidaan soveltaa pakkolunastuksiin kun todetaan että alue on sellainen missä ei sallita ulkomaista omistusta.

Vierailija
4/30 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vuoden  1917 puniikin jälkeläisiä on vielä elossa.

Vierailija
5/30 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sellaista lakia.

Itseasiassa on. Valtio voi pakkolunastaa mitä tahansa keneltä tahansa jos kansallinen turvallisuus edellyttää.

Vierailija
6/30 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensäkin nuo 30 000 Venäjän kansalaista jotka asuvat Suomessa ovat oiva keppihevonen Putinille todeta että näitä "vainotaan" kuten maanpetturi Johan Bäckman kovasti vakuuttelee RT:ssa. 

Lisäksi on kymmeniä tuhansia kaksoiskansalaisia.

Onneksi olemme Natossa, muutoin olisi 100 % varmaa että olisimme jossain vaiheessa uusi Ukraina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/30 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myisitkö sinä maasi rahasta jotka naapuri russakka ryösti meiltä+sotakorvaukset päälle?Kun maailma ei riitä niin pitää varastaa vielä muutakin, siinä on kusipää idiootelle tekemistä,asiasta toiseen  taitaa elon muskihärältä loppua rahat kun ei kivenheiton päähän maasta marssiin voi tukikohtaa rakentaa, no käykää nyt edes kuussa ilman hollywood feikki lavastus sontaa.Kyllä pitäisi olla sääntö James Bond lupa listiä idiootit.

Vierailija
8/30 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Ostetaan ongelma pois, mutta reiluun hintaan, niin ei tule napinaa. Vaikka tonni per kappale. Jos on venäjän kansalaisuus, niin autetaan samaan hintaan pääsemään Vaalimaan puomille ja saman tien virsut lipsumaan siitä itäänpäin . Vilkutetaan perään ja taputetaan selkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/30 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Ostetaan ongelma pois, mutta reiluun hintaan, niin ei tule napinaa. Vaikka tonni per kappale. Jos on venäjän kansalaisuus, niin autetaan samaan hintaan pääsemään Vaalimaan puomille ja saman tien virsut lipsumaan siitä itäänpäin . Vilkutetaan perään ja taputetaan selkään. 

Samaa  mieltä. Mutta tämä v..un "oikeusvaltio" aiheuttaa sen että joka asiassa on vastustajia jotka jarruttavat tällaisiakin maan turvallisuuden ykkösasioita toteutumasta. Aina löytyy joku petturi jonka mielestä ei saa tehdä koska laki estää.

Samasta syystä Venäjällä tapahtuu kaikki just heti ja vain yhden miehen käskyllä.

Vierailija
10/30 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ? Siksei kun Suomi ja paskahousut nysvääjäpäättäjät. Ja neuvostoliiton pelko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/30 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sellaista lakia.

Laki on olemassa ja sitä voidaan soveltaa pakkolunastuksiin kun todetaan että alue on sellainen missä ei sallita ulkomaista omistusta.

Jos näin on, niin miksi sitä ei ole noudatettu?

Vierailija
12/30 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska vuoden  1917 puniikin jälkeläisiä on vielä elossa.

Ja sinä olet yksi heistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/30 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytyy aivopesijä joka tekee venäläisitä suomalaisia sellaisia jotka tarttuvat vaikka aseen kanssa suomea puolustamaan, heh untahan se vaan oli.Mitä tehdään 70-80,000 rusakalle kun pikku putiini alkaa tulla rajan yli taas?Joo laitetaan putkaan taikka siirretään ikuisesti puolueton homppelimaa ruotsiin.

Vierailija
14/30 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suomi ei 1700-luvun sopimukseen (jota kumpikaan osapuoli ei noudattanut muutaman vuoden jälkeen) perustuvaa ahvenanmaan konsulaattia saa lakkautettua niin miten nuo mitään muutakaan saisi.

Venäjä johtaa edelleen isolta osin suomen ulko- ja sisäpolitiikkaakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/30 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska vuoden  1917 puniikin jälkeläisiä on vielä elossa.

Ja sinä olet yksi heistä.

Vihaan rys....... ei sitten mennyt sanoma idiootin kaaliin.

Vierailija
16/30 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi homojuttu vaan ei pidä paikkaansa muussa kuin musl   imibudhan kohdalla thai bordellit . Ar  abimiehet pitää homobaareja . 

Vierailija
17/30 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato ei riitä että suomalainen vastaa kymmentä piippalakkia, pitää vastata yli 20 että paska saadaan pois maailmasta.Eli kyllä sotiminen oli helppoa ennenvanhaan, kymmenen tappoa ja lomille.

Vierailija
18/30 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Baltia oli Stalinin miehityksessä joten tässä kun vanhaneuvosto liitto lopetti niin tuli näitä muutoksia .  Kuten maat itsenäistyi takaisin omiksi kansoiksi ja Stalinin sotakeskukset lakkautettiin.  Virosta myös . Eesti meni Natoon heti ja muutkin.  STALINISTIT nimittäin hymyillen varasteli työpaikat tehtaat jne . Ollaan ystäviä teemalla.  Jakavat keskenään parhaat palkat paikat ja asunnot.  

Vierailija
19/30 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piippolakkeja on tullut Lappiin ja Tokmannille .  Arabit taas vie bussikuskien työpaikat ja virolaiset.  Se vanha sanonta yksi suomalainen sotilas vastaa 10  neuvostoliittolaista tuli siitä kun heitä oli niin paljon että yhden piti puolustaa suomea 10 vastaan .    

Vierailija
20/30 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapalsaarella asuu venäjän kansalaisia jotka on rakentanut siellä saarelle 5 lue VIISI ortodoksien TSASOUNAA.   

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan