Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ehkäisyä käytät? Millaisia sivuvaikutuksia?

Vierailija

Olen aina käyttänyt e-pillereitä, mutta nyt on niin kovia sivuvaikutuksia että mietin ehkäisytavan vaihtamista. Mites te muut, kärsittekö sivuvaikutukset vai oletteko löytäneet jonkun oikeasti hyvän ehkäisymetodin?

Sivut

Kommentit (101)

Vierailija

Kohdunpoistoa odotellessa Essure-sterilisaatio. Olen siis leikkausjonossa tällä hetkellä. Ennen Essurea käytettiin kondomia. Hormonaalinen ehkäisy ei sovi missään muodossa eikä kuparikierukka.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kohdunpoistoa odotellessa Essure-sterilisaatio. Olen siis leikkausjonossa tällä hetkellä. Ennen Essurea käytettiin kondomia. Hormonaalinen ehkäisy ei sovi missään muodossa eikä kuparikierukka.

Mutta jos hän haluaa vielä lapsia?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kortsu. Ei sivuvaikutuksia.

Olen käyttänyt jonkin verran, mutta tuntuu et kortsu on niin riskialtis kun on vaan mekaaninen ehkäisytapa, jos menee rikki, irtoaa tms..

Vierailija

Kuparikierukka. Hieman tavallista runsaammat kuukautiset ja pieni ovulaatiovuoto, metallinen maku pillunesteissä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mutta jos hän haluaa vielä lapsia?

En mä tätä ap:lle vaihtoehdoksi antanutkaan vaan vastasin kysymykseen "Mitä ehkäisyä käytät?"

Vierailija

Mä olen kokeillut kaikenlaista. Hormonikierukasta nuvaringiin. Kortsun kanssa en saa orgasmia millään. Kaikista muista pillereistä olen saanut kaikenlaisia oireita laidasta laitaan ja nyt olen löytänyt itselleni sopivat pillerit: Qlairat. Menkatkin jäävät välillä pois. =D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ehkäisyinjektio tällä hetkellä. Seuraavaksi kapseli.

Ja siis sivuvaikutuksia ei ole muutakuin kuukautisten poisjäänti mutta ei haittaa todellakaan!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Selibaattia. Sivuoireina jäätävä panetus.

T. Mies

Olin tulossa kirjoittamaan samaa. Plussana edullisuus ja myrkyttömyys. Miinuksia järkyttävän panetuksen lisäksi hirveä vitutus ja masennus.
Ikisinkkumies

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat