Perheen perustamisen myötä oma elämäni on vähitellen kokonaan hävinnyt

Vierailija

En tee enää mitään kiinnostavia asioita, en enää edes tiedä mitä ne voisivat olla, yritän vain selviytyä päivästä toiseen. Ahdistaa! En ole enää mitään...

Sivut

Kommentit (152)

Vierailija

Rohkaisun sana: oma kokemukseni on että helpottuu todella paljon sitten kun molemmat lapset ovat koulussa. Se oma aika palaa sieltä kyllä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Rohkaisun sana: oma kokemukseni on että helpottuu todella paljon sitten kun molemmat lapset ovat koulussa. Se oma aika palaa sieltä kyllä.

Eli kuuden vuoden päästä. Miten selviän sinne saakka....kun nyt jo olen täysin kadottanut kaikki omat juttuni ja mielenkiinnon kohteeni, koen etten osaa enää mitään eikä kannata edes yrittää. Ap

Vierailija

Mä alotin lenkkeilyn. Lenkkeilen kun 2v nukkuu vaunuissa ja 45min joka ilta. Kun mies tulee kotiin. :) suosittelen. Sykevyö ja askelmittari motivoi. Tällä tavoittelen siis hyvää kuntoa ja hehkeää ulkomuotoa ;)

Vierailija

Se helpottaa kun lapset muuttavat pois kotoa. Pääsee taas kiinni omaan elämään, harrastuksiin, aikaan ja mielenkiinnon kohteisiin. Muutama vuosi vielä orjana...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä alotin lenkkeilyn. Lenkkeilen kun 2v nukkuu vaunuissa ja 45min joka ilta. Kun mies tulee kotiin. :) suosittelen. Sykevyö ja askelmittari motivoi. Tällä tavoittelen siis hyvää kuntoa ja hehkeää ulkomuotoa ;)

Siis 2v nukkuu illalla? Toiset päiväunet? ??

Mitä hyötyä hehkeästä ulkomuodosta on perheenäidille? Eikä lenkkeily oikeasti vartaloa muokkaa. Ap

Vierailija

En samaistu, enää. Kuopus 5 v ja omaa aikaa on riittämiin. Eli jos sinulla on jokin vuoden vanha taapero kotona, niin usko pois, loppuelämäsi ei tule olemaan samanlaista. Lisää lapsia jos tekee, toki sitten helpompi vaihe siirtyy aina vähän eteenpäin.

Vierailija

On selvää, että oma elämä muuttuu lasten myötä. Yritä kuitenkin saada järjestettyä edes pieniä hetkiä itselle tärkeille jutuille. Kyllä se isompikin oma aika sieltä koittaa, mutta siihen asti vastapainoa lasten kanssa olemiseen tuovat ne pienet omat hetket.

Vierailija

Vuosi vuodelta helpottaa ja saat kyllä omaa elämääsi pala palalta takaisin. Mikäli se nyt sitten tosiaan tarkoittaa elämää ilman sitä perhettäsi. Aika yllättävää, ettet ole etukäteen tullut ajatelleeksi, että lasten kautta tulee aika paljon lisää sitoumuksia ja tekemistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Siis 2v nukkuu illalla? Toiset päiväunet? ??

Mitä hyötyä hehkeästä ulkomuodosta on perheenäidille? Eikä lenkkeily oikeasti vartaloa muokkaa. Ap

Ehkäisee yksinhuoltajuutta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole enää mitään omaa elämää jota saada takaisin. Ap

Mikä se sitten on mikä sulta on hävinnyt? Mitä tarkoitat otsikollasi?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat