Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perheen perustamisen myötä oma elämäni on vähitellen kokonaan hävinnyt

Vierailija
24.11.2015 |

En tee enää mitään kiinnostavia asioita, en enää edes tiedä mitä ne voisivat olla, yritän vain selviytyä päivästä toiseen. Ahdistaa! En ole enää mitään...

Kommentit (152)

Vierailija
1/152 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään ollut samanlainen tunne ja jotenkin päässyt eteenpäin?

Vierailija
2/152 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut, mutta en nyt valitettavasti voi antaa mitään rohkaisevaa esimerkkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/152 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkaisun sana: oma kokemukseni on että helpottuu todella paljon sitten kun molemmat lapset ovat koulussa. Se oma aika palaa sieltä kyllä.

Vierailija
4/152 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rohkaisun sana: oma kokemukseni on että helpottuu todella paljon sitten kun molemmat lapset ovat koulussa. Se oma aika palaa sieltä kyllä.

Eli kuuden vuoden päästä. Miten selviän sinne saakka....kun nyt jo olen täysin kadottanut kaikki omat juttuni ja mielenkiinnon kohteeni, koen etten osaa enää mitään eikä kannata edes yrittää. Ap

Vierailija
5/152 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhhoijaa...Miksi pitää niitä lapsia tehdä?

Vierailija
6/152 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alotin lenkkeilyn. Lenkkeilen kun 2v nukkuu vaunuissa ja 45min joka ilta. Kun mies tulee kotiin. :) suosittelen. Sykevyö ja askelmittari motivoi. Tällä tavoittelen siis hyvää kuntoa ja hehkeää ulkomuotoa ;)

Vierailija
7/152 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se helpottaa kun lapset muuttavat pois kotoa. Pääsee taas kiinni omaan elämään, harrastuksiin, aikaan ja mielenkiinnon kohteisiin. Muutama vuosi vielä orjana...

Vierailija
8/152 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä alotin lenkkeilyn. Lenkkeilen kun 2v nukkuu vaunuissa ja 45min joka ilta. Kun mies tulee kotiin. :) suosittelen. Sykevyö ja askelmittari motivoi. Tällä tavoittelen siis hyvää kuntoa ja hehkeää ulkomuotoa ;)

Siis 2v nukkuu illalla? Toiset päiväunet? ??

Mitä hyötyä hehkeästä ulkomuodosta on perheenäidille? Eikä lenkkeily oikeasti vartaloa muokkaa. Ap

Vierailija
9/152 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En samaistu, enää. Kuopus 5 v ja omaa aikaa on riittämiin. Eli jos sinulla on jokin vuoden vanha taapero kotona, niin usko pois, loppuelämäsi ei tule olemaan samanlaista. Lisää lapsia jos tekee, toki sitten helpompi vaihe siirtyy aina vähän eteenpäin.

Vierailija
10/152 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On selvää, että oma elämä muuttuu lasten myötä. Yritä kuitenkin saada järjestettyä edes pieniä hetkiä itselle tärkeille jutuille. Kyllä se isompikin oma aika sieltä koittaa, mutta siihen asti vastapainoa lasten kanssa olemiseen tuovat ne pienet omat hetket.

Vierailija
11/152 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi vuodelta helpottaa ja saat kyllä omaa elämääsi pala palalta takaisin. Mikäli se nyt sitten tosiaan tarkoittaa elämää ilman sitä perhettäsi. Aika yllättävää, ettet ole etukäteen tullut ajatelleeksi, että lasten kautta tulee aika paljon lisää sitoumuksia ja tekemistä.

Vierailija
12/152 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole enää mitään omaa elämää jota saada takaisin. Ap

Vierailija
13/152 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyötyä hehkeästä ulkomuodosta on perheenäidille? Eikä lenkkeily oikeasti vartaloa muokkaa. Ap

Ehkäisee yksinhuoltajuutta.

Vierailija
14/152 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin, jos kotona olo ahdistaa, sekin tuo vaihtelua.

Vierailija
15/152 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole enää mitään omaa elämää jota saada takaisin. Ap

Mikä se sitten on mikä sulta on hävinnyt? Mitä tarkoitat otsikollasi?

Vierailija
16/152 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäisee yksinhuoltajuutta.

En usko. Mies kyllästyy kuitenkin, tai on kyllästynyt jo. Ap

Vierailija
17/152 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin, jos kotona olo ahdistaa, sekin tuo vaihtelua.

Miksi luulet, etten kävisi töissä jo nyt? Ap

Vierailija
18/152 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla juuri on oma elämä ja helkutin tärkeä onkin sen lapsiperheen arjen pyörittäjänä. Ainoa keino päästä terveesti nyt eteenpäin on oivaltaa oma tärkeytensä ja merkityksensä siinä hommassa ja arvostaa itse sitä työtä. Jos et siihen pysty, niin anna lapsesi vaikka adoptioon ja ryve loppuelämä itsesäälissäsi. Lapsesi ansaitsevat nähdä vanhemman, joka arvostaa itseään ja perheensä arkea.

Vierailija
19/152 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty arvostamaan mitään tekemiäni asioita, kukaan muukaan ei niitä arvosta. Ap

Vierailija
20/152 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marttyyrit on perseestä ja ne levittää sitä pahaa oloa läheisiinsäkin.. Siinä sulle mietittävää täksi illaksi.