Taas varattu nainen katseli himoiten

Vierailija

Kaupassa käydessä varattu, tai ainakin miehen kanssa oli liikkeellä, katseli minua himoiten Minkäs sille voi, että on syntynyt näin kuumaksi ja charmikkaaksi. Kuinka yleistä on, että varatut naiset katselevat parempia vaihtoehtoja?

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Katsoi vielä monta kertaa ensimmäisen pitkän katseen jälkeen. Toivoikohan hän, että tulisin ottamaan hänet mieheltään pois siinä heti?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla räpsähtäny mania päälle?

No jonkun verran fyrkkaa löytyyn. Ei miljoonia kuitenkaan.

😂😂

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikö syylliset uskalla tunnustaa, etsivänsä jatkuvasti sitä parempaa vaihtoehtoa?

Minä ainakin myönnän jättäväni mieheni heti, kun täydellinen mies löytyy tilalle. Väitän myös kaikkien naisten tekevän niin. Siinä mies ja lapset unohtuu kun oikea adonis osuu kohdalle. Pikkujoulut on hyvää aikaa vaihtoehtojen kartoittamiseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

😂😂

Heti ,kun on vähä massia päällä, alkaa joku läski vinkua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö syylliset uskalla tunnustaa, etsivänsä jatkuvasti sitä parempaa vaihtoehtoa?

Minä ainakin myönnän jättäväni mieheni heti, kun täydellinen mies löytyy tilalle. Väitän myös kaikkien naisten tekevän niin. Siinä mies ja lapset unohtuu kun oikea adonis osuu kohdalle. Pikkujoulut on hyvää aikaa vaihtoehtojen kartoittamiseen.

Ei ole tarvetta etsiä kun on jo täydellinen ;) Usko pois, joidenkin kohdalla asiat ovat niin.

Sitruunapippuri
Seuraa 
Liittynyt23.11.2015

Mä myönnän toisinani katselevani muita miehiä ja flirttailevani. Tulee hyvä fiilis kun huomaa jonkun miehen kiinnostuvan. Ei se silti tarkoita, että pitäisin ketään niistä muista miehistä parempana kuin omaani. Baarissakin toisinaan flirttailen ja lopulta palaan sen oman kullan kainaloon ajatellen, että olenpa löytänyt helvetin hyvän miehen ja onneksi ei tarvitse enää yrittää tollojen seasta etsiä sitä itselleen sopivaa miestä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
hei ilmottaudu hottiksiin jos tulee kausi 2

Tulee vielä haulikosta jos kameroiden edessä antaa varatuille naisille niiden haluamaa ja tarvitsemaa, mitä kotoa ei saa.

Vierailija

Taas narsisti tai sosiopaatti avautuu täällä, mistä teitä sikiää? Luulette olevanne jotain mutta todellisuudessa olette pelkkiä nollia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Taas narsisti tai sosiopaatti avautuu täällä, mistä teitä sikiää? Luulette olevanne jotain mutta todellisuudessa olette pelkkiä nollia.

Kyllä ne minun mielestäni minun rahojani ovat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

😂😂

Heti ,kun on vähä massia päällä, alkaa joku läski vinkua.

Mitäs sinä nimittelet ja märiset, kun toinen on niin onnellinen puolestasi ihan itkee ilosta. Taidat olla ikävä luonne.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat