Mieheni on maratoonari ja painaa enää 58kg. En pidä tästä.
Painoi vielä 8 vuotta sitten 90kg.
Hän on lyhyt 169cm pitkä ja nyt on viimisien vuosien aikana painanut enää n. 60kg.
Sai siis tuollaisen ns. Liikunta/terveyskärpäsen.
On kyllä saanut lihaksia melko paljon, vaikka ei treenaa salilla, mutta mielestäni on jo liian hoikka ja elämä pyörii liikunnan ympärillä.
Pitäisikö erota?
Kommentit (12)
Parisuhteessa ei ole kyse ulkonäöstä, mutta jos sinulle tämä on valtavan tärkeää, miehesi varmaan ansaitsee parempaa, siis jonkun, joka hyväksyy hänet sellaisena kuin hän on.
Aika teinimäinen paino tyypillä. Entä jos näytät sille vaikka jotain alastonkuvia naisista ja kerrot kuinka naiset haluavat massaa mieheltä, tunteakseen itsensä heiveröiksi miehen käsittelyssä eikä kukkakepin käsittelyssä
Valehtelet eli keksit koko jutun. Jos on todella saanut lihaksia, ei miehellä voi olla noin pieni paino, naisellakin hädin tuskin.
Käske sen syödä enemmän jos liikkuu paljon. Yksinkertaista
Ei nyt erota kannata. Houkuttele sopivasti hyvällä ruoalla ja vihjaile, että muutakin elämää on kuin kuntoilu...
No, mun mieheni painaa reilusti yli 100kg, lihavakin on. Ei kaljottele mutta karkkia ja jäätelöä vetää kaksin käsin. Eikä liiku yhtään. Itse normaalipainoinen päivittäin liikkuva. En pidä minäkään.
Mä ymmärrän sua siinä mielessä, että en itsekään halua että mieheni painaa minua vähemmän, tää nyt on aika normia naisten keskuudessa. Mutta etsinkin lähtökohtaisesti semmoista kumppania joka on sopiva itselle ja minä hälle. Mieheni on painonnostaja ja paino vaihtelee todella paljon ajoittain. Massakausi ei aina miellytä, mutta rakastan häntä ja en enään kiinnitä niin paljon huomiota siihen kun vatsa kasvaa. Tiedän että hän sit taas pudottaakin sen painon normiin. Mutta jos se olisi niinpäin että hän alkaisi vaan tiputtaa niin en tykkäis. Pidän kun on miehessä on jotai mistä ottaa kiinni. Ite tykkään ennemmin et vähä vaikka ylipainoa kuin tosi hoikkarakenteinen.
Mutta vastapainoksi kun itse laihdutin, niin mieheni lopulta kans sanoi että älä laihduta enempää ku alkaa luut näkyy ja muodot lähtee. Kuuntelin miestäni ja otin pari kiloa takaisin niin on taas kunnon muodot ja normi paino.
Tää toimii molempiin suuntiin.
Lisää jotain laardia sen ruokaan.
Jos liikuntaharrastus vähentäisi yhteistä aikaa ja vastuunkantoa perheessä, eroaisin. Kauanko mies liikkuu viikossa?
Maratoonarit kyllä näyttää usein vähän semmoisilta kuivuneilta oravilta, tavallaan ymmärrän vaikka samalla myös huvittaakin. 😁
Haluat siis mielummin kaljaa kittaavan 90kg miehen?No ongelma ei ole vaikea ratkaista. Niitä kyllä löytyy.