Miksi varatut miehet katselee muita naisia?

Vierailija

Jos sä seurustelet niin älä kyylää muita silloin. Ja ei en itse seurustele, vaan olen sinkku.

Kommentit (14)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksei saa katsella? Pitääkö pitää katse kengänkärjissä? Kunhan nyt ei siinä oman kumppanin läsnäollessa katsele.
Katsominen on eri asia kuin katseleminen ja tahallinen flirttailu, usein katsekontaktin hakeminen ja hymyily. Se on rasittavaa varsinkin jos kyseessä on kuuma mies. Sä oot varattu, älä anna ymmärtää mitään kun et ymmärrä antaa. Tää mua eniten suututtaa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei saa katsella? Pitääkö pitää katse kengänkärjissä? Kunhan nyt ei siinä oman kumppanin läsnäollessa katsele.
Katsominen on eri asia kuin katseleminen ja tahallinen flirttailu, usein katsekontaktin hakeminen ja hymyily. Se on rasittavaa varsinkin jos kyseessä on kuuma mies. Sä oot varattu, älä anna ymmärtää mitään kun et ymmärrä antaa. Tää mua eniten suututtaa

Voi tyttö ressu, taas pelkkä ystävllisyys tulkitaan iskuyritykseksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi flirttailla! Kunhan se jää siihen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mä olen lähtökohtaisesti sitä mieltä että naiset ja miehet eivät voi olla ystäviä keskenään. Eikä mulla ole tarvetta edes jutella miehille jollei ole pakko. Mun mielestä tuollanen on flirttailua ja sen ainoa tarkoitus minun päässäni on kutsu seksiin. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mä olen lähtökohtaisesti sitä mieltä että naiset ja miehet eivät voi olla ystäviä keskenään. Eikä mulla ole tarvetta edes jutella miehille jollei ole pakko. Mun mielestä tuollanen on flirttailua ja sen ainoa tarkoitus minun päässäni on kutsu seksiin. 

Tää on vähän tämmönen aihe josta on vaikee kiistellä. Jotkut pariskunnat on sopineet että flirttailu muiden kanssa on ok. Jotkut ei oo ees välttämättä sopineet mutta flirttailu ei haittaa.

Mutta tosiaan..
Itse naisena en katsele "sillä silmällä" muita miehiä ja naisia. En tiedä miksi, en vain katso... :"D Kyllä mä oon nähny ku mun miehen silmät saattaa eksyä jonkun naisen pyllyä katsomaan mutta ei se maailmaa kaada. Sitten saattaa jo tuntua ikävältä jos oikein kunnolla tuijottamalla tuijottaa sitä takamusta mun läsnäollessa eikä ne silmät edes meinaa irrota sieltä

Itse esim baarissa(käyn harvoin) voin jutella jos joku mies vaan tulee juttelemaan. En rupee heti kiljumaan että oon kihloissa yms. Voin vain jutella, that's it. Mutta ikävä kyllä juttelu ei monille miehille riitä. Ruvetaan yrittämään iholle ja se todellinen flirttailu ja kehuminen alkaa. Ja MITÄÄN en todellakaan anna ymmärtää että mua "kiinnostaa". Mä tykkään jutella ja oon hirveen puhelias niin...vähän harmi kun mun ystävällisyyttä joskus näemmä luullaan kiinnostumiseksi.
Pysyn nykyisin aika hyvin kaukana baarissa olevista miehistä koska siitä seuraa vaan mun huorittelua ja muuta haukkumista.
Pari pitkäaikaista ystävyyssuhdettakin olen joutunut katkomaan koska mies on vuosien aikana kiinnostunut minusta seurustelumielessä... harmi sinänsä mutta en voi hyväksyä että yrittävät suudella naista jonka tietävät olevan varattu jo toiselle.

Mutta hei te tosi mukavat ja kivat miehet jotka oikeesti vaan juttelette ajankuluksi baarissa ja muuallakin niin kiitos teille! Voi kun teitä olisi enemmän!!!! :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat