Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset vaatii miestä tekemään töitä?

Vierailija
15.11.2015 |

Olen seurustellut useamman naisen kanssa ja suhde on päättänyt nopeasti siihen että nainen alkanut vaatia työntekoa minulta. Itseähän ei työnteko oikeastaan kiinnosta ja vaikka menisin töihin en varmana alkaisi maksamaan naisen huvituksia. Semmoinen periaate että on että nainen saa maksaa itse omat menot. Mistä voisi löytää semmoisen naisen joka ei yritä hyötyä minusta taloudellisesti ja vaadi työntekoa. Onko kunnollisia naisia olemassa vai onko kaikki miehen rahoilla siipeilijöitä?

Kommentit (182)

Vierailija
141/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olet sanonut, että et missään tapauksessa aio mennä?

Muuta sanoi, ettei se haittaa. Kuitenkin alkoi haittamaan siinä puolen vuoden päästä. Varmaksi en voi sanoa, mutta luultavasti uskoivat, että pystyvät pakottamaan töihin sitten kun suhde on jatkunut tarpeeksi kauan.

Tässä voi olla kyse vähän samasta ilmiöstä kuin "miksi naiset aina rakastuvat renttuihin". Naista ei ehkä alkuun haittaa miehen runsas alkoholinkäyttö, saattaa jopa itsekin mielellään käydä miehen kanssa bilettämässä, mutta kun suhde kestää jonkin aikaa ja nainen haluaa vakiintua ja kenties hankkia lapsiakin, niin sitten se alkoholinkäyttö ei enää olekaan ok. Sulla voi olla vähän sama tilanne eli olet kiva, hauskaa seuraa, kaikinpuolin ok, mutta siinä vaiheessa, kun pitäisi alkaa harkita yhteen muuttoa, mahdollisia lapsia jne, niin alkaakin haitata. Joka paikasta saa nykyisin lukea, miten köyhyys on tutkimustenkin mukaan lapsille syrjäytymisriski ja nainen, joka lapsia haluaa, ei sitä tietenkään ehdoin tahdoin lapsilleen halua. Tälläkin palstalla olen kymmeniä kertoja lukenut erilaisista "köyhyysketjuista", että parisuhteen ja talouden olisi syytä olla suhteellisen vakaa ennenkuin lapsia aletaan hankkimaan. Naiset toki tekevät väärin, kun alkavat suhteeseen kanssasi ja sanovat, että ei haittaa, mutta todellisuudessa kuitenkin haluavat jossain vaiheessa perheen. 

Vierailija
142/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kaikkien pitää mennä toisten heille järjestämään älyvapaaseen puuhaan nimeltä työ? Vaikka mitään pakkoa ei ole ja suurin osa työtä on vaan älyvapaata tekotoimintaa, koska jotkut ovat asiat tällaisen moraalin ympärille järjestäneet. Tiedoksesi: yhteiskunta pyörii hyvin vähällä määrää ihmisiä, työ on tosiaan lähes kokonaan tekotoimintaa nykypäivänä.

Nainen saa joka tapauksessa suuremman taloudellisen hyödyn suhteesta, jos mies käy töissä, minkä takia mieheltä vaaditaan työssäkäyntiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mutta todellisuudessa kuitenkin haluavat jossain vaiheessa perheen. 

Lapsia saa kyllä haluta. Mutta tekosyynä omalle ahneudelleen sitä ei saa käyttää.

Vierailija
144/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mutta todellisuudessa kuitenkin haluavat jossain vaiheessa perheen. 

Lapsia saa kyllä haluta. Mutta tekosyynä omalle ahneudelleen sitä ei saa käyttää.

Onko tässä nyt oikeastaan kaksi erillistä, mutta toisiinsa liittyvä ongelmaa?

1. Nainen haluaa asioita, joita sinä et halua.

2. Nainen haluaa asioita, joihin hänellä itsellään ei ole varaa ja haluaa, että sinä menet töihin ja maksat ne.

Vierailija
145/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2. Nainen haluaa asioita, joihin hänellä itsellään ei ole varaa ja haluaa, että sinä menet töihin ja maksat ne.

Nainen saa haluta mitä haluaa, en ole kieltämässä niitä halua. Se ei kuitenkaan käy, että nainen vaatii ahneuksissaan miehen menevän töihin, jos ne halut eivät muuten toteudu.

Vierailija
146/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kaikkien pitää mennä toisten heille järjestämään älyvapaaseen puuhaan nimeltä työ? Vaikka mitään pakkoa ei ole ja suurin osa työtä on vaan älyvapaata tekotoimintaa, koska jotkut ovat asiat tällaisen moraalin ympärille järjestäneet. Tiedoksesi: yhteiskunta pyörii hyvin vähällä määrää ihmisiä, työ on tosiaan lähes kokonaan tekotoimintaa nykypäivänä.

Nainen saa joka tapauksessa suuremman taloudellisen hyödyn suhteesta, jos mies käy töissä, minkä takia mieheltä vaaditaan työssäkäyntiä.

Kerrotko miten nainen saa suuremman taloudellisen hyödyn, kun molemmat käyvät töissä ja maksavat yhteisistä menoista puolet ja puolet?

Vierailija
147/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko miten nainen saa suuremman taloudellisen hyödyn, kun molemmat käyvät töissä ja maksavat yhteisistä menoista puolet ja puolet?

On se taloudellinenn nyt huomattava siihen nähden, jos mies ei käy ollenkaan töissä.

Vierailija
148/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se taloudellinenn nyt huomattava siihen nähden, jos mies ei käy ollenkaan töissä.

Miksi miehen pitäisi saada taloudellista hyötyä naisesta? Sitähän se mies saa, jos ei suostu laiskuuttaan töihin.

Vierailija
149/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen pitäisi saada taloudellista hyötyä naisesta?

Ei. Edelleenkin myös nainen saa olla työtön jos haluaa. Naisen oma päätös käykö töissä vai onko tahallaan työtön.

Vierailija
150/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jaksat jankuttaa tästä monta päivää peräkkäin?

151/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä265 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen seurustellut useamman naisen kanssa ja suhde on päättänyt nopeasti siihen että nainen alkanut vaatia työntekoa minulta. Itseähän ei työnteko oikeastaan kiinnosta ja vaikka menisin töihin en varmana alkaisi maksamaan naisen huvituksia. Semmoinen periaate että on että nainen saa maksaa itse omat menot. Mistä voisi löytää semmoisen naisen joka ei yritä hyötyä minusta taloudellisesti ja vaadi työntekoa. Onko kunnollisia naisia olemassa vai onko kaikki miehen rahoilla siipeilijöitä?

Ei se työttömyys ole naisille turn off,vaan tuo asennevamma.Oma miesystävä kutsuu myös työntekoa "palkalliseksi orjuudeksi" ja tekee vain mitä huvittaa.Mielellään kuitenkin nauttii "palkallisten orjien" verorahoista. Eli,jos et elä omavaraistaloudessa,olet yhteiskunnan loinen ja ilmeisesti vielä ylpeä siitä.Se karkottaa naiset,ei työn tekemättömyys.

Jos kaikki ajattelisivat niin kuin sinä,ei kukaan tekisi "älyvapaata" työtä eikä maksaisi veroja,joten kukaan ei myöskään  saisi tukia.Voi olla,että yhteiskunta pyörii vähällä määrällä ihmisiä,mutta kuitenkin siihen pyörimiseen tarvitaan edes ne vähät ihmiset.Kaikki maailman ihmiset eivät voi loisia yhteiskunnan  tuilla,koska silloin ei olisi mitään  yhteiskuntaa.

Olen aina ihmetellyt miksi nämä "työ on turhaa"-tyypit nauttivat hyvällä omatunnolla muiden työn hedelmistä.Jos tosiaan vastustaa "älyvapaata toimintaa" voisi sitten samantien irtautua yhteiskunnasta ja alkaa kasvattaa/metsästää itse oman ruokansa,tehdä vaatteet,lääkkeet,yms jostain luonnontuotteista eikä nauttia mistään yhteiskunnan palveluista,koska ne ovat kaikki jonkun muun tekemää "älyvapaata toimintaa" ja "palkallista orjuutta".

Jos taas vain jauhaa tällaista paskaa kuin ap mutta nostaa kaikkia mahdollisia tukia,ei kannata ihmetellä miksi ei saa naista tai miksi vaikuttaa normaali-ihmisten silmissä tekopyhältä tai yksinkertaiselta.

Vierailija
152/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn itsekin töissä, joten en ikinä huolisi työtöntä sossupummia.

Vierailija
153/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen pitäisi saada taloudellista hyötyä naisesta?

Ei. Edelleenkin myös nainen saa olla työtön jos haluaa. Naisen oma päätös käykö töissä vai onko tahallaan työtön.

Jos nainen käy töissä, sä saat siitä taloudellista hyötyä. Jos taas väität, että nainen saa vapaasti olla työtön jos haluaa ja ilmeisesti toivot sitä, että nainen lopettaa työnsä, niin toivot naisen alentavan elintasoaan.

Vierailija
154/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa haluta mitä haluaa, en ole kieltämässä niitä halua. Se ei kuitenkaan käy, että nainen vaatii ahneuksissaan miehen menevän töihin, jos ne halut eivät muuten toteudu.

No nyt mä vihdoin ymmärrän!!!! Eli sun tapauksessa tuo kohta 2 eli naisella ei ole haluamiinsa asioihin itsellään varaa vaan haluaa, että sinä maksat ne. Ja kun nainen huomaa, että ei saakaan sinusta haluamaansa taloudellista hyötyä, jättää sinut. 

Usko pois, ymmärrän sua paremmin kuin hyvin. Vaikka oma tilanteeni onkin ollut erilainen. Olen varakkaasta perheestä, mulla oli pääomatuloja ja velaton asunto jo 18-vuotiaana, nykyisin olen myös hyvätuloinen. Vaan kun en ole mikään Suomen kaunein ruusu, niin törmäsin varsinkin nuorempana tuohon ongelmaan eli oliko mies kanssani minun itseni vuoksi vai saadakseen taloudellista hyötyä. Molempia mahtui tapailemiini miehiin. Onneksi tapasin lopulta mukavan nörttimiehen, jolla oli itselläänkin rahaa haluamiinsa asioihin ja hänen kanssaan on nyt vierähtänyt jo 8 vuotta. Mä vilpittömästi toivon, että löydät vielä sellaisen naisen, jonka kanssa voisit olla onnellinen. 

Vierailija
155/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jaksat jankuttaa tästä monta päivää peräkkäin?

Jokuhan näitä topikkeja avaa melkein päivittäin. En avaa itse näitä, mutta kommentoin kyllä näihin jos niitä avataan.

Vierailija
156/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen käy töissä, sä saat siitä taloudellista hyötyä. Jos taas väität, että nainen saa vapaasti olla työtön jos haluaa ja ilmeisesti toivot sitä, että nainen lopettaa työnsä, niin toivot naisen alentavan elintasoaan.

Edelleenkin halua, että naiselle ratkaisee suhteessa muut asiat kuin raha ja materiaali.

Ja tarjoan mielestäni erittäin tasa-arvoisen lähtökohdan suhteelle kun en vaadi naista käymään töissä, vaan jätän valinnan kokonaan naiselle. Toki odotan, että saan itse saman valinnanvapauden.

Vierailija
157/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin halua, että naiselle ratkaisee suhteessa muut asiat kuin raha ja materiaali.

Ja tarjoan mielestäni erittäin tasa-arvoisen lähtökohdan suhteelle kun en vaadi naista käymään töissä, vaan jätän valinnan kokonaan naiselle. Toki odotan, että saan itse saman valinnanvapauden.

Et voi koskaan olla tasa-arvoisessa suhteessa työssäkäyvän naisen kanssa, jos et itse suostu käymään töissä.

Vierailija
158/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi koskaan olla tasa-arvoisessa suhteessa työssäkäyvän naisen kanssa, jos et itse suostu käymään töissä.

Miksen muka? Naisen oma valinta käykö töissä vai onko työtön, mun oma valinta käynkö töissä vai olenko työtön? Toihan on nimenomaan 100% tasa-arvoa.

Vierailija
159/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saasta, ensimmäisenä tuli mieleen että mistä sä oot mitään muijia edes koskaan löytänyt mutta sitten muistin; heikompiaines. Sad but true. 

Vierailija
160/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli laiska mies haluaa naisen laskevan elintasoaan, koska laiska mies ei tahdo mennä töihin saadakseen omaa rahaa, vaan katsoo oikeudekseen loisia naisen lompakolla.

Ei, vaan mies haluaa naisen, joka ei laske miehen arvoa työssä ja rahassa, vaan tunne ratkaisee.

Käytännössä on kuitenkin hankala ylläpitää tunteita sellaista ihmistä kohtaan, jonka arvomaailma on niin erilainen kuin omani. Arvostan työntekoa ja itsensä elättämään pyrkiviä ihmisiä oli kyse siivoojasta tai toimitusjohtajasta. En haluaisi myöskään parisuhteesaa tehdä kompromissejä sen takia, että toinen voi menettää tuet tai muuta vastaavaa. Jos haluaa edetä suhteessa ja muuttaa yhteen niin en todellakaan halua olla laskemassa asiaa toisen tukien kanalta.

Kun tapasin nykyisen mieheni oltiin molemmat köyhiä opiskelijoita eli kumpikaan ei todellakaan ollut toisen rahojen perässä. Yksi asia, joka miehessäni viehätti, oli se, että hän arvostaa aktiivisuutta ja yhteiskuntaan osallistumista harrastusten sekäbtyön kautta. Passiivinen elän vain tuilla asenne olisi tappanut suhteen heti alkuunsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi