Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset vaatii miestä tekemään töitä?

Vierailija
15.11.2015 |

Olen seurustellut useamman naisen kanssa ja suhde on päättänyt nopeasti siihen että nainen alkanut vaatia työntekoa minulta. Itseähän ei työnteko oikeastaan kiinnosta ja vaikka menisin töihin en varmana alkaisi maksamaan naisen huvituksia. Semmoinen periaate että on että nainen saa maksaa itse omat menot. Mistä voisi löytää semmoisen naisen joka ei yritä hyötyä minusta taloudellisesti ja vaadi työntekoa. Onko kunnollisia naisia olemassa vai onko kaikki miehen rahoilla siipeilijöitä?

Kommentit (182)

Vierailija
161/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun olen tajunnut, mitä tarkoitit, niin on sellaisiakin naisia. Yksinäisiä, syystä tai toisesta työelämästä pysyvästi tipahtaneita, joiden suurin toive olisi löytää puoliso. Ja koska itsekin ovat tottuneet tulemaan vähällä toimeen eikä heillä ole itselläänkään mitään suurempia tulevaisuudensuunnitelmia, niin eivät edellytä sitä mieheltäkään. Mä en vaan osaa sanoa, missä näihin naisiin tutustuisit, kun he eivät kovinkaan paljon käy baareissa eikä muuallakaan, mihin tarvittaisiin rahaa. 

Vierailija
162/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi koskaan olla tasa-arvoisessa suhteessa työssäkäyvän naisen kanssa, jos et itse suostu käymään töissä.

Miksen muka? Naisen oma valinta käykö töissä vai onko työtön, mun oma valinta käynkö töissä vai olenko työtön? Toihan on nimenomaan 100% tasa-arvoa.

Ei ole tasa-arvoa, että nainen elättää sut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on moraalisesti väärin elää toisten (vero)rahoilla jos on mahdollisuus elättää itse itsensä.

Vierailija
164/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on moraalisesti väärin elää toisten (vero)rahoilla jos on mahdollisuus elättää itse itsensä.[/quote

Oikeastiko haluaisit palkata ap:n tai että hän olisi työkaverisi?

Vierailija
165/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa edetä suhteessa ja muuttaa yhteen

.

Kyllä yhdessä voi asua vaikka asuu virallisesti erillään. Silloin ei mene tuet.

Vierailija
166/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa edetä suhteessa ja muuttaa yhteen

.

Kyllä yhdessä voi asua vaikka asuu virallisesti erillään. Silloin ei mene tuet.

Eikö se ole melko stressaavaa koko ajan jännittää, milloin joku käräyttää Kelalle asumisjärjestelyistä?

Vierailija
167/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole melko stressaavaa koko ajan jännittää, milloin joku käräyttää Kelalle asumisjärjestelyistä?

Eihän tuosta nyt kiinni jää. Ja ainahan voi varmuuden vuoksi yöpyä pari kertaa viikossa siinä yksiössään, jotta ei edes tee mitään mistä voi jäädä kiinni. Samalla molemmat saa hiukan tilaa hengittää.

Vierailija
168/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään en vaadi, että nainen käy töissä. Saa olla vapaasti työtön, jos niin haluaa. Silloin kulut menee varmasti tasan 50/50, mikä on jostain syystä sulle äärimmäisen tärkeää.

Vierailija
169/182 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään en vaadi, että nainen käy töissä. Saa olla vapaasti työtön, jos niin haluaa. Silloin kulut menee varmasti tasan 50/50, mikä on jostain syystä sulle äärimmäisen tärkeää.

No onhan tuo itsellesikin tärkeää, ihan ykkösprioriteetti suorastaan, ettei nainen vain hyödy sinusta senttiäkään taloudellisesti. Miksei se saisi olla yhtä tärkeää toisinkinpäin?

Vierailija
170/182 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei se saisi olla yhtä tärkeää toisinkinpäin?

Kyllähän se saa ollakin. En hae naisesta taloudellista hyötyä ja siksi hyväksen, ettänainen saa halutessaan olla tahallaan työtön.

Vierailija
171/182 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei se saisi olla yhtä tärkeää toisinkinpäin?

Kyllähän se saa ollakin. En hae naisesta taloudellista hyötyä ja siksi hyväksen, ettänainen saa halutessaan olla tahallaan työtön.

Aikamoista kyttäilyä ja senttien laskemista tuommoinen suhde. Tunteita painotat kovasti, mutta kyllä mulla alkais aika äkkiä tunteet hiipua, jos jokainen maitotölkkikin pitäis kirjata ylös että kuka sen nyt maksoi ja menikö varmasti niin ettei toinen nyt vaan hyötynyt kahta senttiä...

Vierailija
172/182 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoista kyttäilyä ja senttien laskemista tuommoinen suhde. Tunteita painotat kovasti, mutta kyllä mulla alkais aika äkkiä tunteet hiipua, jos jokainen maitotölkkikin pitäis kirjata ylös että kuka sen nyt maksoi ja menikö varmasti niin ettei toinen nyt vaan hyötynyt kahta senttiä...

E tarvitse. Mulle on ihan sama kumpi sen maidon maksaa. Ihan toinen tyyppi, jolle tämä 50/50 on äärimmäisen tärkeää

Vierailija
173/182 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

E tarvitse. Mulle on ihan sama kumpi sen maidon maksaa. Ihan toinen tyyppi, jolle tämä 50/50 on äärimmäisen tärkeää

Eli toisin sanoen jos olisit työssäkäyvän naisen kanssa, sä käytät sossutukesi vain itseesi ja nainen maksaa kaikki muut menot. Myös ne yhteiset.

Vierailija
174/182 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli toisin sanoen jos olisit työssäkäyvän naisen kanssa, sä käytät sossutukesi vain itseesi ja nainen maksaa kaikki muut menot. Myös ne yhteiset.

Kuten jo sanoin, ihan sama kumpi maksaa.

Vierailija
175/182 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten jo sanoin, ihan sama kumpi maksaa.

Kunhan et vain joudu treffeillä maksamaan kahvista ja pullasta.

Vierailija
176/182 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin  maksaakin, ei se mikään ongelma ole.

Vierailija
177/182 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin  maksaakin, ei se mikään ongelma ole.

Mistäs nyt tuulee, kun muissa keskusteluissa reuhkaat ettet naisille tarjoa treffeillä?

Vierailija
178/182 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs nyt tuulee, kun muissa keskusteluissa reuhkaat ettet naisille tarjoa treffeillä?

Sillehän mä en voi mitään, että sä kuvittelevat mun kirjoittavan kaikki mieskäyttäjien viestit näissä topikeissa. Mulle riittää edelleenkin kunhan nainen ei ole niin rahan ja materiaalin perään, että vaatii ahneuksissaan mieheltä työssäkäyntiä.

Vierailija
179/182 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillehän mä en voi mitään, että sä kuvittelevat mun kirjoittavan kaikki mieskäyttäjien viestit näissä topikeissa. Mulle riittää edelleenkin kunhan nainen ei ole niin rahan ja materiaalin perään, että vaatii ahneuksissaan mieheltä työssäkäyntiä.

Olet reuhkannut, kuinka naiset ovat rahanahneita ämmiä, kun olettavat miehen tarjoavan treffeillä, jos mies on pyytänyt treffeille.

Vierailija
180/182 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet reuhkannut, kuinka naiset ovat rahanahneita ämmiä, kun olettavat miehen tarjoavan treffeillä, jos mies on pyytänyt treffeille.

Sille en edelleenkään voi mitään, että kuvittelet mun kirjoittaneen noi viestit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän