Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos evoluutio on totta, miksi apinoita on vieläkin olemassa`?

Vierailija
06.08.2015 |

Miten selitätte tämän ateistit? Eivätkö apinat olisi kehittyneet samanlaisiksi kuin ihmiset? Ja vielä tärkeämpi kysymys, missä on ihmisten ja apinoiden välimuoto tai fossiilit heistä? Ei taida löytyä.. mutta uskoa näillä evoluutiohulluilla kyllä on siihen, että kivestä tulee pikkuhiljaa ajatteleva ihminen vuosien jälkeen. Elämä ei kuitenkaan taida olla ihan kuin pokemonissa missä kehitytään aina seuraavalle asteelle. 

Kommentit (187)

Vierailija
81/187 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi susia on vielä olemassa kun on koiria?

Mietipä sitä a.p.

Vierailija
82/187 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löydät vastauksen: https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Lajiutuminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/187 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät ole kehittyneet apinasta, vaan ihmisellä ja apinalla oli sama kantaisä.

Vierailija
84/187 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa oli hyvä kysymys ja kattavaa vastausta lähellekään ei ole vielä kukaan tarjonnut. Ei auta sanoa, että kannattaisi lukea lukion kirjat tai muuta yhtä vähän valaisevaa. Minä olen kympin papereilla käynyt lukion, mutta tähän kysymykseen lukio ei hyvin vastaa.

Vierailija
85/187 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 16:43"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 16:37"]

Miten selitätte tämän ateistit? Eivätkö apinat olisi kehittyneet samanlaisiksi kuin ihmiset? Ja vielä tärkeämpi kysymys, missä on ihmisten ja apinoiden välimuoto tai fossiilit heistä? Ei taida löytyä.. mutta uskoa näillä evoluutiohulluilla kyllä on siihen, että kivestä tulee pikkuhiljaa ajatteleva ihminen vuosien jälkeen. Elämä ei kuitenkaan taida olla ihan kuin pokemonissa missä kehitytään aina seuraavalle asteelle. 

[/quote]

Missä on fossiilit tai ylipäätänsä mitkään todisteet Raamatun tapahtumista? Niihin et näytä todisteita tarvitsevan vaan uskot kaiken täysillä.

[/quote]

Lue Raamattua. Sieltä löydät todisteet luomistarinalle.

Vierailija
86/187 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evoluutioteoriassa on paljon aukkoja. En sano, että se on täysin valhetta, mutta hyvin kyseenalainen teoria se on

Vierailija
87/187 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun elukka on optimaalinen ympäristössään sille ei tule tarvetta kehittyä. Esim hai on tappokone, joka pärjää juuri tuollaisena eikä ole siksi muuttunut miljooniin vuosii miksikään. Kun asteroidi tappoi dinot, kehittyi täysin toisenlaisia elämänmuotoja jotka pärjäsivät uudenlaisessa ympäristössä. Kun seuraava asteroidi tulee tai supertulivuori purkautuu, apinat rupeavat taas kehittymään. Kun. Tosin käsistä karannut ydinvoima todennäköisesti tulee listimään nisäkkäitä aika tehokkaasti, joten seuraava lajien kirjo lähtee hyönteisistä, torakoista ja sen sellaisista.

Vierailija
88/187 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 16:41"]

No kun ihminen kehittyi niin ei ollut vain yhtä apinaa vaan useita, yhdestä kehittyi ihminen, muista nämä nykyajan apinat.

[/quote]

Miksi niistä muista ei voinut kehittyä ihmisiä? :(

Vierailija
89/187 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koskaan muuttunut ihmiseksi. Olen edelleen apina.

Vierailija
90/187 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 16:48"]Itse asiassa oli hyvä kysymys ja kattavaa vastausta lähellekään ei ole vielä kukaan tarjonnut. Ei auta sanoa, että kannattaisi lukea lukion kirjat tai muuta yhtä vähän valaisevaa. Minä olen kympin papereilla käynyt lukion, mutta tähän kysymykseen lukio ei hyvin vastaa.
[/quote]

Johan sinulle vastattiin. Ihminen ei ole kehittynyt apinasta vaan meillä on ollut sama kantaisä josta kumpikin rotu on jalostunut.

Vierailija
91/187 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 16:48"]Itse asiassa oli hyvä kysymys ja kattavaa vastausta lähellekään ei ole vielä kukaan tarjonnut. Ei auta sanoa, että kannattaisi lukea lukion kirjat tai muuta yhtä vähän valaisevaa. Minä olen kympin papereilla käynyt lukion, mutta tähän kysymykseen lukio ei hyvin vastaa.
[/quote]

Mitenniin ei ole? Samalla logiikalla koska on chihuahuoja, ei pitäisi olla norjanharmaahirvikoiria. Tsekkaa vaikka tuo ylle linkattu lajiutuminen-linkki.

Vierailija
92/187 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho...onko tullut nukuttua biologian tunnilla AP?Et taida paljon muistaa miten se evoluutio on mennyt ihmisen kohdalla.Ei me olla kaikista apinoista kehitytty.Siinä vastaus lyhyesti.

Vierailija
93/187 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 16:54"]

[/quote]

Miksi kaikista pitäisi kehittyä ihmisiä? Onko ihminen niin mahtava juttu, että eri elinympäristöihin sopeutuneet apinalajien pitäisi kaikkien onnessaan pyrkiä kehittymään ihmisiksi? :-O

Vierailija
94/187 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihminen ei oo mikään harvinaisen älykäs luontokappale. Liputan apinoille.

Vierailija
95/187 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 16:50"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 16:43"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 16:37"]

[/quote]

Missä on fossiilit tai ylipäätänsä mitkään todisteet Raamatun tapahtumista? Niihin et näytä todisteita tarvitsevan vaan uskot kaiken täysillä.

[/quote]

Lue Raamattua. Sieltä löydät todisteet luomistarinalle.

[/quote]

Vähän niin kuin Taru sormusten herrasta -kirjasta löytyy todisteet Mordorin olemassaololle.

Vierailija
96/187 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaas,me ollaan apinoita kaikki,kun oikein silmiin katsotaan.

Vierailija
97/187 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 16:50"]

Evoluutioteoriassa on paljon aukkoja. En sano, että se on täysin valhetta, mutta hyvin kyseenalainen teoria se on

[/quote]

Luomisteoriassa ei sitten muuta olekaan kuin yksi iso aukko. Sitä ihka ensimmäistäkään todistetta jumalasta ei ole vielä löydetty.

Vierailija
98/187 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 16:59"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 16:54"]

[/quote]

Miksi kaikista pitäisi kehittyä ihmisiä? Onko ihminen niin mahtava juttu, että eri elinympäristöihin sopeutuneet apinalajien pitäisi kaikkien onnessaan pyrkiä kehittymään ihmisiksi? :-O

[/quote]

No ei pidäkään, mutta mä olen kiinnostunut ja haluan vain tietää miksi asiat ovat niinkuin ovat.

Vierailija
99/187 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusvirhe tässä ajattelussa on se että ihminen on loputuote jota kohti yritetään kehittyä. Ei ole olemassa lopputuotetta, eikä edes ihminen anno 2015 ole lopputuote. Katsotaan 100 000 vuoden päästä, tosin meitä ei silloin mitä suurimmalla todennäköisyydellä enää ole.

Vierailija
100/187 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 16:56"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 16:48"]Itse asiassa oli hyvä kysymys ja kattavaa vastausta lähellekään ei ole vielä kukaan tarjonnut. Ei auta sanoa, että kannattaisi lukea lukion kirjat tai muuta yhtä vähän valaisevaa. Minä olen kympin papereilla käynyt lukion, mutta tähän kysymykseen lukio ei hyvin vastaa. [/quote] Johan sinulle vastattiin. Ihminen ei ole kehittynyt apinasta vaan meillä on ollut sama kantaisä josta kumpikin rotu on jalostunut.

[/quote]

Minkä takia vain osa kehittyi ihmisen tasolle. Mikä näiden nykyapinoiden kehityksen on pysäyttänyt. Tismalleen samoista lähtökohdista kun on lähdetty.....

Miksi yleensä on mitään kehitystä ? Tai miksi yleensä on mitään ? Huomattavasti helpompia vaihtoehtoja kaiken olemattomuus ja vahvana kakkosena elämän jääminen sinne ameeba-asteelle....