Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko oikeasti tulossa hulluksi vai kummiteleeko meillä :-(?!

Vierailija
12.04.2013 |

Nolottaa edes täällä kirjoittaa tätä, ääneen en uskalla kellekään sanoa kun hullun leima on sillä sinetöitä loppueläkäksi. Alan olla ihan korvia myöten täynnä tätä taloa. Muutettiin pari vuotta sitten vanhaan omakotitaloon. Kaikki meni hyvin varmaan ensimmäisen vuoden, en tarkkaan muista. Sitten tulin raskaaksi ja jäin varhain kotiin. Pistin kaiken oman höperöitymisen piikkiin, ajattelin että olen hajamielinen ja kotona olo saa seinät vain kaatumaan päälle. Mies oli ja on töissä pitkää päivää.

Nyt syksystä asti on kaikenlaista pientä ollut koko ajan. Tavaroita häviää kuin tuhka tuuleen. Ja siis sellaisia, että kukaan ei niitä pölli. Meillä on kadonnut mystisesti mm. pyyhe, kahvikuppi, vanha kalenterini, fairy-pullo (?!) jne. ja olen 100% varma, että ne eivät ole täällä talossa missään. Olen käynyt joka helkkarin kaapin, laatikon ja sängynalusen läpi. Mies ei ole niihin koskenut, vakuuttaa kiven kovaa. Minä en ole niitä ottanut tai käyttänyt katoamista edeltäneinä aikoina. Ja vauva on 8kk, ei voi syyttää lastakaan siis. Lemmikkejä ei ole. On myös ollut tilanteita, että aivan varmasti olen jättänyt tavaran eri paikkaan kuin mistä se lopulta löytyy. tyyliin olen laskenut kännykän lipaston päälle ja vielä mielessäni miettinyt, että olkoot nyt tuossa niin otan sen siitä kun lähdetään ulos. Kun palaan hakemaan sitä, se ei ole siinä, vaan vessassa/keittiön pöydällä jne. En kerta kaikkiaan tajua, olenko muka voinut monta kertaa muistamattani siirtää tavaraa?? Kerran pari vielä selittyisi sillä, mutta että joka viikko?

No, laitoin nuo jonkun alkavan dementian piikkiin ja yritin vain unohtaa tapahtuneen. Nyt on ruvennut kuulumaan jatkuvaa kovaa kolinaa. useampina päivinä silloin tällöin, mutta olen vain yrittänyt ajatella, että kuuluu vanhan talon ääniin...En vain pysty enää selittämään itselleni niitä ääniä tuolla.  Heräsin tänäkin aamuna siihen, että ihan kun joku paukuttaisi ovea. No, ei ollut ovella eikä talossa ketään. sama KOVA kolina on jatkunut pitkin päivän, en tiedä mistä päin taloa se tulee kun tuntuu kuuluvan aina etäisesti olin missä huoneessa tai kerroksessa tahansa. Kuulostaa siltä kuin katolta vyöryäisi lumet kerralla (lumet lähteneet jo aika päiviä sitten, ei ole siis sitä) tai kun jotain isoa huonekalua siirreltäisiin. Apua, tulen hulluksi.

Aiemmin talvella luulin, että mies kaatoi jotain yläkerrassa kun kuului niin kova kolina alakertaan asti. Kysyin mitä tapahtui ja mies oli ihan hölmistynyt, ei mitään. Ihmettelin mistä se ääni sitten tuli ja kun asiaa selviteltiin, ainoa selittävä asia oli, että tyhjässä vaatehuoneessa oli kaatunut hylly. Tosta noin vaan, ei mitään järkevää syytä miksi olisi kaatunut.

Vauvakin säikäyttää minut välillä. Kun esim. vaihdan vaippaa selin oviaukkoon ja muuhun huoneeseen, tulee tunne että joku katselee meitä. Siis ihan järjetöntä, tiedän! Vauvakin saattaa välillä äkisti ikäänkuin säpsähtää (niin kuin kuulisi ääntä ja kääntyisi sen suuntaan, tai näkisi jotain mielenkiintoista liikettä) ja kääntää pään ihan "epäloogiseen" suuntaan kesken meidän juttelun. Tuijottaa herkeämättä ja keskittyneesti "tyhjyyteen", aivan kuin katsoisi jotain mielenkiintoista (ihmistä, eläintä, ääntä pitävää lelua tms.). Vaikka siellä ei ole kuin valkoinen seinä tai tyhjä oviaukko.

Inhoan olla talossa yksin. mies ei tunne oloaan mitenkään kummalliseksi täällä ja naureskelee vain, että vaimo se näkee kummituksia. Minua ei se vitsi enää naurata kun pelkään jo kohta mielenterveyteni puolesta. Tilanne on jo edennyt niin pitkälle, että tuntuu kauhealta jättää vauvaa hetkeksikään yksin edes nukkumaan, vessareissun ajaksi jne. Kun on sellainen olo, ettei olla talossa kahdestaan...

Voi apua, mitä teen :-( ? En uskalla sanoa tästä kenellekään kun eihän ihmiset ymmärrä. En minäkään olisi ymmärtänyt ennen tätä, olisin pitänyt ihan kahelina henkilöä, joka alkaa panikoimaan tämmöisestä. Vai olenko vain tulossa hulluksi ;..(

Kommentit (243)

Vierailija
141/243 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 20:06"]

Mun mielestä on ihan yhdentekevää, mistä syystä nuo ilmiöt tapahtuu, mutta mämuuttaisin tuolta pois ihan siitä syystä, että et viihdy! Suostuuko mies muuttoon? Mä olen sen verran herkkä ihminen että muuttaisin varmaan johonkin vuokrakämppään kunnes uusi koti löytyisi. Jos ilmiöt alkavat toistua uudessakin asunnossa lienee syytä olla huolissaan mielenterveydestä, mutta mä en todellakaan uskaltaisi asua tuolla. 

[/quote]

Et vastannut siihen, että miten mies suhtautuu ajatukseen muutosta? Vai etkö itse kuotenkaan haluaisi muuttaa?

Mä kyllä varmaan soittaisin edelliselle asukkaalle, ja kyselisin että oliko jotain omituista ja sanoisin vaikka että mahtaako alueen lapset tehdä kiusaa tms harmitonta aluksi...

T.75

Vierailija
142/243 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 21:36"]

Joo jos tuollaisia juttuja menis terveyskeskuslääkärille kertoilemaan, sais "hullun paperit" aika varmasti. etkö voi soittaa paikalliselle papille tai papaan suunnan pastorille ja sanoa vaikka näin: ole se ja se ja soitan vähän erikoista asiaa. Olen muuttanut paikkakunnalle hiljattain ja nyt on käynyt niin, että talossa jossa asumme, tapahtuu kummallisia asioita. Voisihan sitä kummitteluksikin sanoa. Siksi pyytäisin nyt sellaista apua, että voisiko joku sieltä tulla tänne rukoilemaan ja siunaamaan meidän kodin.

[/quote]

On se kumma ettei sillä papilla ole velvollisuutta tehdä hulluista ls-ilmoa.

Ja niin, ne hullun paperit tarkoittavat myös sitä, että saa hoitoa ennen kuin mitään vakavampaa tapahtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/243 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa nyt enää näihin provoihin ja trolleihin ottaa tämän jälkeen kantaa. Ei ole sellainen, mutta enhän minä voi sitä väkisin teidän päähän tunkea. Joten jos ärsyttää lukea asiasta, niin varman voitte availla muita ketjuja ja unohtaa tämän, eikö?

Joku kysyi, että voiko mies olla psykopaatti. no enpä usko :). Ei varmasti ole. On hyvä mies.

Ja kyllä, muuttaminen on käynyt mielessä. mutta en millään haluaisi. rakastan tätä taloa, ollaan satsattu sisutukseen, laitettu piha kauniiksi, tämä on lähellä töitä, ystäviämme ja perheitämme. En millään haluaisi muuttaa tämmöisen ihan tyhmän asian takia.
Kai sitä siunaamista pitäisi kokeilla. Ei siitä haittaakaan ole. Maksaako se jotain? Anteeksi näin tyhmät kysymykset, mutta kun tosiaan emme kuulu kirkkoon niin ei ole mitään käsitystä tämmöisistä asioista.

Vierailija
144/243 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ennen siunaajan tilaamista ihan omaa keskustelua. Pyydät (kauniisti) läsnäolevia poistumaan, sillä talo on nyt sinun kotisi, jossa ei ole sijaa vieraille. Voit kertoa, että olet väsynyt kepposiin, sinua ahdistaa ja heidän paikkansa ei enää ole tässä talossa.

Jonkin mielestä vaikuttaa varmasti hullulta, mutta eipä kai tuo tuollainen keskustelu ota, vaikkei antaisikaan. Minun kotini rauhoittui; kolinat, varjot, seurantunne ja tavarakeppostelut loppuivat.

Vierailija
145/243 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että niskakarvat nousee pystyyn kun tätä juttua lukee, hui! Pari vuotta sitten olisin nauranut vastaavalle, mutta sitten meidän koira lopetettiin, ja se tuli pari kertaa käymään tuon jälkeen. Tilanteissa ei ollut mitään pelottavaa, enemmän tuntui, että se halusi tarkistaa kaiken olevan hyvin, mutta sen jälkeen en ole ollut enää ollenkaan niin skeptinen kuolemanjälkeisen elämän suhteen.

En kyllä uskaltaisi yhtään olla yksin kotona, jos olisin ap:n tilalla. Talon siunaamisesta ei varmaan ainakaan ole haittaa, ja varmaan muitakin vastaavia palveluksia tekeviä ihmisiä löytyy muualtakin kuin kirkosta.

Vierailija
147/243 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä ihan rehellisesti ihmetyttää, miksi ne pahoja henkiä ja kummituksia näkevät ja aistivat ovat jotain hihhuleita?

Vierailija
148/243 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 22:28"]

Mua kyllä ihan rehellisesti ihmetyttää, miksi ne pahoja henkiä ja kummituksia näkevät ja aistivat ovat jotain hihhuleita?

[/quote]

Ihminen, joka ottaa itsensä liian vakavasti (ja pelkää kasvojensa menetystä) ei uskalla puhua, vaikka alienit olisivat siepanneet ja laittaneet sen surullisen kuuluisan AnalProben peppuun. Hän ei puhu mitää, ettei pidettäisi hulluna ja hihhulina ;)

Mulla ei ole kasvojenmenetyksen-pelkoa, joten voin kertoa, jos kodissani kekkuloi vääristä ulottuvuuksista olentoja. En tosin juokse julistamassa asiaa, vaan kysyttäessä vastaan ja mahdollisuuksien mukaan myös hankkiudun kiertolaisista eroon.

Vierailija
149/243 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, missä päin asut? Uudellamaalla? Kyllä minä voisin ihan hyvin tulla teille ääniä kuuntelemaan, sittenhän meitä olisi kaksi jotka niitä olemattomia ääniä kuulee. Tai vaihtoehtoisesti voisin kertoa, etten kyllä kuullut tuota jonka sinä kuulit, etkä näytä muistavan sitäkään, kun otit nuo pullat pakkasesta...

Mitäpä jos laittaisit sinne videokameran surraamaan, tai edes jonkun äänityslaitteen päälle? Sitten voisit ääniä kuultuasi varmistaa ovatko äänet tulleet myös nauhalle.

Voit myös kokeilla ihan vain sanoa ääneen hengille, että astuvat valoa kohti ja jättävät tämän maailman. Olen lukenut jostain että tuokin on toiminut. Eihän siinä mitään menetäkään.

Vierailija
150/243 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni kommentoi äsken tähän ketjuun: "voi kun meilläkin olisi oma kummitus".

Vierailija
151/243 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asu pääkaupunkiseudulla, mutta kiitos kuitenkin. Jahka mies tulee kotiin niin aion vaikka väkisin istuttaa alas ja ottaa tän asian puheeksi. Eihän tästä tule mitään, että kotona tarvitsee jatkuvasti pelätä. Jotain pitää keksiä, koska näin ei voi jatkua. nytkin alkaa hermot olla koetuksella kun väsyttää ja en uskalla mennä nukkumaan ennen kuin mies tulee. Jotenkin toivoisin, että jos mies nyt alkaisi ottaa tätä asiaani ihan vakavissaan mietintään niin josko sieltä sitten saataisiin kaivettua looginen selitys yhdessä. Onhan hän kiitettävästi nytkin kolunut paikkoja todistellakseen ettei mitään outoa ole, mutta kun en ole ihan yhtä mieltä niistä asioista (vrt. lumen aiheuttama mekkala, erinomainen selitys, mutta kun lunta ei ole jne.) Tai sitten ainakaan en olisi niin yksin näiden ajatusten kanssa.

Hrr, tuo kamera on jotenkin puistattava ajatus. Ei olekaan tullut mieleen. Mutta en tiedä kestääkö kanttini sitä. En mitenkään pystyisi sitä videota katsomaan. Jos mies siihen suostuu, niin kuvatkoot. Minä en yksin siihen ryhdy.
 Enkä tiedä mihin sen sitten asettaisi kun ei ole mitään selkeää paikkaa missä aina tapahtuu. äänet toki kuuluu monessa huoneessa kun ovat niin kovia, kai ne nauhalle voisi saada. Katsotaan mitä mies tähän sanoo.

Pitää varmaan nyt lopetta tämän asian pähkäily siihen asti, että mies tulee. Alkaa vaan enemmän hermostuttaa. Koitan nyt keksiä muuta ajateltavaa vielä hetkeksi. Kiitos avusta varsinkin heille, ketkä eivät haukkuneet ja ivanneet :) ja jollain hullulla tavalla helpotti kuulla, että muillakin on ollut tällaisia kokemuksia. Että en ole ainoa, joka miettii onko jotain oikeasti pielessä vai viiraako vain päässä :)

Vierailija
152/243 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa ihan oikeita yliluonnollisia kokemuksia ja ns. kuudes aisti juuri näiden asioiden suhteen.. Mistä päin olet ap? Jos olisit läheltä niin voisin mielelläni tulla käymään.. Ja en siis ole mikään hihhuli. En viitsi kirjoittaa kokemuksistani tänne.

Vierailija
153/243 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamera olis hyvä ajatus, sellainen joka käynnistyy liikkeestä. Kun pakastimen kansi aukeaa ja pullat ilmestyy pöydälle. Olisipahan todisteita.

Vierailija
154/243 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin Suomea vaikutat ap? Tiedän että ainakin Pohjois-Pohjanmaalla kiertää useamman kunnan alueella sellainen hiippari, joka tykkää jättää itsestään merkkejä taloihin joissa on käynyt. Saattaa viedä jotain tai sitten vastaavasti tuo esim. kahvipaketin. Ilmeisesti huumorintajuinen paskiainen. En sano, etteikö voisi olla jotain henkimaailman juttujakin, mutta itse pelkään enemmän näitä tämän näkyvän maailman hiippareita ja kannattaa varmistaa ettei ole sellaisesta kyse.

Vierailija
155/243 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 21:14"]

Hei ap!

Et ole hullu. En jaksanut koko ketjua lukea läpi, mutta kerron omat kokemukseni. Olen uskovainen ja aika ajoin valitettavasti törmään noihin kummittelujuttuihin.

Kerran eräs kaverini vuokrasi yksiön ja sanoi, että siellä kummittelee. kävi ilmi, että edellinen asukas oli tehnyt itsarin siellä. Minä ja muutamat muut uskovaiset kävimme rukoilemassa asunnossa ja käskimme pahojen henkien lähteä ulos Jeesuksen nimessa. Kummittelu loppui.

Erään kerran eräs riivattu ihminen (emme tienneet, että oli riivattu) oli meillä kylässä ja kesken kaiken sai jonkun ihmi kohtauksen. Alkoi kirkumaan, vaahtoa tuli suusta, kiemurteli lattialla kuin käärme. kun puhuimme Jeesuksesta. Jotain aivan uskomatonta.

Jotenkin saimme sitten sen vieraan ulos, mutta sen jälkeen meillä alkoi kummittelemaan. Taulut liikkuivat itsekseeen, kuului jatkuvasti askeleiden ääniä, koiramme oli ihan vauhko. Samalla tavalla saimme tilanteeen rauhoittumaan. muutama uskovainen rukoili ja käski pahojen henkien lähtemään Jeesuksen nimessä.

Kolmas kokemus (topivottavasti myös viimeinen) minulla oli asuessa ulkomailla. alivuokralaiseni oli jollakin tapaa vihninyt elämänsä saatanalle, joka tuli vasta paljon myöhemmin ilmi. Alakerran naapurit olivat vihaisia ja väittivät, että me siirtelimme painavia huonekaluja kaiket yöt. Olin aivan ymmälläni, sillä nukuimme yöt. Muitakin kummallisuuksia tapahtui, kunnes tajusin muutaman kuukauden päästä, mistä oli kyse. Käskin alivuokralaisen muuttaa välittömästi pois, minkä hän tekikin.

Tiedän sen pelon, mikä noihin kummitusjuttuihin liittyy. Se on aivan käsinkosketeltavaa. Siksi en itse voi katsoa sellaisia kauhufilmejä, missä tapahtuu yliluonnollisia kauheuksia. Tunnelma niissä vastaa liikaa todellisuutta. Kysymys on pahoista henkivalloista. Afrikassa lähes kaikki ihmiset uskovat Jumalaan ja demoneihin, sillä siellä ne ovat arkipäviää. Meillä länsimaissa kukaan ei oikein usko mihinkään henkivaltajuttuihin, vaikka ne ovat täällä yhtä todellisia.

Riivaajia ei tule pelätä, ainakaan uskovaisten. Jeesuksen valta on suurempi. Sinun tilanteessasi ap pyytäisin paikallisten uskovaisten apua. Luterilainen pappi saattaa auttaa, jos on uskovainen. Jos ei ole, ei välttämättä usko moisiin hömpötyksiin. Helluntaiseurakunnan tai vapaakirkon  pappi ei varmasti naura sinulle vaan auttaa.

[/quote]

Ihminen saa sairauskohtauksen ja te puhutte vaan Jeesuksesta ja heitätte "jotenkin" ulos? Lähimmäisen rakkautta oikein ylimmillään. Ja vuokralaisenkin heitit ulos ilman syytä ja selityksiä? Okei..

Vierailija
156/243 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas,

kodinsiunaaminen ei maksa mitään. Yleensä se on viikonloppuna järjestettävä juhla, mutta ei mikään estä sitä arkenakaan tekemästä.

Jotta perhe voisi toimia yhdessä, eikä mitään juopaa tai erimielisyyttä asiasta syntyisi, olisi tietenkin parempi että te molemmat aikuiset olisitte läsnä.

Mitä luulet, voisiko miehesi suostua siihen ihan vain sinua tukeakseen?

Mutta ymmärtäväinen pappi saattaisi tulla muutoinkin. Esim. miehesi työpäivän aikana Kuten pohdiskelit. (Ei kuitenkaan varmaan haluaisi tehdä mitään miehesi "selän takana " eli uskonasioiden tuputtamisessa ev.lut papit ovat kyllä varovaisia. Joskus liiankin-.)

Mutta voisithan ehdottaa, että tulevat kaksin, 2 pappia tai esim. pappi ja diakoni. Tämä siksi, koska Raamattu kehottaa rukoilemaan kaksittain tällaisessa tapauksessa, ja mikäli se ei itsellesi ole oikein luontevaa, olis varmaan kaikille helpompaa että teitä olisi sitten 3aikuista yhteensä ja vauva. 

Saatana ja pahat henget oikeasti väistävät ristiä. Se ei ole vain kauhuelokuvien kulunut klisee.

Raamattu kuvaa, että Saatanan tavoite on aina järjestää epäsopua, epäjärjestystä ja riistää ilo ihmisten elämästä. 

Jumala taas haluaa ihmisille rauhaa ja onnea, ja ainoa mitä Hän meiltä pyytää on kiitollisuus hänen lahjoistaan.

Älä alistu siihen, että sinun tarvisi tämän asian takia riitaantua miehesi kanssa. Se voi hyvinkin olla henkien ikävä pyrkimys, hajottaa se kaikki kaunis mitä teillä yhdessä on. Ihanaa, että sinulla on hyvä mies ja vielä vauvakin! 

Kirkon ihmisiä ei tarvitse pelätä, ovat ihan taviksia ja mikään inhimillinen ei ole papeille vierasta. Itse olen ollut mukana sairaalapappina psykiatrisella osastolla hoitamassa mm. nuoria, jotka ovat sekoittaneet päänsä spiritismikokeiluillaan ym, uteliaina menneet liian pitkälle leikkimään tuntemattomilla asioilla. Rukous todella auttaa ja tuo rauhan, uskovien rukous yhdessä ja Jeesuksen Kristuksen nimessä, ihmiseksi syntyneen Opettajamme nimessä. Kannattaa puhua papille avoimesti siitä mitä olet huomannut teillä tapahtuvan. Ja muutkin ovat huomanneet.

jos asia on ensimmäiselle kohtaamallesi papille tuntematon (koska moni ei näistä uskalla puhua vaan tosiaan muuttaa heti pois eli näkee turhan suuren vaivan), voit aina pyytää, että hän ottaisi asiasta selvän ja/tai pyytäisi kokeneemman kollegan mukaan. 

Voithan aina vaikka tulostaa tarpeelliset kohdat tästä viestiketjusta papille näytettäväksi. Tai jotain.

Olet hyvin tasapainoinen ja vastuullinen ihminen, et hullu todellakaan vaan olet nyt vain kohdannut Sinulle vieraan ja uuden asian. Silloin kannattaa pyytää ammattilaisapua. Niin kuin elämässä muutenkin. so simply! Tämän elämänalueen ammattilaisia nyt vain sattuvat olemaan papit ja muut hengellisen työn tekijät. 

Toivon ja rukoilen Sinulle parempaa kevään jatkoa! 

Teitä siunaten ja puolestanne yhä rukoillen,

Pastori, ev.lut

( jo aiemmin ketjuun kirjoittanut)

Vierailija
157/243 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, missä ap:n mies liesuaa keskellä yötä perjantai-iltana? Ei ihme, että ap inhoaa olla kotona yksin kaiken aikaa ja alkaa nähdä ja kuulla outoja:(

Vierailija
158/243 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muslimi, ja annan tähän nyt oman näkemykseni (Islamin mukaisen). Lukekoot ken haluaa. 

Eli, mitään kummituksia ei ensinnäkään ole olemassa. Kun kuolet, sinä kuolet, olet haudassasi ja siellä pysyt kunnes trumpetti soi( tuomiopäivä alkaa ja jokainen ylösnousee). 

Jumala on luonut kolme "olentoa", ihmiset, eneklit ja jinnit. Enkeleillä ei ole omaa tahtoa, heidät on luotu tekemään vain hyvää ja tottelemaan Jumalan käskyä. Jinneille ja ihmisille Jumala antoi vapaan tahdon, tottelemmeko vaiko emme. Ihmiset Jumala loi mudasta, jinnit savuttomasta tulesta (sheitan,eli saatana on myös jinni). Tässä elämässä ihmiset eivät voi nähdä jinnejä, mutta he näkevät meidät, he elävät suurinpiirtein kuten me, heillä on perheitä jne, heitäkin on hyviä ja pahoja, muslimeja ja kristittyjä, hinduja jne. Heidätkin tullaan tuomiopäivänä tuomitsemaan tekojensa perusteella. 

Koraani, ja sitä ennen vahnha testamentti ja toora, lähetettiin ihmisille ja jinneille, opastukseksi.  Mutta nyt itse asiaan, eli Jumala on KIELTÄNYT jinnejä Koraanissa ottamasta meihin yhteyden, se on heille HARAM. Mutta, "pahat" jinnit, jotka palvovat sheitaania, voivat mennä ihmisen sisään , eli kun joku ihminen on "possessed" on se jinnin tekosia. Kaikki "selittämätön ja yliluonnollinen", kuten APn tapaus, ovat 100% heidän tekosia. Meidän ei tule kiinnittää heihin mtn huomiota, sillä sitä he haluavat. 

Mm ns "selvännäkijät ja ennustajat" ovat AINA jollain tavalla , usein tietämättään jinnien vallassa, sillä he "kuulevat/näkevät" asioita joita heidän ei kuuluisi tietää..miten? Koraani selittää, että ne jinnit joilla on voima matkustaa valonnopeudella näkyvät taivaalla samannäköisenä kuin tähdenlento, he nousevat Jannatin(paratiisin) porteille ja salakuuntelevat enkeleitä jotka puhuvat tulevaisuudesta. 

Ainoa tapa suojata itseäsi ja kotiasi jinneiltä on seurata Koraanissa annettuja sääntöjä, eli seinillä ei saa olla mitään valokuvia( tällöin enkelit eivät tule talosi sisälle). Eivätkä myöskään jos talossa on koira sisällä. Ja sinun tulee joka aamu lukea Muutama suura Koraanista..

Vierailija
159/243 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: Työskentelen vapaana tomittajana. Eräs valtakunnallinen media otti minuun eilen yhteyttä ja pyysi tekemään jutun tarinaasi liittyen. Olisiko minun mahdollista lähettää sinulle viesti yksityisesti mahdollisimman pian? Voit luoda uuden sähköpostiosoitteen, jolloin henkilöytesi ei paljastu. Ymmärrän, ettei tällaisista asioista tee ehkä mieli puhua toimittajalle, mutta toivoisin, että antaisit mahdollisuuden kertoa, mistä mediasta ja millaisesta hankkeesta olisi kyse. Mitään skandaalihenkistä emme ole hakemassa, vaan umpiasiallista juttua. Tavoitat minut osoitteesta maria.mustranta@gmail.com

Vierailija
160/243 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä paukkuu talo lämmönvaihteluiden vuoksi. Kuulostaa etäiseltä koska kuuluu ulkoa. Minusta nuo kaikki muut asiat menevät hajamielisyyden piikkiin. Meilläkin on monesti kadonnut aivan mystisesti tavaroita ja sitten ne joskus löytyvät jostain loogisesta tai epäloogisesta paikasta. Tavaraa menee myös vahingossa roskiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi