Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko työkaveria naida ihan vaan kaverina?

Vierailija
09.06.2009 |

Töissä olisi ihanan upea nainen joka ehdottelee kovasti samaan sänkyyn hyppäämistä. Itse olen perheellinen nainen tietää sen. Mieli tekisi kovasti seikkailla, mutta toistaiseksi olen kieltäytynyt esimiesasemaani vedoten.

Voiko naisen kanssa (varsinkin työkaverin kanssa) harrastaa seksiä ilman että naisen logiikalla siitä seuraa suhde? Nainen väittää niin mutta itse vähän epäröin, miten mahdollinen sekstailu vaikuttaisi meidän periaatteessa hyvään (työ)kaverisuhteeseen.

Kommentit (185)

Vierailija
101/185 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuljettajana suuressa firmassa esimieheni on minua pari vuotta nuorempi nainen 35v. Kesästä asti on ollut noin kerta viikkoon kiihkeitä panoja. Ei siinä mistään tunteista sen kummemmin ole kyse, mutta kyyti on kovaa molemmin puolin. Molemmat ollaan naimisissa, mutta ikään kuin jäähdyttely vaiheessa, eli kotona ollaan vain lasten takia lähinnä. Mitään syvempää suhdetta tuskin tulee kehittymään, kunhan naidaan ja kovaa naidaankin. Pakko on myöntää että nussiminen ei ole näin hyvältä tuntunut vuosikausiin orgasmeista puhumattakaan. Ja tiedän myös että ihan perseestä tämmönen tilanne on mutta olkoot nyt. Kerran täällä vain eletään.

Vierailija
102/185 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ottaa aina enemmän tai vähemmän tunteet mukaan, miehelle riittää pelkkä fyysinen puoli.

T: mies ilman tunteita

Olen myös mies, mutten suostu seksiin ilman tunteita. Ilmankos onkin hiljaisempaa sillä rintamalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/185 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Kerran vain täälä eletään. Ei kennelläkään ole mitään menetettävää ja jos kehenkään ei satu niin miksei? Eipähän tarvitse jälkeenpäin miettiä että mitä jos..

Vierailija
104/185 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin olen

Vierailija
105/185 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuljettajana suuressa firmassa esimieheni on minua pari vuotta nuorempi nainen 35v. Kesästä asti on ollut noin kerta viikkoon kiihkeitä panoja. Ei siinä mistään tunteista sen kummemmin ole kyse, mutta kyyti on kovaa molemmin puolin. Molemmat ollaan naimisissa, mutta ikään kuin jäähdyttely vaiheessa, eli kotona ollaan vain lasten takia lähinnä. Mitään syvempää suhdetta tuskin tulee kehittymään, kunhan naidaan ja kovaa naidaankin. Pakko on myöntää että nussiminen ei ole näin hyvältä tuntunut vuosikausiin orgasmeista puhumattakaan. Ja tiedän myös että ihan perseestä tämmönen tilanne on mutta olkoot nyt. Kerran täällä vain eletään.

esimiehes varmaankin teki aloitteen tuohon hommaan ja olet ollut pitkään firmassa töissä ? ei tulis mieleenkään esimies asemassa olevalle naiselle ehdottaa saati persettä puristaa sillä potkuthan siitä voi tulla

Vierailija
106/185 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveria voi, oli työ tai normi. Ystävää ei voi

M48

Vierailija
107/185 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makasin esimieheni kanssa pari vuotta sitten pahinta tässä

Olimme samassa työpaikassa ja hänen rouvansa myös

Lisäksi olen kehitysvammainen eli käytti hyväkseen

en uskalla kertoa kenellekään ettei tule seurauksia

Vierailija
108/185 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Mä oon. Vaikka aina ollu sitä mieltä ettei niin voi käydä. Mut kävi vaan. Monta kertaa, jopa työpaikalla. Onneks lopetettii ennenku jäätii kii.

Vierailija
109/185 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi että olisin halunnu yhtä entistä työkaveria, joka aina tuli liian lähelle mun selän taakse oleilemaan niin, että tunsin kevyen hengityksen niskassani ja hän melkein hipaisi käsivarttani, selkääni ja peppuani. Joskus nojasin vähän häneen tahallaan, ja mietin alkaisiko hän vaikka vaan suudella niskaani. Olisin niin antautunut ja samantien raahannut hänet viereiseen veskiin...

Hän oli minua vanhempi, tosi kiva työkaveri, turvallinen, nallekarhumaisen ihana ja kroppani tuli aivan hulluksi hänen läsnäolostaan, en ole kenenkään kanssa kokenut sellaista biologista raakaa vetovoimaa.

Mutta ei hän koskaan tehnyt mitään enempää, vaikka olin kehonkielestä aistivinani kiinnostusta. 

Mulle kävi samalla tavalla ja mies oli töissä aina niin korrekti, että teki mieli repiä omia hiuksiani. Sitten päädyin muista syistä vaihtamaan työpaikkaa ja uskaltauduin pyytämään varattua miestä treffeille. Treffeillä tunnustin suoraan intohimoni vaikka miehen reaktio vähän jännitti. Treffejä seurasi pari vuotta kiihkeää tapailua ja kaikenlaisia kivoja kokeiluja, joita en ollut aiemmin tehnyt. Suhde päättyi kun tapasin puolison ja aloin seurustelemaan. Enää ei olla tekemisissä, mutta muistelen miestä ja yhteisiä kokemuksia edelleen.

Vierailija
110/185 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla hyväkin seksisuhde työkaverin kanssa,kotonakaan ei lahna enää valita jatkuvaa vonkulointia

Vierailija
111/185 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimiesasemassa olevaan naiseen en sekaantuisi koska se voisi vaikuttaa työhön jos alkaisikin kiristää tai selittää lähetelyä tms. Eikös kollegaa samassa asemassa voi naida ilman pelkoa potkuista kunhan ilmapiiri ja välit työkaveriin on sellaiset rennot ja rempseät

Vierailija
112/185 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuo homma teillä lähti ja miten saatte varsinkin naimisissa olevan työkaverin lämpiämään seksiin??

Vierailija
113/185 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Mutta ei ehkä pitäisi.

Kokemusta on.

Vierailija
114/185 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä saatte suostuteltua seksiin saati innostumaan noita naimisissa olevia työkavereita??

Vierailija
115/185 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi. Mä oon. Vaikka aina ollu sitä mieltä ettei niin voi käydä. Mut kävi vaan. Monta kertaa, jopa työpaikalla. Onneks lopetettii ennenku jäätii kii.

Varmaankin naisten maailmassa " käy yllättäen seksiyllätys " mutta miehen maailmassa ei kyllä ikinä käy ellei näe vaivaa ja etsi oikeaa hetkeä. Ei niin pimeää päivää että nainen viettelisi tai ottaisi yhtäkkiä kesken töiden

Vierailija
116/185 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs työkaverin paneminen silloin kun hän on samassa firmassa mutta eri puolella eri hommissa?? Silloin homma ei voi mennä niin kiusalliseksi ja onhan ihmisillä suhteita alkanut paljon saman firman henkilön kanssa esim siivoojan

Vierailija
117/185 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä saatte suostuteltua seksiin saati innostumaan noita naimisissa olevia työkavereita??

Jokin aineellinen etu?

Vierailija
118/185 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieli tekisi työkaveri ottaa komerossa takaapäin

Vierailija
119/185 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs työkaverin paneminen silloin kun hän on samassa firmassa mutta eri puolella eri hommissa?? Silloin homma ei voi mennä niin kiusalliseksi ja onhan ihmisillä suhteita alkanut paljon saman firman henkilön kanssa esim siivoojan

Moni on kyllä puolison löytänyt saman firman palveluista

Vierailija
120/185 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietenkin panna kaverina. Jos on tylsä työ, se käy ajanvietteestä. Sopii vain, ettei sitten mainosteta ja kailoteta kellekään tätä ajantappohommaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan