Voiko työkaveria naida ihan vaan kaverina?
Töissä olisi ihanan upea nainen joka ehdottelee kovasti samaan sänkyyn hyppäämistä. Itse olen perheellinen nainen tietää sen. Mieli tekisi kovasti seikkailla, mutta toistaiseksi olen kieltäytynyt esimiesasemaani vedoten.
Voiko naisen kanssa (varsinkin työkaverin kanssa) harrastaa seksiä ilman että naisen logiikalla siitä seuraa suhde? Nainen väittää niin mutta itse vähän epäröin, miten mahdollinen sekstailu vaikuttaisi meidän periaatteessa hyvään (työ)kaverisuhteeseen.
Kommentit (185)
Jos on tietyllä tavalla rennot ja härskit välit niin silloin voi mutta muuten asiasta tulee draamaa
Ikuisuuskysymys-voiko naisen kanssa olla kaveri ? Ap:n kysymyshän riippuu aina osapuolista, kuinka hyvin luottaa toiseen. Mutta samallahan osapuolet pettävät luottamuksen ihmisten kanssa joihin on vihitty. Miksei sitten pettäisi luottamusta myös osapuoleen ? Jos onkin huonot välit puolisoon juuri silloin niin mitäs jos välit paraneekin, sitten höpötellään epähuomiossa kaikki mitä on tullut tehtyä ja aloitetaan puhtaalta pöydältä. Sit on kikkare tuulenvatkaimessa. Lisäksi avioliitoistakin moni loppuu ennen aikojaan-miksei tämäkin suhde.
Lihanhimostahan sitä voi tehdä mitä vaan mutta kannattaako. Äkkiä joku näkee, jonka ei pitänyt nähdä ja jutut lähtee liikkeelle. Ylennykset jää ehkä saamatta tai työura tyssää.
Totta kai voi. Mun jalkovälissä on ollut koko liuta uroksia.
Miehen mielestä voi, mutta naisen mielestä ei.
Eihän siinä muuta ongelmaa ole kuin, että ei työaikana. Kun Verohallinnon työntekijät panivat keskellä päivää ja ovi unohtui auki, niin moitteet tuli siitä, että sitä harrastettiin työaikana.
Kyllähän himot on hirelläkkn,mutta ymmärrän,jos kumpikin on sinkkuja ja tekee mieli,niin pitää valita kumminkin tilanne ja paikka ja aika missä sitä sekstailee .
Minna Vehviläinen
Aika oksettava ketju! Itselleni selvisi että mieheni on paneskellut töissä monta vuotta ja samaan aikaan minä yritn vinkua lisää seksiä mutta eihän se tietenkään melkein koskaan jaksanut, kun oli juuri pannut töissä. Minulle tuli noista torjunnoista todella paha mieli, mutta en valittanut tai painostanut, kun ajattelin että keski-ikäisellä miehellä ei vaan seiso stressin tai muun takia. Yritin olla ymmärtäväinen, mutta väkisinhän se jossain vaiheessa puutteessa oleminen alkaa kiristää ja räjähtelin milloin mistäkin, josta tietysti mies sai itselleen vielä lisää tekosyitä käydä vieraissa. Paskamainen oravanpyörä tollasesta vaan kehkeytyy ja särkee viattomien osapuolien luottamuksen ja sydämen. Hävetkää saatana!
Sehän on ihan siitä kii miten sovitaan. Siihen asti kun loppuu tai tulee muuta dramatiikkaa, sitten on psskaa tuulettimessa ja vähän muuallakin.
Mihis se henkinen yhteys jäikään?
Täällähän sanottu ettei nainen voi eikä saa eds orgasmia ilman sitä, mutta mihillä ei sitä pihaa ole olemassakaan.
Pikkujoulujen aikaan työkaverit aina löytää panokaverin.
Ei kannata. Kuormasta ei syödä, ja joku kyllä ennemmin tai myöhemmin tajuaa asioiden oikean laidan, mistä ei seuraa kuin hankaluuksia kaikille. Nimim. Kokemusta valitettavasti on.
Tänään pikkujoulut ja eikun puksimaan.
Pitänee odottaa ensi vuoden pikkujouluja. Sitten yritän junailla kahden keskisen keskustelu hetken, ja ehdotan "vitsillä" jonka voin sitten laittaa humalan piikkiin jos hän ei ole kiinnostunut.
Miten lämmittelisin vuoden ajan timmipeppuista varastomiestä? Olen super ujo ja hiljainen, miten keksin tikusta asiaa?
Voi naida kyllä mutta kertokaa se miten homman saa pysymään hauskanpitotasolla ja ettei siitä lähde juorut eteenpäin. Olen työkaverin kanssa nainut useammankin kerran mutta töissä ollaan "viilempiä" toisia kohtaan ettei alkaisi pöljät juorut levitä
Tietenkin voi, miksei voisi.
Jos luet tätä, niin Sonja sano kun haluat.
Kun luin teidän naisten kirjoituksia niin halusin tyttöillä.
Kun voisikin. Taitaa haaveeksi jäädä.
No mutta ihan oikeasti kyllä meillä naisilla tunteet tuppaavat heräämään, varsinkin jos on taitava sängyssä tulee sellainen olo että miten joku voi noin ihana minulle olla.
Esitän työkaverille että meillä on rennot ja kaverilliset välit, vaikka toisinaan peuhataan. Tosielämässä olen rakastunut ja odotan vain vastakaikua tunteisiin, jota ei koskaan tule. Itse olisin valmis jättämään puolisoni heti hänen takiaan.
Mikä on kohteliain tapa kysyä suikkaria??