Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntosalilla kävijät, näkeekö kropasrasi, että käyt salilla?

Vierailija
09.03.2023 |

Tää avaus oli jo poistettu, ennenkuin näin vastaukset. Miksi, mikä tässäkin nyt muka kiukutti??

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tätä ei saa kysyä?

Vierailija
2/23 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä pikemminkin niin, että näkyisi, ellen kävisi. Eli ei tämän ikäiselle naiselle noin vain tule näkyviä lihaksia tms. Ja joka tapauksessa päällä on vähän liikaa rasvaa, jonka saisi pois vain ankaralla ruokavaliolla. Mutta mielestäni olen kiinteämmän ja ryhdikkäämmän näköinen kuin useimmat ikätoverit ja lasken sen salin ansioksi. Tuskinpa kukaan kuitenkaan minua katsoessaan ensimmäisenä ajattelee, että tuo varmaan käy salilla.

N51

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että näkyy. Tosin treenaan aika usein ja mulla ei ole paljon rasvaa, joten lihakset erottuu senkin puolesta hyvin. Mun mielestä on hienoa, että salilla käy kaikenkokoisia ihmisiä ja vaikka kaikissa se sali ei näy niin, että olisi ihan timmi, niin kuntoon se vaikuttaa ja ryhtiin ja yleiseen hyvinvointiin.

Vierailija
4/23 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeroituneet kehopositiiviset kokevat kaikki urheilullista vartaloa normalisoivat viestit syrjintänä.

Löllyviä ihroja sen sijaan saa hehkuttaa kritiikittä ja ylistää voimaantunutta laardipalleroa joka on sinut vartalonsa kanssa.

Vierailija
5/23 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkeroituneet kehopositiiviset kokevat kaikki urheilullista vartaloa normalisoivat viestit syrjintänä.

Löllyviä ihroja sen sijaan saa hehkuttaa kritiikittä ja ylistää voimaantunutta laardipalleroa joka on sinut vartalonsa kanssa.

Kehopositiivinen- palstahullu on näköjään täällä. Yllätyyys🤣

Vierailija
6/23 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee. Se näkyykö vai ei on aika suora seuraus tulostasosta, ei salilla vietetystä ajasta. Kyykyssä esim. luokkaan advanced - elite, niin näkyy.  https://exrx.net/Testing/WeightLifting/SquatStandardsKg

Vierailija
7/23 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toki, sillä olen käynyt salilla jo yli 20 v vakituisesti.

Vierailija
8/23 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että näyttäisin hyvin erilaiselta näin keski-ikäisenä ilman lihasmassaa. Päällä on rasvaakin, mutta en ole löysä. Mallia hylje, heh.

Vierailija
9/23 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin itse näen eron kun aloin salilla käydä, entiseen verrattuna, ja tykkään siitä mitä näen.

Vierailija
10/23 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyyhän se, kolme kertaa viikossa tunti kerrallaan. Koko kroppa läpi.

Vierailija
11/23 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovat lihakset tuntuvat ällöiltä.

Vierailija
12/23 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä pikemminkin niin, että näkyisi, ellen kävisi. Eli ei tämän ikäiselle naiselle noin vain tule näkyviä lihaksia tms. Ja joka tapauksessa päällä on vähän liikaa rasvaa, jonka saisi pois vain ankaralla ruokavaliolla. Mutta mielestäni olen kiinteämmän ja ryhdikkäämmän näköinen kuin useimmat ikätoverit ja lasken sen salin ansioksi. Tuskinpa kukaan kuitenkaan minua katsoessaan ensimmäisenä ajattelee, että tuo varmaan käy salilla.

N51

Just samoin mulla. Tv. toinen 51v.

Vierailija
13/23 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun kävin, sen näki vain ryhdistä, ei muusta.

Vierailija
14/23 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy. Olen paljon saanut kommentteja esim hartijoista ja muuten lihaksikkaasta kropastani.

Vierailija
15/23 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N51

Sama täällä. Tosin viime vkolla eräs herrasmies kysyi, mitä lajia harrastan, kun näkee, että olen jalkojen päällä ollut. Eli kyllä lihakset saattaa näkyä, vaikkei itse niin niitä huomioikaan. Mulla on kauniit takareidet, vaikka itse niin sanonkin. Sellaiset "hiihtäjänjalat", vaikken hiihtoa harrastakaan.

N55

Vierailija
16/23 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se juurikaan näy. Olen hyvin hoikka muutenkin ja todella vaikeaa saada lihaksia lisää. Etenkin ylävartaloon. Kävin aiemmin salilla ja kyllä sen itse huomasi. Nyt aloin uudestaan käymään.

Vierailija
17/23 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lihaskunto ja tasapainoisesti treenattu kroppa näkyy hyvänä ryhtinä, e-pilleristä kuitenkin 6kg nesteturvotusta niin en ole mikään supertimmi. Nyt kun tuli polvivamma niin luojan kiitos on lihakset hyvässä kunnossa, auttaa kuulemma tosi paljon

Vierailija
18/23 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-..vaikutat kyllä aika katkeralta. Ettet vaan nyt projosoi omia tunteitasi?

Vierailija
19/23 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti näkyy päällepäin että harrastan liikuntaa, mutta millaista, sitä ei varmastikaan moni osaisi arvata. Olen aika siro luonnostani ja voimatreeni tuskin tulisi ihmisille ensimmäisenä mieleen. Kuitenkin varsinkin olkapäistä, selästä, käsivarsista ja vatsasta näkyy hyvin lihakset kun jännittää, ilman treeniä samanlaisia ei ole kenelläkään.

Vierailija
20/23 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mukaan mun ryhti on parantunut mutta muuten tuskin huomaa. En ole mikään lihaskimppu vaikka 3 vuotta käynyt, ihan tavallinen kroppa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi