Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parhaat asennot löysälle?

Vierailija
02.12.2005 |

Ja erittäin herkästi " liikaa" kostuvalle... Vissiin sitä on jääny väljäks ja siihen tyydyttävä... Wc-pöntön ( ja siis miehen :)) päällä ei tuntunut MILTÄÄN... Hyvä että huomas miehen olevan sisällä ja toivoin vaan, että se edes saa, olis ollu liian nöyryyttävää, jos se olis sanonu, ettei tuu mitään, ei tunnu missään... Ku oli nimittäis ainut paikka sillä hetkellä missä sitä pystyi harrastamaan.

Eli parhaat asennot myös mun kannalta kehiin NYT!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantionpohjanlihaksia vaan treenaamaan. Se auttaa. Jumppaohjeita esim.

http://www.silikonitieto.net/artikkeli_haku.phtml?arID=177&ID=24

Hyvä asento on se, että nainen makaa selällään - siis lähetyssaarnaaja-asennossa, mutta reidet yhdessä.

Ja se, ettei joskus tunnu miltään ei välttämättä johdu löysyydestä, liiasta märkyydestä, liian pienestä kalusta tai mistään tällaisesta vaan yksinkertaisesti siitä, että hommaan on ryhdytty liian vähällä lämmittelyllä. Tätä mieltä olen kokeneena naisena. ;)

Vierailija
2/8 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on myös tuota ongelmaa neljän lapsen jälkeen. Mieheni kyllä väittää että tuntuu yhtä hyvältä ku joskus ennenkin...vaikka itsestä tuntuu et missä se hemmetin tunto on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se, ettei joskus tunnu miltään ei välttämättä johdu löysyydestä, liiasta märkyydestä, liian pienestä kalusta tai mistään tällaisesta vaan yksinkertaisesti siitä, että hommaan on ryhdytty liian vähällä lämmittelyllä. Tätä mieltä olen kokeneena naisena. ;)

[/quote]

Ehkä vika onkin miehessä, jos esileikkejä jatkaisi pidempään, tulisi reisille ja mulla menee jotenkin maku seuraavaa kierrosta odotellessa.

Vierailija
4/8 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/8 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni kostuu helposti ja tosi paljon on tosi väljä synnytysetn jälkeen. Välillä joudun itse aktin aikana kokeilemaan että onko sisällä vai ei. Itselläni on pieni, n 14 senttiä ja ei niin paksu. Naiseni kyllä nainnin aikana ähkyy ja puhkuu ja laukeaa 9 kertaa kymmenestä tosi nopeasti vaikka en itse juuri tunne mitään. Laukean kyllä itse hyvin. Meillä on kyllä myös hieromasauva jolla joskus leikitään, 22,5 sm ja 4,5sm halkaisija joka uppoaa ihan hyvin kokonaan. Tarua että olisi kaikille alle 20 sm.

Vierailija
7/8 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pari lasta synnyttänyt ja miehellä ei kovinkaan iso tosiaan niin parhaalta tuntuu minusta silloin kun mies hoitaa minut ensin, useimmiten suuseksillä, eli orkun jälkeen olen tiukka ja mieskin tuntuu hyvältä minusta ja minä hyvälle miehestä, etenkin takaapäin uurastaessa. Toinen hyvä asento on keitönpöydällä minä selällään ja mies seisten, siinä mies pääsee syvemmälle kun ei siis ole kovin pitkä eikä paksu...

Vierailija
8/8 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

syynä. Toisaalta myös Cerazette-pillerit toimivat selvästi " jarruna" ja vie tuntoherkyyttä.

Parin pituus suhteessa toisiinsa ratkaisee aika paljon. Paras aikoihin oli pesukoneen päällä istuen mies lattialla seisten.