Voiko työkaveria naida ihan vaan kaverina?
Töissä olisi ihanan upea nainen joka ehdottelee kovasti samaan sänkyyn hyppäämistä. Itse olen perheellinen nainen tietää sen. Mieli tekisi kovasti seikkailla, mutta toistaiseksi olen kieltäytynyt esimiesasemaani vedoten.
Voiko naisen kanssa (varsinkin työkaverin kanssa) harrastaa seksiä ilman että naisen logiikalla siitä seuraa suhde? Nainen väittää niin mutta itse vähän epäröin, miten mahdollinen sekstailu vaikuttaisi meidän periaatteessa hyvään (työ)kaverisuhteeseen.
Kommentit (185)
Olen esihenkilönaisen kanssa jo varmaan vuoden pitänyt työaikaina kivaa ja pelkkiä kavereita ollaan. Tokkopa hommaa työpaikan ulkopuolella koskaan tulla tekemään. Toisinaan pikaiset toisinaan pelkkää suuseksiä
Vierailija kirjoitti:
Olen esihenkilönaisen kanssa jo varmaan vuoden pitänyt työaikaina kivaa ja pelkkiä kavereita ollaan. Tokkopa hommaa työpaikan ulkopuolella koskaan tulla tekemään. Toisinaan pikaiset toisinaan pelkkää suuseksiä
mistä tuo homma alunperin lähti teitkö itse aloitteen ja kuumottiko miten homma etenee tai tuleeko ongelmia ?
Homma lähti alkuun kerran iltapalaverin jälkeen. Siideriä olutta ja sitten sain kuulla että kotona tylsää. Siitä sitten rouvan tila-autoon ja kun oli pikkuisen otettu ei voinut ajaa niin lähdettiin viereiseen pikkuhotelliin. Soitti kotiin menee työkaverille ja mulla rouva tietää että saattaa mennä pitkäksi. Aina eksyy jonnekin kun tulee baarista
Voi tietenkin työkaveria naida ja pysyä kaverina. Jos kummallakin perhe kotona niin mitäpä tuota seksin vuoksi eroamaan
Vierailija kirjoitti:
Nainen haluaa jotain muuta jossain vaiheessa enivei. Eli pelkkä pano ei riitäkään.
Siitä seuraa ongelmia työpaikalla. Lisäksi jos olet esimiesasemassa, olet heikoilla. Nainenhan voi aina panosuhteen päätyttyä (jos siis sinä päätät sen) sanoa, että esimiehenä pakotit hänet.Olen ollut tuossa tilanteessa ja voin sanoa, että alkuun oli kivaa ja jännää ja kiihottavaa. Mutta loppu huonosti kaikki huonosti.
Hae seikkailu muualta kuin "kuormasta". Siitä tulee ongelmia.N. 39
Niinhän se on, useampi nainen on myös edennyt urallaan näin ylöspäin.
Aivan tavanomaista on antaa sellaisille miehille, jotka ajavat naisen urahissiä, edes kerros kerrokselta ylöspäin.
Yhden naisen tiedän, joka aloitti junior managerina, KTM. 6:n vuoden jälkeen olikin jo johtoryhmän jäsen, vieläpä firman hallituksessa 3:ssa positiossa oli tätä ennen 1-2 vuotta kussakin.
Palkka muuttui 3:sta tonnista, 12:sta.
Kyllä, olin itse miehenä myös buustaamassa.
Voin sen sanoa, että tuokaan, ei käynyt kun 4 ukon kautta firmassa, se tykkäs siitä. Mut oli sillä vapautunut kylätkin tehdä uusia asioita. Tätähän firma kaipaa.
Jokaisen intiimielämä kuuluu myös yksityiselämän piiriin.
Oi niitä aikoja !
meidän pikku yrityksemme sihteeri avautui kerran illanvietossa että on pettänyt miestään, o eipä mennyt kuin seuraaviin pikkujouluihin kun tanssitin sitä isorintaista naista ja sain puhuttua sen imemään munaani varastossa koska tiesin sen jo löyhäperseiseksi. no munan imemisessä oli hieman puutteita ja kokemattomuuden tuntua joten jallitin sen vielä illemmalla kurvaamaan meidän kautta ennenkuin se meni kotiinsa jolloin riisuin hänen jakkunsa ja sukkahousut ja sormetin kuselle haisevaa pillua karvojen seasta. koska aika oli tiukemmalla kuin emätin päädyin vetämään häntä paljaalla lähetyssarnaaja asenossa kunnes sain kivat orkut ja sihteerikkö pääsi lähtemään kotiinsa
koko paketti ei ollut mitenkään erikoinen verrattuna ulkonäköön joten en sitten sen perästä enää painanut sitä enkä ottanut asiaa puheeksi, taisin kerran puristella vain sitä isoista kiinteistä tisseistä kun oli tauko.
Minua 10 vuotta nuorempi nainen työkaveri on alkanut pyytää usein kylään ja avuksi pieniin juttuihin yms joten haluanee varmaan seksiä. Itse vaan en suosittele työkavereiden naimista ellei ole special välit ja homma pysyy oikeasti salassa. Huonoja kokemuksia kun panee työkaveria ja välit huononee olla sen jälkeen samassa duunissa ja vielä jos juorut kiertää. Paras työkaveripano on sellanen joka ei hommasta humalassakaan möläyttele kelleen vaan yhteiset hetket siivouskomerossa onnistuu työajalla :))
Vierailija kirjoitti:
meidän pikku yrityksemme sihteeri avautui kerran illanvietossa että on pettänyt miestään, o eipä mennyt kuin seuraaviin pikkujouluihin kun tanssitin sitä isorintaista naista ja sain puhuttua sen imemään munaani varastossa koska tiesin sen jo löyhäperseiseksi. no munan imemisessä oli hieman puutteita ja kokemattomuuden tuntua joten jallitin sen vielä illemmalla kurvaamaan meidän kautta ennenkuin se meni kotiinsa jolloin riisuin hänen jakkunsa ja sukkahousut ja sormetin kuselle haisevaa pillua karvojen seasta. koska aika oli tiukemmalla kuin emätin päädyin vetämään häntä paljaalla lähetyssarnaaja asenossa kunnes sain kivat orkut ja sihteerikkö pääsi lähtemään kotiinsa
koko paketti ei ollut mitenkään erikoinen verrattuna ulkonäköön joten en sitten sen perästä enää painanut sitä enkä ottanut asiaa puheeksi, taisin kerran puristella vain sitä isoista kiinteistä tisseistä kun oli tauko.
Pitikö vongata imemään vai miten vihjaisit että mennä varastoon?? Kerro miten saan työkaverini suostuteltua tuohon? On myös pettänyt miestään
Vierailija kirjoitti:
Homma lähti alkuun kerran iltapalaverin jälkeen. Siideriä olutta ja sitten sain kuulla että kotona tylsää. Siitä sitten rouvan tila-autoon ja kun oli pikkuisen otettu ei voinut ajaa niin lähdettiin viereiseen pikkuhotelliin. Soitti kotiin menee työkaverille ja mulla rouva tietää että saattaa mennä pitkäksi. Aina eksyy jonnekin kun tulee baarista
Oletko naista vanhempi ? Ilman alkoholia varatun saaminen on hankalaa
Kiihottavaa nuorta rouvaa tuli täräyteltyä takalistoon monta kertaa hänen määräaikaisen pestinsä aikana. Molemmat oltiin naimisissa tahoillamme, joten ei ollut riskiä typeristä jälkipuheista tai muusta naisellisista dramatiikasta. Sen verran oltiin säädyllisiä, ettei sentään naitu työpaikalla. Olihan orgastinen pakkaus. Se oli elämäni parasta anaaliseksiä.
Alkoi siitä kun koulutusmatkalla jouduttiin samaan huoneeseen hotellissa, sauna, kesä, aurinkoinen parveke, valkkaria ja kummallakin ukko ja penskat kotona. Siinä yö pyörittiin punkassa ja monta kertaa sen jälkeen..
Kollegaa kyllä voi panna ja panenkin mutta jos esinainen ehdottaa seksiä tulee ensimmäisenä mieleen taka-ajatukset tai mahdollinen juoni. Siitä sitten voikin syntyä valtava soppa
Naida? Panna? siis mies vain saa..en lähtis...
Olisi kyllä kätevä järjestely. Työpaikalla ihmisiin tutustuu sopivasti; tietää vähän toisen taustoja ja huomaa, miten löytyy keskinäistä kemiaa yms. Ja kuitenkin on vapaa-aikana eri piirit.
Itsellä on joskus ollut työpaikalla tilanne, että on käynyt mielessä tietyn henkilön osalta, että voitaisiin puolin ja toisin täyttää tiettyä tarvetta, vaikka varsinaisesta ihastumisesta tms. ei olekaan ollut tuolloin kysymys. Ihan puhtaasti siitä näkökulmasta olen ajatellut, että olisi asiallinen, siisti, fiksu ja todennäköisesti terve ja ihan taitava ja asialleen omistautunut rakastaja.
N
Rakastella voi jos kemiat kohtaa. N 60 v
Vierailija kirjoitti:
Varattuna voit, muuten voipi tulla tunteet peliin!
Parempi kyllä niin, että kummatkin ovat sinkkuja. Voi johtaa vaikka parisuhteeseen hyvällä tuurilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen haluaa jotain muuta jossain vaiheessa enivei. Eli pelkkä pano ei riitäkään.
Siitä seuraa ongelmia työpaikalla. Lisäksi jos olet esimiesasemassa, olet heikoilla. Nainenhan voi aina panosuhteen päätyttyä (jos siis sinä päätät sen) sanoa, että esimiehenä pakotit hänet.Olen ollut tuossa tilanteessa ja voin sanoa, että alkuun oli kivaa ja jännää ja kiihottavaa. Mutta loppu huonosti kaikki huonosti.
Hae seikkailu muualta kuin "kuormasta". Siitä tulee ongelmia.N. 39
Niinhän se on, useampi nainen on myös edennyt urallaan näin ylöspäin.
Aivan tavanomaista on antaa sellaisille miehille, jotka ajavat naisen urahissiä, edes kerros kerrokselta ylöspäin.
Yhden naisen tiedän, joka aloitti junior managerina, KTM. 6:n vuoden jälkeen olikin jo johtoryhmän jäsen, vieläpä firman hallituksessa 3:ssa positiossa oli tätä ennen 1-2 vuotta kussakin.
Palkka muuttui 3:sta tonnista, 12:sta.
Kyllä, olin itse miehenä myös buustaamassa.
Voin sen sanoa, että tuokaan, ei käynyt kun 4 ukon kautta firmassa, se tykkäs siitä. Mut oli sillä vapautunut kylätkin tehdä uusia asioita. Tätähän firma kaipaa.
Jokaisen intiimielämä kuuluu myös yksityiselämän piiriin.
Oi niitä aikoja !
Onko firma yhä pystyssä? Jos osaaminen on yhtä hyvää kuin kirjoittaminen, niin juu mietityttää ja hymyilyttää.
No niin joo, ihan kivaa 'kivajuttuvarmaa' sulle? Tai jotai..en tiedä, mut jooei: EVVK mua (+n.99,9876% normaalista! hetersuhde-populaatiosta). Mä veikkaisin vaan mut hei vinkkinä sulle: kerro ihmeessä asiasta ton 'kivanakanukolle ja kakruille', kun he voisivat Kans! 'varmaan tykätä kanssa' ko.asiasta?
Kokeile rohkeasti vaan. Voit jopa! yllättyy..