Voiko työkaveria naida ihan vaan kaverina?
Töissä olisi ihanan upea nainen joka ehdottelee kovasti samaan sänkyyn hyppäämistä. Itse olen perheellinen nainen tietää sen. Mieli tekisi kovasti seikkailla, mutta toistaiseksi olen kieltäytynyt esimiesasemaani vedoten.
Voiko naisen kanssa (varsinkin työkaverin kanssa) harrastaa seksiä ilman että naisen logiikalla siitä seuraa suhde? Nainen väittää niin mutta itse vähän epäröin, miten mahdollinen sekstailu vaikuttaisi meidän periaatteessa hyvään (työ)kaverisuhteeseen.
Kommentit (185)
Mahtava ketju. En ole työkaverien kanssa seksiä harrastanut, eikä ole ollut lähelläkään. Muutaman naisen kanssa suudellut, ja useamman kanssa lähekkäin kyllä tanssinut. Tanssiin naisia saa helposti mukaan. Sitä ihmettelen eniten, miten näitä ehdotuksia tehdään?
Vai onko kyse enemmän duunaripaikoista, joissa puhutaan muutenkin vähän ronskimmin?
En kiellä etteikö kiinnostaisi.. tällä hetkellä ei töissä kerään erityistä, mutta aiemmissa töissä ollut muutama todellinen seksipommi. Muodok kaat perseet aivan jumalaisia, tasoa 10/10. Olisin satavarmasti kiimaisesti nuollut ja pannut jos olisi tilaisuus ollut, vaikka ukkomies olenkin.
Nykyilmapiirissä (mikä toki sinänsä hyvä asia) en vain uskalla naiselle ehdottaa, koska se voitaisiin tulkita häirintänä, mistä mun asemassa tulisi suoraan kenkää ilman varoituksia.
Noin kolmikymppisenä kauan sitten sain tosi pitkän flirtin, vihjailujen ja salaa kiihottavien puheiden, pienen koskettelunkin jälkeen ihanan muodokkaan ja seksikkään naisen yksiköstämme lopultakin sänkyyn. Hän oli tosi kiihkeä ja laukesi kielellä jo heti alkuun.Kotonaan oli vähän huonoa seksiä ja juntti mies, jonka mahdollisen väkivaltaisuuden takia ei millään tahtonut uskalta kokeillakaan.Se oli aivan huippukiihottavaa saada hänet alastomana iholle lopulta ja kuvitelman todeksi hänestä. Se jäi yhteen iltayön kertaan, kun hänelle tuli joku ihme morkkis ja alkoi syyttää myöhemmin minua siitä, vaikka halusi ja nautti tosi paljon ja oli ensimmäisenä alasti jo sängyssä :) Joku ihmeellinen naisen logiikka. Hieno muisto jäi kuitenkin
Minnu42 kirjoitti:
Kyllähän himot on hirelläkkn,mutta ymmärrän,jos kumpikin on sinkkuja ja tekee mieli,niin pitää valita kumminkin tilanne ja paikka ja aika missä sitä sekstailee .
Vierailija kirjoitti:
minulla on naispomo jota käyn aina työ aikana painamassa.
Joo-o. Sitten aina heräät ja päästät kissan ulos.
Käännä se " positiivisen palautteen muotoon" ja sopivassa epämuodollisessa tilanteessa ( baarissa ) sanot että mmm... jos en olisi varattu, ehdottaisin että mennään mun luo... Eli sopivan avoin muotoilu mutta riittävä ollakseen " täky" 😃
Sillä siitä pääsee