Voiko työkaveria naida ihan vaan kaverina?
Töissä olisi ihanan upea nainen joka ehdottelee kovasti samaan sänkyyn hyppäämistä. Itse olen perheellinen nainen tietää sen. Mieli tekisi kovasti seikkailla, mutta toistaiseksi olen kieltäytynyt esimiesasemaani vedoten.
Voiko naisen kanssa (varsinkin työkaverin kanssa) harrastaa seksiä ilman että naisen logiikalla siitä seuraa suhde? Nainen väittää niin mutta itse vähän epäröin, miten mahdollinen sekstailu vaikuttaisi meidän periaatteessa hyvään (työ)kaverisuhteeseen.
Kommentit (185)
Mulla on ollut seksisuhde entisen työkaverin kanssa miltei 3 vuotta. Molemmilla kotona seksitön parisuhde. Olemme hyviä ystäviä ja pidämme toisistamme paljon, seksi on jumalaista, parasta mitä ikinä olen saanut. Me olemme koukussa hyvään seksiin ja sitä hyvää seksiä ei olisi, jos emme välittäisi toisistamme. Mutta rakkautta tämä ei ole.
Kun on saanut hyvää seksiä, jaksaa taas tehdä omaa tylsää arkea.
Huh, aloitin aikuisopiskelut vuosi sitten. Ryhmässäni on minua nuorempi naimisissa oleva nainen. Voi kun saisin rakastella hänen kanssaan. Olen mies ja naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin kerran oman työkaverin kanssa työmatkalla ja päädyttiin lopulta saunaan. Saunaan mentiin joskus yöllä, muut oli jo nukkumassa. Tilanne oli tosi kiihottava, mutta seksiin ei päädytty...kaikkea muuta pientä kivaa kylläkin puuhailtiin. Tuosta ei olla kumpikaan puhuttu sen jälkeen eikä kukaan tiedä asiasta. Itse olen siis varattu mies ja tämä työkaverini varattu nainen. Jälkeenpäin olen harmitellut, ettei tullut sudittua naista kunnolla, kun olisi ollut tilaisuus. Mulla vain tuli itsellä oma raja vastaan, etten voinut naida...
Ilmeisesti työkaveria voi panna pienemmällä riskillä kuin esimiestä tosiaan vai voikohan helposti saada potkut siitä että harrastaa seksiä töissä ?? Aina noissa on riskinä se että pienemmässä työpaikassa joutuu olemaan saman henkilön kanssa jos välit tulehtuu niin ei pääsekkään helposti naamasta eroon. Kertokaa muut jotka ootte pannu työkaveria et mistä juttu lähti ja kuka teki aloitteen? Meillä töissä uusi todella hyvännäköinen nainen aloitti vasta ja nyt jo olen käynyt mielikuvia pikkujouluista hyvällä meiningillä hänen kanssaan pikapanolla jossain komerossa :));))
M28
Vierailija kirjoitti:
Siis mä olen hyvännäköinen, vaikka sen ite sanonkin. Olen töissä miesvaltaisessa työpaikassa ja saan kiimaisia katseita jatkuvasti. Miehet vaan töllää silmät kosteina ja kiimaisina. En mielestäni mitenkään provosoi, mut silti käy noin. Tykkään kyllä kayttää antavia toppeja ja lyhyitä hamosia.
Aika moni miehistä on jo kahden ollessamme tullut pyllyä taputtelemaan ja hiplaamaan kalu seisoen, vaikka olen ollut tässä työpaikassa vasta neljä kuukautta. Suurinta osaa inhoan, mut on siinä joukossa muutama, joiden kosketuksesta kuumenenkin.
Niin ja tunnustettavahan se on, että yhen kanssa olen nainut työpaikalla muutaman kerrran. Siitä on seurannut, että aina, kun joudutaan kahen kesken, niin panettaa aivan hirveesti. Aivan kuin miedän välillä olisi voimakas sähkövirta. Kai se näkyy myös muille työkaveille, jota en missään nimessä haluaisi, koska olemme molemmat naimisissa.
Miten päädyitte naimaan ja kesken työpäivän vai? Itse olen tuntenut sellaista sähköä työkaverin kanssa mutta ei kuitenkaan ole aivan varma niin ei ole uskaltanut aloitetta tehdä käymällä kiinni ihan täysin. Onko ollut sulla morkkis noiden panojen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen esimiesasemassa oleva nainen. Ja kyllä seksi nuoremman kykenevän alaisen kanssa sujuu oikein hyvin. Ikäerosta johtuen, kumpikin tietää missä mennään ja että kaikki hauskuus loppuu aikanaan, kun mies vakiintuu jonkun potentiaalisen vaimoehdokkaan kanssa.
Teit varmaankin itse esimiehen asemassa aloitteen sillä alaisena jos menet ehdottamaan esimiehelle seksiä niin samalla viimeinen työpäivä. Mistä tuo juttu lähti?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut seksisuhde entisen työkaverin kanssa miltei 3 vuotta. Molemmilla kotona seksitön parisuhde. Olemme hyviä ystäviä ja pidämme toisistamme paljon, seksi on jumalaista, parasta mitä ikinä olen saanut. Me olemme koukussa hyvään seksiin ja sitä hyvää seksiä ei olisi, jos emme välittäisi toisistamme. Mutta rakkautta tämä ei ole.
Hitto vie tuo olisi juuri se unelmatilanne josta haaveilen. Nuoruudessa kaksikymppisenä oli seksisuhde yhden mukavan naisen kanssa 4 vuotta ja hitto vie että se auttoi stressiin ja oli laatuaikaa muutenkin. Kuin parisuhde mutta ilman riitoja ja mustasukkaisuutta. Miten päädyitte tuohon asemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto vie tuo olisi juuri se unelmatilanne josta haaveilen. Nuoruudessa kaksikymppisenä oli seksisuhde yhden mukavan naisen kanssa 4 vuotta ja hitto vie että se auttoi stressiin ja oli laatuaikaa muutenkin. Kuin parisuhde mutta ilman riitoja ja mustasukkaisuutta. Miten päädyitte tuohon asemaan?
Joo kertokaa mullekkin mistä saan tuollaisen tilanteen
Työmatkalla Aasiassa lento peruttiin ja meidät vietiin hotelliin yöpymään. Siellä alettiin asuttaa täysin tuntemattomia samoihin huoneisiin, jos ei ollut paria. Ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin lyöttäytyä yhteen naispuoleisen työkaverini kanssa.
Vartti huoneeseen tulon jälkeen oltiin jo alasti ja peti puuhissa. Sen jälkeen on naitu ainakin 100 kertaa niin työaikana kuin sen jälkeenkin. Vähän on yhteisen työn luonne muuttunut(ollaan samoissa projekteissa) ja on kyllä melko outoa välillä olla samassa palaverissa kun on tuntia aikaisemmin naitu oikein kunnolla. Tosin työmatkoista on tullut ihan erilailla kivoja, jää baarit ja yksinäinen hotellikuolema väliin. Välillä ei edes käydä toisessa hotellihuoneessa vaikka se pitää hämäykseksi aina varata.
Vierailija kirjoitti:
Tähän ois saattanu olla mahis vuosia sitte. Valitsin kuitenkin että ollaan ystäviä, vaikka kipinää oli molemmin puolin. Lopputulema on se että olen ollut ihastunut häneen vuosia, mutta hän vaikuttaa olevan päässyt yli siitä ja on sittemmin eronnutkin. Toki hyvä ettei tullut alettua seksisuhteeseen, kun se ei olisi jäänyt siihen...
Varattuna voit, muuten voipi tulla tunteet peliin!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sänkyyn päätyminen muuttaa tilannetta, vaikka molemmille olisi selvää, että kyse on vain seksistä. Seksi on kuitenkin aika intiimi juttu. Vaikken voi sanoa, että olisin mitenkään rakastunut pomooni, niin kyllä huomasin miten odotin hänen kohtelevan minua jotenkin eritavalla. Aloite tuli kyllä minulta, mutta aika nopeasti milloin ja miten seksiä harrastimme meni pomoni halujen mukaan.
Ei ole koskaan tullut tilannetta että olisin esimiehelle voinut tai uskaltanut seksiä ehdottaa. Siinähän pelkäisi oman työpaikan puolesta ja hävettäis urakalla jos se toinen ei oliskaan samalla linjalla ja torjuis. Kertokaa miten voi ehdottaa työkaverille seksiä ja millaisissa tilanteissa? Onko se aina pikkujoulut kun täällä lukenut siitäkin että on työpaikalla ollut seksiä. Musta työkavereista on entistä vaikeampi lukea sitä kuka alkaisi sellaiseen eikä se toimi samoin kun lähestyt esim vanhaa kaveria jota olet joskus pannut. Kertokaa miten ootte päätyneet noihin tilanteisiin
Vierailija kirjoitti:
Itse olen esimiesasemassa oleva nainen. Ja kyllä seksi nuoremman kykenevän alaisen kanssa sujuu oikein hyvin. Ikäerosta johtuen, kumpikin tietää missä mennään ja että kaikki hauskuus loppuu aikanaan, kun mies vakiintuu jonkun potentiaalisen vaimoehdokkaan kanssa.
Mistä tuo on lähtenyt? Hitto vie että haluaisin sut pomoksi ja sun alamaiseksi. Sehän olis unelmatyö jos sais muutakin boonusta :). Ootteko työpaikalla naineet työajalla?
Vierailija kirjoitti:
Oon pannut urallani kaikkia organisaatioissa kulloinkin olleita sihteereitä (noin 10 kpl) ja paria kymmentä muutakin naispuolista työkaveria. Koskaan en oo jäänyt kiinni, eikä asia ole paljastunut. Tuo tunnepuoli tietysti pitää ETUKÄTEEN päättää kuntoon, eli ei saa rakastua. Koska jos niin käy, käy kuten joku tuossa kirjoitti, hommasta tulee se "pahin virhe". Ei sillä että paljastuisi silloinkaan, mutta siitä tunnekoukusta peruuttaminen on todella vaikeaa ja raskasta.
M43
Miten teit aloitteet noihin vai tekikö naiset itse koskaan? Oliko muita tilanteita ja paikkoja kuin firman pikkujoulut. Ovat olleet varmaankin vanhempia naisia nuo sihteerit? Oletko huomannut että nuoremmalta 20+vuotiaalta työkaverilta on huomattavasti vaikeampi saada kuin 40+ vuotiailta. Siviilissäkin vanhemmat naiset antaa helpommin ja ovat lisäksi rennompia.
No yks tuttu tossa teki tämmöset temput vaimolleen ja sen jälkeen muuttikin vielä sit naisen kanssa asumaan. Meni varmaan 6kk niin kaveri pyytelemässä takaisin ja ikävä kyllä vielä onnistuikin siinä.
En olisi uskonut aiemmin että voi, mutta mulla on kyllä toiminut. Pari kuukautta takaperin päädyin sänkyyn naispuolisen työkaverini kanssa. Aloite tuli häneltä ja annoin mennä kun itsekin sitä halusin. Sen jälkeen ollaan naitu jo reilusti yli 10 kertaa. Hän on nelikymppinen yksinhuoltaja, kun taas itse olen kolmekymppinen sinkku. Emme ole samassa tiimissä, eikä meillä ole valtasuhdetta toisiimme, mutta näemme kyllä usein, sillä työskentelemme samassa toimipisteessä.
Toistaiseksi juttu on pysynyt pikku salaisuutenamme, eikä duunissa näkeminen ole tuntunut mitenkään awkwardilta. Saa nähdä miten sitten jos suhteemme kuitenkin syvenee. Ollaan puhuttu että tehdään tätä ihan vaan kavereina, eikä suhteeseen meneminen ole suunnitelmissa, mutta eihän sitä voi olla varma jos jossain kohtaa jommallakummalla alkaa herätä tunteita. Itse pidän hänestä todella paljon, mutta en ole nyt hinkumassa suhteeseen, vaan olen tässä mukana mahtavan seksin vuoksi. Seuraavan kerran sitä pitäisi olla luvassa jo ylihuomenna.
Onneksi omalla alallani on suht helppoa löytää uusi työpaikka jos tämä homma muuttuu oudoksi jossain kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
En olisi uskonut aiemmin että voi, mutta mulla on kyllä toiminut. Pari kuukautta takaperin päädyin sänkyyn naispuolisen työkaverini kanssa. Aloite tuli häneltä ja annoin mennä kun itsekin sitä halusin. Sen jälkeen ollaan naitu jo reilusti yli 10 kertaa. Hän on nelikymppinen yksinhuoltaja, kun taas itse olen kolmekymppinen sinkku. Emme ole samassa tiimissä, eikä meillä ole valtasuhdetta toisiimme, mutta näemme kyllä usein, sillä työskentelemme samassa toimipisteessä.
Toistaiseksi juttu on pysynyt pikku salaisuutenamme, eikä duunissa näkeminen ole tuntunut mitenkään awkwardilta. Saa nähdä miten sitten jos suhteemme kuitenkin syvenee. Ollaan puhuttu että tehdään tätä ihan vaan kavereina, eikä suhteeseen meneminen ole suunnitelmissa, mutta eihän sitä voi olla varma jos jossain kohtaa jommallakummalla alkaa herätä tunteita. Itse pidän hänestä todella paljon, mutta en ole nyt hinkumassa suhteeseen, vaan olen tässä mukana mahtavan seksin vuoksi. Seuraavan kerran sitä pitäisi olla luvassa jo ylihuomenna.
Onneksi omalla alallani on suht helppoa löytää uusi työpaikka jos tämä homma muuttuu oudoksi jossain kohtaa.
Ihan hyvä tilanne :) miten päädyitte? Oliko aloite perus pikkujouluissa vai yllättäen työajalla??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä tilanne :) miten päädyitte? Oliko aloite perus pikkujouluissa vai yllättäen työajalla??
Ei ollut pikkujoulut. Alkoholi kyllä mukana kuviossa. Oltiin kolmannen työkaverin kanssa viikonlopun alkamisen kunniaksi afterworkeilla. Hän lähti aika nopeasti omiin menoihinsa ja jäimme kaksin. Koska hänellä oli lapseton viikonloppu niin halusi jäädä vielä baariin. Tilasimme lisää ja jatkoimme siitä syömään kun juttu luisti. Sen jälkeen tulikin jo ehdotus että voitaisiin jatkaa iltaa hänen luonaan. Oli kyllä melkoinen työpäivä, ei sitä aina aamulla arvaa mitä päivä tuo tullessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut pikkujoulut. Alkoholi kyllä mukana kuviossa. Oltiin kolmannen työkaverin kanssa viikonlopun alkamisen kunniaksi afterworkeilla. Hän lähti aika nopeasti omiin menoihinsa ja jäimme kaksin. Koska hänellä oli lapseton viikonloppu niin halusi jäädä vielä baariin. Tilasimme lisää ja jatkoimme siitä syömään kun juttu luisti. Sen jälkeen tulikin jo ehdotus että voitaisiin jatkaa iltaa hänen luonaan. Oli kyllä melkoinen työpäivä, ei sitä aina aamulla arvaa mitä päivä tuo tullessaan.
Jännä että nainen ehdotti muualle lähtöä että näinkin päin :). Tuskimpa kuitenkaan ihan aloitetta teki vai kävikö itse kiinni heti hänen luo sisälle päästyä?? Noikin on joskus arvaamattomia tilanteita kun toinen pyytää jatkoille mutta ei sitten haluakkaan muuta kuin jutustella ja juoda viiniä ja pitää hauskaa
Luulin että voi, mutta ei onnistunut kohdallani. Johti ihastumiseen, rakastumiseen ja vuosien päästä kahteen särkyneeseen sydämeen. En kadu mutta kannattaa harkita. Koin upeita asioita. Työkaveruus on muuttunut etäiseksi kaveruudeksi. Huonojakin aikoja oli lopussa mutta asian yli päästyään asian on hyväksynyt