Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko työkaveria naida ihan vaan kaverina?

Vierailija
09.06.2009 |

Töissä olisi ihanan upea nainen joka ehdottelee kovasti samaan sänkyyn hyppäämistä. Itse olen perheellinen nainen tietää sen. Mieli tekisi kovasti seikkailla, mutta toistaiseksi olen kieltäytynyt esimiesasemaani vedoten.

Voiko naisen kanssa (varsinkin työkaverin kanssa) harrastaa seksiä ilman että naisen logiikalla siitä seuraa suhde? Nainen väittää niin mutta itse vähän epäröin, miten mahdollinen sekstailu vaikuttaisi meidän periaatteessa hyvään (työ)kaverisuhteeseen.

Kommentit (185)

Vierailija
81/185 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sen aina tietää kun nainen pyytää jonnekkin aina yöllä sitten joutuu painaan sitä

Vierailija
82/185 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä sen aina tietää kun nainen pyytää jonnekkin aina yöllä sitten joutuu painaan sitä

Onpa sulla rankkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/185 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

harvinaisen selkeitä naisia sulla ollu jos tietää. Useammin niistä ei tiedä millään mitään

Vierailija
84/185 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi uskonut aiemmin että voi, mutta mulla on kyllä toiminut. Pari kuukautta takaperin päädyin sänkyyn naispuolisen työkaverini kanssa. Aloite tuli häneltä ja annoin mennä kun itsekin sitä halusin. Sen jälkeen ollaan naitu jo reilusti yli 10 kertaa. Hän on nelikymppinen yksinhuoltaja, kun taas itse olen kolmekymppinen sinkku. Emme ole samassa tiimissä, eikä meillä ole valtasuhdetta toisiimme, mutta näemme kyllä usein, sillä työskentelemme samassa toimipisteessä. 

Toistaiseksi juttu on pysynyt pikku salaisuutenamme, eikä duunissa näkeminen ole tuntunut mitenkään awkwardilta. Saa nähdä miten sitten jos suhteemme kuitenkin syvenee. Ollaan puhuttu että tehdään tätä ihan vaan kavereina, eikä suhteeseen meneminen ole suunnitelmissa, mutta eihän sitä voi olla varma jos jossain kohtaa jommallakummalla alkaa herätä tunteita. Itse pidän hänestä todella paljon, mutta en ole nyt hinkumassa suhteeseen, vaan olen tässä mukana mahtavan seksin vuoksi. Seuraavan kerran sitä pitäisi olla luvassa jo ylihuomenna.

Onneksi omalla alallani on suht helppoa löytää uusi työpaikka jos tämä homma muuttuu oudoksi jossain kohtaa. 

Ihan hyvä tilanne :) miten päädyitte? Oliko aloite perus pikkujouluissa vai yllättäen työajalla??

Ei ollut pikkujoulut. Alkoholi kyllä mukana kuviossa. Oltiin kolmannen työkaverin kanssa viikonlopun alkamisen kunniaksi afterworkeilla. Hän lähti aika nopeasti omiin menoihinsa ja jäimme kaksin. Koska hänellä oli lapseton viikonloppu niin halusi jäädä vielä baariin. Tilasimme lisää ja jatkoimme siitä syömään kun juttu luisti. Sen jälkeen tulikin jo ehdotus että voitaisiin jatkaa iltaa hänen luonaan. Oli kyllä melkoinen työpäivä, ei sitä aina aamulla arvaa mitä päivä tuo tullessaan. 

Jännä että nainen ehdotti muualle lähtöä että näinkin päin :). Tuskimpa kuitenkaan ihan aloitetta teki vai kävikö itse kiinni heti hänen luo sisälle päästyä?? Noikin on joskus arvaamattomia tilanteita kun toinen pyytää jatkoille mutta ei sitten haluakkaan muuta kuin jutustella ja juoda viiniä ja pitää hauskaa

Ei nyt sentään. Istuskeltiin aluksi ihan kaikessa rauhassa sohvalla ennen kuin tein aloitteen. Hän antoi kyllä niin selvät signaalit etten voinut erehtyä. Yleensä olen aika ujo tekemään aloitteita, mutta silloin se on helpompaa kun toisen elekieltä on helppo lukea.

Vierailija
85/185 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut työpaikkasuhde jo vuosia. Pikahelpotuksia kerran viikossa. Vaihtelua. Jännitystä.

Vierailija
86/185 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut suhde työkaveriin jo lähes kymmenen vuotta. Eikä sillä ole ollut vaikutusta työhon tms. Tavataan ainoastaan firman juhlissa, risteilyillä tai kokous/kongressimatkoilla.

Vierailija
87/185 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi uskonut aiemmin että voi, mutta mulla on kyllä toiminut. Pari kuukautta takaperin päädyin sänkyyn naispuolisen työkaverini kanssa. Aloite tuli häneltä ja annoin mennä kun itsekin sitä halusin. Sen jälkeen ollaan naitu jo reilusti yli 10 kertaa. Hän on nelikymppinen yksinhuoltaja, kun taas itse olen kolmekymppinen sinkku. Emme ole samassa tiimissä, eikä meillä ole valtasuhdetta toisiimme, mutta näemme kyllä usein, sillä työskentelemme samassa toimipisteessä. 

Toistaiseksi juttu on pysynyt pikku salaisuutenamme, eikä duunissa näkeminen ole tuntunut mitenkään awkwardilta. Saa nähdä miten sitten jos suhteemme kuitenkin syvenee. Ollaan puhuttu että tehdään tätä ihan vaan kavereina, eikä suhteeseen meneminen ole suunnitelmissa, mutta eihän sitä voi olla varma jos jossain kohtaa jommallakummalla alkaa herätä tunteita. Itse pidän hänestä todella paljon, mutta en ole nyt hinkumassa suhteeseen, vaan olen tässä mukana mahtavan seksin vuoksi. Seuraavan kerran sitä pitäisi olla luvassa jo ylihuomenna.

Onneksi omalla alallani on suht helppoa löytää uusi työpaikka jos tämä homma muuttuu oudoksi jossain kohtaa. 

Ihan hyvä tilanne :) miten päädyitte? Oliko aloite perus pikkujouluissa vai yllättäen työajalla??

Ei ollut pikkujoulut. Alkoholi kyllä mukana kuviossa. Oltiin kolmannen työkaverin kanssa viikonlopun alkamisen kunniaksi afterworkeilla. Hän lähti aika nopeasti omiin menoihinsa ja jäimme kaksin. Koska hänellä oli lapseton viikonloppu niin halusi jäädä vielä baariin. Tilasimme lisää ja jatkoimme siitä syömään kun juttu luisti. Sen jälkeen tulikin jo ehdotus että voitaisiin jatkaa iltaa hänen luonaan. Oli kyllä melkoinen työpäivä, ei sitä aina aamulla arvaa mitä päivä tuo tullessaan. 

Jännä että nainen ehdotti muualle lähtöä että näinkin päin :). Tuskimpa kuitenkaan ihan aloitetta teki vai kävikö itse kiinni heti hänen luo sisälle päästyä?? Noikin on joskus arvaamattomia tilanteita kun toinen pyytää jatkoille mutta ei sitten haluakkaan muuta kuin jutustella ja juoda viiniä ja pitää hauskaa

Ei nyt sentään. Istuskeltiin aluksi ihan kaikessa rauhassa sohvalla ennen kuin tein aloitteen. Hän antoi kyllä niin selvät signaalit etten voinut erehtyä. Yleensä olen aika ujo tekemään aloitteita, mutta silloin se on helpompaa kun toisen elekieltä on helppo lukea.

Kyllä nuo selkeät naiset tai nainen selkeänä on kuin tähdenlento :D kerran tuhannessa vuodessa

Vierailija
88/185 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo selkeät naiset tai nainen selkeänä on kuin tähdenlento :D kerran tuhannessa vuodessa[. Totta joka sana

Vierailija
89/185 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin niin työkaveria mutta ei ole tilaisuutta tulllut enkä tiedä miten ehdottaa

Vierailija
90/185 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana työkaveri on uudessa työpaikassa. Aina pimppa aivan litimärkänä kun ajetaan yhdessä autolla. Kumpa huomaisi himoni ja panisi takaapäin vaikka vessassa tauolla. Kertokaa lisää kokemuksia :))

Vierailija
91/185 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi esittää uskollista parisuhteessa kenenkään, jos noin yleistä on työpaikalla paneskelu? Eikö kaikille olisi helpompaa, kuna rehellisesti vain kerrottaisiin, että juu jään tänää ylitöihin naimaan tai työpaikan risteilyllä saan seksiä taas, onhan sullakin joku sillä aikaa? Kertoillaan sit kotona mitä touhuttiin, jne..

Vierailija
92/185 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä uskaltaisi esimies-alainen -tilanteessa alkaa peittoa heiluttamaan. Roiskahtaa aivan varmasti jossain vaiheessa touhu omille silmille. Duunari-duunari -tilanteessa antaisin mennä, ja niinhän minä olenkin tehnyt.

Vierailija
93/185 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Oma kokemus:

Rehtorina pienehkössä koulussa harrastin seksiä opettajan kanssa. Olimme ystäviä, ei muuta. Ystävyys säilyi, ja muut ei tienneet.

Vieläkin pidämme yhteyttä vaikka tästä tapahtumasta on yli 10 vuotta.

Vierailija
94/185 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä en ole harrastanut mutta sormitin yhtä työkaveria eräässä valvomossa samalla kun valvottiin asiakkaita. Lisäksi sain suikkarin kuumalta työkaverilta samassa yövuorossa pujahdettiin vaatevarastoon :)). Antaa valtavasti potkua päivään ja parantaa työn tulosta

Vierailija
95/185 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä juttuja riittää. Mä voisin kertoa yhdestä firmasta parin kirjan verran stooreja. Avokonttorin vessa ja sähköpöydät tulee tutuiksi firman uusille naistyöntekijöille. Työpaikat ja eri ammatit on erilaisia. Joissakin työpaikoissa on paljon juhlia ja matkoja ym. eli viihdepuoli on hyvin hoidettu. Näissä työpaikoissa on melkein sääntö että työkaveria naidaan/nussitaan/jyystetään ja vaimoja petetään. 

Vierailija
96/185 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi että olisin halunnu yhtä entistä työkaveria, joka aina tuli liian lähelle mun selän taakse oleilemaan niin, että tunsin kevyen hengityksen niskassani ja hän melkein hipaisi käsivarttani, selkääni ja peppuani. Joskus nojasin vähän häneen tahallaan, ja mietin alkaisiko hän vaikka vaan suudella niskaani. Olisin niin antautunut ja samantien raahannut hänet viereiseen veskiin...

Hän oli minua vanhempi, tosi kiva työkaveri, turvallinen, nallekarhumaisen ihana ja kroppani tuli aivan hulluksi hänen läsnäolostaan, en ole kenenkään kanssa kokenut sellaista biologista raakaa vetovoimaa.

Mutta ei hän koskaan tehnyt mitään enempää, vaikka olin kehonkielestä aistivinani kiinnostusta. 

Vierailija
97/185 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tahtoisin niin työkaveria mutta ei ole tilaisuutta tulllut enkä tiedä miten ehdottaa

Joo en tiedä miten tuollaisiin tilanteisiin oikeassa elämässä päädytään. Ei edes pikkujouluissa tapahdu mitään. 

Vierailija
98/185 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kuulostaa siltä ettei kovin montaa oikeaa esimiestä/naista ole tätä ketjua kommentoinut, vaan enemmän fantasiapohjalta mennään.

Oma kokemus on ettei todellakaan ole varaan lähteä sekaantumaan alaisen kanssa mihinkään seikkailuihin. Erittäin  nopeasti alkaa juttu kiertää, molempia kytätään, asemaa ruvetaan kyseenalaistamaan, pahimmillaan toinen osapuoli alkaa esittämään vaatimuksia jne.

Yritä nyt siinä keskustella tavoitteista ja kehittymisestä, jos toinen kuittaa sen asettumalla 2 cm etäisyydelle ja nojaamalla kohti...

Vierailija
99/185 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvä kysymys. Oltiin alkuvuodesta työmatkalla koko firman kanssa. Satuttiin vierekkäin sitten illalliselle, ja illan mittaan baarissa käytiin yllättäviäkin keskusteluja. Itse jäin siihen käsitykseen, että jos olisin ollut asumuserossa silloin, niin ilta olisi jatkunut yhdessä.

Olen odottanut tilaisuutta kysyä tätä, koska itseäni on jäänyt häiritsemään, että tulkitsinko tilanteen väärin. Korona vaan tuli väliin ja etäilyn ja peruttujen kesäbileiden takia ei ole ollut tilaisuutta kysyä..

No, toisaalta tästä on voinut sitten pienesti fantasioida tänä tylsänä aikana :) . Ehkä vielä joskus pääsen kysymään.. Ja onhan se aina mukava välillä törmätä toimistolla.

Pariksi meistä ei ikinä olisi, mutta pieni kiva piristys voisi toimia silloin tällöin..

Vierailija
100/185 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin ja jatkankin vastedes!