Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko työkaveria naida ihan vaan kaverina?

Vierailija
09.06.2009 |

Töissä olisi ihanan upea nainen joka ehdottelee kovasti samaan sänkyyn hyppäämistä. Itse olen perheellinen nainen tietää sen. Mieli tekisi kovasti seikkailla, mutta toistaiseksi olen kieltäytynyt esimiesasemaani vedoten.

Voiko naisen kanssa (varsinkin työkaverin kanssa) harrastaa seksiä ilman että naisen logiikalla siitä seuraa suhde? Nainen väittää niin mutta itse vähän epäröin, miten mahdollinen sekstailu vaikuttaisi meidän periaatteessa hyvään (työ)kaverisuhteeseen.

Kommentit (185)

Vierailija
41/185 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naisvaltaisessa paikassa töissä ja useampi nainen on turhaan yrittänyt saada mut sänkyyn. En ole edes mikään hyvännäköinen mutta kai sitten aika sosiaalinen ja tälläkin hetkellä on pientä flirttipeliä neljän(?) työkaverin kanssa. Naiset ovat mustasukkaisia toisilleen ja eräskin kielsi etten saisi naida muita naisia työpaikalla jos en kerta nai häntäkään..!

Itse olen ihan tyytyväinen tilanteeseen. Nautin kovasti flirttalun tuottamasta jännityksestä, mutta vedän rajan siihen ettei peli mene yleensä tanssimista tai kaverillista halailua pidemmälle.

Yhden kerran päädyin jo sänkyyn astikin ja olin jo hyväilemässä kauniin naisen rintoja ja avaamassa paidannappeja. HUH! Lopulta järki voitti ja jätin homman kesken pakenin kohteliaasti paikalta hyvän yön suukon jälkeen!

Pieni peli työpaikalla antaa kummasti virtaa töihinkin. Itsehillintää naisten ehdottelujen torjuminen kyllä vaatii! Välillä kalu seisoo töissä niin että saa hävetä!

En uskaltaisi kuitenkaan mennä pitemmälle ja pahoittaa minusta kiinnostuneiden naisten mieltä tai myrkyttää muuten työpaikan ilmapiiriä.

T: pelimies

Vierailija
42/185 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksen syvällä rintaäänella voin sanoa, että työkaveriin ei kannata sekaantua. Varsinkaan kun olet esimiesasemassa. Seikkaile seikkailusi jossakin muualla kuin työympäristössä. Työkaverit tulevat kyllä suhteen huomaamaan ( vaikka kyseessä olisi kuinka pelkkä seksisuhde ). Pysytelkää vaan ihan kaveripohjalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/185 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ja miehen tunne-elämä on rakentunut niiiiin eritavalla. Vaikka nainen kuinka vakuuttaisi että voi vai naida, kannattaa uskoa että näin asia ei ole. Tunteet tulevat pian mukaan mahdollisesti molemminpuolin ja siitä seuraa vain ikävyyksiä. Jos haluaa seikkailla kannattaa ne tehdä työpaikan ulkopuolella.

Ja toisaankin jos hän on alaisesi, sillä voi olla pahimmassa tapauksessa juridisia seurauksia jonka vuoksi toinen voi joutua vaihtamaan työtehtäviä tai työpaikkaa jos suhde sattuisi etenemään.

Vierailija
44/185 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pomo töissä ja minäkin olen saanut ehdotuksia. Kovasti olisi ollut halu suostuakin, mutta luulempa että esimiesasemani kärsisi jos niin tekisin. Työkaverin kanssa voi olla myös kaveri, mutta ei alaisen kanssa seksin harjoittamisessa menee raja.

Jos työkaveri on esim rinnakaisessa asemassa tai naapurityöpisteessä niin en näe ongelmaa asiassa kunhan kumpikaan ei ole toisen esimies tai vaarassa lähitulevaisuudessa sellaiseksi joutua.

Olen kyllä pannut kolleegaa (hyvää teki pikkujoulujatkoilla mutta yhteen kertaan jäi) mutta mieleenkään ei tulisi tehdä samaa alaisen tai esimiehen kanssa..

Vierailija
45/185 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen haluaa jotain muuta jossain vaiheessa enivei. Eli pelkkä pano ei riitäkään.

Siitä seuraa ongelmia työpaikalla. Lisäksi jos olet esimiesasemassa, olet heikoilla. Nainenhan voi aina panosuhteen päätyttyä (jos siis sinä päätät sen) sanoa, että esimiehenä pakotit hänet.

Olen ollut tuossa tilanteessa ja voin sanoa, että alkuun oli kivaa ja jännää ja kiihottavaa. Mutta loppu huonosti kaikki huonosti.

Hae seikkailu muualta kuin "kuormasta". Siitä tulee ongelmia.

N. 39

Vierailija
46/185 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, että sain huonekaverikseni ja oppilaaksi nuorehkon naisen. Tuli sitten puheeksi seksi ja kaikkea siihen liittyvää. Hänpä sitten kysäisi, pystyisinkö panemaan häntä keskellä kirkasta päivää suljetun oven takana. Melkoisen hankalan kysymyksen siis tekaisi. Mietin hetkisen ja sitten sanoin, että kyllä. No, päivän mittaan siitä ei tullut mitään, mutta kun työpäivä päättyi ja olin lähdössä pois, niin hänpä sanoikin, että älä lähde vielä, olisi hiukan asiaa. Sen kummemmin selittelemättä hän veti sukkahousunsa ja pikkarit polviin, nojautui työpöytää vasten ja sanoi, paina sisään....minä painoin.

Vierailija
47/185 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota haluan välillä aivan sairaan kovaa. mitään en ole ehdottanut, enkä tiedä mitä hänkään siihen sanoisi, varattu kun on.

mutta siis pää syy tähän on se että pidän omaa parisuhdettani sen verran korkeassa arvossa etten ala parisuhteen ulkopuolisiin suhteisiin.

jos panetus menee liialliseksi, lopetan ensin nykyisen parisuhteeni ja rupean sitten haikailemaan muiden perään.

aina ja iänkaikkisesti tulee maailmalla olemaan ihania ihmisiä joiden kanssa tahtoisi sekstailla, mutta onko se syy pilata parisuhde?

Vierailija
48/185 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nuorempana tein vielä sihteerin töitä niin olisihan se ollut ainakin ajatustasolla mukavaa, mikäli esimies olisi ollut sellainen määrätietoinen ja pantava tapaus. Siinähän olisi ollut mukavaa "ottaa sanelua" hajareisin esimiehen sylissä, hamonen vyötärölle rullattuna. Todellisuudessa en sellaista pantavaa esimiestä ole koskaan tavannut.

Vierailija
49/185 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä on jo monikin kirjoittanutmitä harmia siitä seuraa.

Jos sitten kumminkin syöt niin syö kaikki. Tällä tavalla alaisesi eivät joudu eriarvoiseen asemaan keskenään ja ainakaan sinun kanssasi paneminen ei aiheuta eripuraa ihmisten välille kun kaikki ovat tehneet sen. Kuulosta vähän hölmöltä, mutta niin se vain on.

Vierailija
50/185 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pane tottakai perseeseen

Vierailija
51/185 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyisinä aikoina alkaa löytyä "kiinnostuneita" ja kiinnostuneita. aika tyhmä pitää olla, jos ajaa itsensä tilanteeseen, että joku alainen saa työkalun kiristykselle tai hyväksikäyttösyytöksille.

Siitähän ei ole kuin sana sanaa vastaan, jos joku esimiehen vietellyt tekeekin ilmoituksen että sai pitää paikkansa tai välttyi lomautuksilta tai sai jatkomääräaikaisen inoastaan seksiä vastaan.

Vierailija
52/185 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelisäännöt etukäteen. Jos kumpikin saa mitä tarvitsee eikä asiasta PUHUTA IKINÄ KELLEKKÄÄN niin homma toimii.

Tähän se viimeistään kaatuu.

Vain heteromies pystyy olemaan kertomatta IKINÄ KENELLEKÄÄN, ja ne taas ei sekstaa keskenään.

nimim. v*ttu en jaksais kuunnella enää y h t ä ä n "en haluu rikkoo mun suhdetta se oli vaan hekumaa en voinu vastustaa oikeesti en tekis uudelleen mitä teen" tarinaa

Vierailija
53/185 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan sutase oikeen kunnolla. ei hän voi valitusta tehdä kun ei pysty kävelemään kuukauteen

Vierailija
54/185 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan sutase oikeen kunnolla. ei hän voi valitusta tehdä kun ei pysty kävelemään kuukauteen

Yhdyn tähän

Vierailija
55/185 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kerran oman työkaverin kanssa työmatkalla ja päädyttiin lopulta saunaan. Saunaan mentiin joskus yöllä, muut oli jo nukkumassa. Tilanne oli tosi kiihottava, mutta seksiin ei päädytty...kaikkea muuta pientä kivaa kylläkin puuhailtiin. Tuosta ei olla kumpikaan puhuttu sen jälkeen eikä kukaan tiedä asiasta. Itse olen siis varattu mies ja tämä työkaverini varattu nainen. Jälkeenpäin olen harmitellut, ettei tullut sudittua naista kunnolla, kun olisi ollut tilaisuus. Mulla vain tuli itsellä oma raja vastaan, etten voinut naida...

Vierailija
56/185 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitu soomi oma äiti pane :D Ei kunniaa eikä edes ahti tahi ukko pelasta siltä kiihkeän kielletyltä hedelmältä. Mä ite oon nuori (vähän yli 20v) mies ja ainoa mies työpaikallani. Kyllä SEISOO!

T: Juha88

Vierailija
57/185 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon ystävänneuvon elä hyvä mies ala keittämään tuota soppaa. Jos haluat vähän nussutella vierasta, niin katseleppa sihteeriopistosta joku kiva tytsy, paljon halvemalla pääset. 

Vierailija
58/185 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mine naida vain pyydettaessa. Lahimaisian pite autta. Soomi naiset hyvia. Kauniita. Vaimoksi ei suomalaista. Anta vieraale liikaa helposti.

Vierailija
59/185 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimo panee töissä (laivalla) poosun kanssa

Vierailija
60/185 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pannut urallani kaikkia organisaatioissa kulloinkin olleita sihteereitä  (noin 10 kpl) ja paria kymmentä muutakin naispuolista työkaveria. Koskaan en oo jäänyt kiinni, eikä asia ole paljastunut. Tuo tunnepuoli tietysti pitää ETUKÄTEEN päättää kuntoon, eli ei saa rakastua. Koska jos niin käy, käy kuten joku tuossa kirjoitti, hommasta tulee se "pahin virhe". Ei sillä että paljastuisi silloinkaan, mutta siitä tunnekoukusta peruuttaminen on todella vaikeaa ja raskasta.

M43