Miten toimisit naapurin juoruämmän kanssa joka levittelee sinusta perättömiä juoruja kateuttaan?
Esim. että olet homoseksuaali yms. En jaksa kaikkea tässä mainita. Kaikkea mahdollista paskaa. Olisit itse suhtautunut ystävällisesti tähän naapurin ämmään siihen asti kun olisit ssanut kuulla minkälaisia perättömiä juoruja sinusta levitellään ympäri kyliä ja kaupunkeja?
Kommentit (140)
Mä oon oikeesti ihan loppu yhden naapurin jatkuvaan vihjailuun. Todella, todella raskas ämmä. Mä vaan en oo saanu vieläkään aikaseks mennä ovelle selvittään. Pitäis. Huomenna?
Kurjaa on elämä juoruämmien naapurustossa. Täällä juuri mietin välipäivien ratoksi että millä ihmeellä saan tuon yhden ämmän pysymään minusta erossa. Tänäänkään en ole vastannut soittoonsa koska tiedän että utelu alkaa heti. Olen ollut lomautettuna reilun kuukauden ja siitäkö se riemu täällä on syttynyt kun autoni on ollutkin arkena pihassa. Siihen tuumasin että on tosi rentouttavaa saada välillä huilata "loman" merkeissä. Lähimmän naapurin kanssa välit olleet poikki noin 6 vuotta (ex-appelat) joten lopun arvaattekin. Heidän mielestään olen vääryydellä varastanut heille kuuluvan omaisuuden ja että minulla käy miehiä päivittäin, tuskin muistan koiraani hoitaa. Hoh hoijaa! Nyt kun he eivät saa tietää tekemisiäni niin ovat laittaneet asialle yhden mummelin joka yrittää udella kaiken elämästäni. Sanoi kyllä ettei ole tekemisissä näiden kanssa mutta katin kontit, kuuma linja on jatkuvasti käynnissä. Kiva lähteä koiran kanssa lenkille kun samalla myös naapurin ovi käy. Joku sanoo että älä välitä, mutta kyllä se mielipaha tuolla taustalla koko ajan on. Kuitenkin välillä on ihan hauskaakin tehdä jekkua ja puhua puuta heinää, esim. olen laittamassa jossain vaiheessa asunnon myyntiin ja lähden takaisin kotiseudulle ja juuri siksi kotonani on nyt meneillään isompi remontti. Haluaisin haistattaa kerralla kunnolla vaan koitan pysyä asialinjalla.
Naapurini on selvittänyt ihmisten terveystietoja! Tulee niin paha olo siitä tiedosta, mutten ole ilmaissut mitään.
Tahkolan hallinnoimissa taloissa juoruakat/lätinäukot saakin asua vaikka kuinka käyttäytyvät kuin idiootit
Sehän on ihan itsestä kiinni kuinka paljon kehtaa valehdella juoruilevalle naapurille. Kerro orgioista, parin vaihtobileistä ja kysy pokerinaamalla kiinnostaako herraa osallistua "poikien" iltaan? Tai jos nainen niin onko kiinnostunut alistumisesta seksileikeissä? Kyllä niinku näillä puheilla saat sen joko hoidoksi tai hiljaiseksi.
Antaisin ihan rauhassa juoruilla, että olen homoseksuaaliksi vaikken olekaan. Voisin vaikka ihan kiusallani suudella samaa sukupuolista kaveriani hänen nenänsä edessä vaikka hetero olenkin. Alkaisin myös pukeutumaan aina furryksi kun vien roskat ulos ja hänet nähdessään maukuisin kissan lailla.
Joskus parikymppisenä levitin itse itsestäni kaikkea hämärää juttua. Oli hauskaa kun jutut tuli ihan toista kautta omiin korviin muutaman viikon tai kuukauden kuluttua.
14 vuoden jälkeen ei kyllä ole nuokaan naapureita.
Ei kannata mennä samalle tasolle tuollaisen naapurin kanssa. Jos menet samalle tasolle olet samanlainen kuin hänkin.
Mulla on myös yksi naapuri, joka keksii täysin perättömiä juoruja muista naapureista. Lähinnä huvittavaa kuunnella niitä tarinoita. Tämä mytomaaninen ukonretale levitteli yhdestä naapurista juttua, että tämä oli jättänyt koiran viikoksi yksin kotiin, Oikeasti koira oli naapurin mukana mökillä.
Toisesta naapurista väittånyt isännöitsijälle et kyseinen naapuri käyttäisi huumeita. Tän ukon jutut on siis tätä luokkaa ettei niitä kukaan täysjärkinen usko.
En mitenkään. Miksi sotkeutuisin rottien touhuihin? Siinähän sepittävät, tuskin yleisössään on yhtäkään sellaista tahoa jota pidän itse arvossa tai kiinnostavana. Jos minulle joku alkasii tuollaisia sepittämään, laittaisin sille stopin, enkä olisi tuollaisen henkilön kanssa tekemisissä
Näille tietenkin pitäisi olla oma huoli - ilmoituspaikka, aivan kuin lastensuojelussakin on. Hyviä tapoja on voitava vaatia kaikilta. Näillä on tapana sotkea ihan terveiden ihmisten elämää pahimmillaan liikaa, joten asia kuuluu viranomaisille. Hyviä tapoja voi opettaa kaikenikäisille ja niitä voi vaatia kaikenikäisiltä.
Tein rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Tein rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta.
Olen tehnyt myös asuntoasioihin liittyen. Enkä pelkää tehdä lisää. Lisänimikkeitä: kotirauhan häirintä, valheellisen tiedon levittäminen ja yksityisyyttä loukkaavan tiedon levittäminen.
Jokainen joka puhuu ylipäätään tässä pitäjässä meistä jotain mikä ei pidä paikkaansa, minä en pelkää käydä vastaan.
Näkee yhdestä naapurista tuossa, että jotenkin vähän pelkää minua. Siitä tietää, että on juorunnut. Noh, ruman värinen on talonsakin.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on ihan itsestä kiinni kuinka paljon kehtaa valehdella juoruilevalle naapurille. Kerro orgioista, parin vaihtobileistä ja kysy pokerinaamalla kiinnostaako herraa osallistua "poikien" iltaan? Tai jos nainen niin onko kiinnostunut alistumisesta seksileikeissä? Kyllä niinku näillä puheilla saat sen joko hoidoksi tai hiljaiseksi.
Täytyy mennä kuppilaan viikonloppuna tai käskeä kavereiden kertoa jossain tosi fataalia meistä. Näkee aina kaupan kassoissakin, jos on muuten pas*aa puhuttu. Anoppini nyt on sellainen narsisti että se ny lässyttää mitä lässyttää.. Ihmettelee, kun seuransa ei kelpaa.
Meillä baarin pitäjä joka tietää enemmän muiden asioista kun omistaan .silmät kiiluen selittää juuri lähteneistä asiakkaasta seuraavalle ottaa selvää edes miten hyvä tuttu seuraavalle asiakkaalle. Ei tunne mitään häpeää edes juoruilustaan tuntuu et lisää vaan saa vauhtia.
Risosilmoitus tukkii niiden muidenkin suut. Laitat todistamaan ne muut, jengi hajoaa.
Oiskohan tämä asia jo kymmenessä vuodessa selvinnyt?