Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nyt valitaan jo omituisen näköisiä ja -anteeksi- suorastaan ällöjä ihmisiä mainoksiin! Tästäkö tulossa uusi normaali ???

Vierailija
20.11.2025 |

Nykyään kun ketään ei saa dissata (mikä on tietysti ihan oikein!), mainoksiin palkataan mitä erikoisempia ihmisiä. Omasta mielestäni tämä erikoisuuden tavoittelu menee nyt vähän myynti-ideaa vastaan. Kaikki kiintiö-ihmiset on jo ihan vanha vitsi eikä tasan auta myymään mitään, mutta siihen on jo tottunut. Mikä on hullua, että mieli ei vastaa ärsykkeisiin, joten siis ei aiheuta reaktiota eli turha mainos. Mutta nyt valitaan jo omituisen näköisiä ja -anteeksi- suorastaan ällöjä ihmisiä mainoksiin! Tästäkö tulossa uusi normaali, eli odotellaan vaan että nahka paksunee niin ei haittaa? Luulisi sen, että viehättävät ihmiset kiinnittävät positiivista huomiota, toimivan paremmin mainonnan kannalta. Nyt on muutama mainos mitkä melkein oksettaa, mikä on tietysti reaktio sekin.

Parasta oli tietysti, kun ei mainostettaisiin mitään. Tuskin siihenkään kukaan kuolisi, kuten ei kuole kuvottaviin mainoksiinkaan.

Miksi nykyään kun ketään ei saa dissata (mikä on tietysti ihan oikein!)

Vaihtoehdot

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä mainoksessa on ällö henkilö? En ole huomannut ketään ällöä.

Vierailija
2/13 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nykyään kun ketään ei saa dissata (mikä on tietysti ihan oikein!)

Hmm ap..en nyt oikein ymmärrä...sinua  ällöttää ihmiset mainoksissa? Et kuitenkaan kerro mitkä mainokset ja mitkä ihmiset? Puhut kiintiöihmisistä? voitko selventää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T-max mies. Ei kovin vakuuttava tuote jos sen näköiseksi tulee..

Vierailija
4/13 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoisessa jossa on kiintiöihminen esim värillinen, muunsukupuolinen, l.ihava, tatuoitu ym

Ap

Vierailija
5/13 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmoisessa jossa on kiintiöihminen esim värillinen, muunsukupuolinen, l.ihava, tatuoitu ym

Ap

Anna mun kaikki kestää, aloitat "Nykyään kun ketään ei saa dissata (mikä on tietysti ihan oikein!)," niin dissaat itse heti ekassa lauseessa. 

Vierailija
6/13 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

häh????

Vierailija
7/13 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normipoisto

Vierailija
8/13 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Anna mun kaikki kestää, aloitat "Nykyään kun ketään ei saa dissata (mikä on tietysti ihan oikein!)," niin dissaat itse heti ekassa lauseessa. 

En minä ketään dissaa..kerron vain mielipiteeni ...nykyyään ei näy normaaleja ihmisiä missään mainoksissa.

Ap

Vierailija
9/13 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En minä ketään dissaa..kerron vain mielipiteeni ...nykyyään ei näy normaaleja ihmisiä missään mainoksissa.

Ap

nyt valitaan jo omituisen näköisiä ja -anteeksi- suorastaan ällöjä ihmisiä mainoksiin! Tästäkö tulossa uusi normaali ???

NIIN AP TERVETULOA VUOTEEN 2025

Vierailija
10/13 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Op:n uusin mainos on hyvä esimerkki

Vierailija
11/13 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Sulla on sitten joku vaikeahko vamma jos näin ajattelet, näet ja tunnet. Siis en tietenkään dissaa sua mutta... 

Vierailija
12/13 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista paska, ap

Vierailija
13/13 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kyllähän esim n-sanailijat mainostavat vaikka mämmiä Juha Miedolle...ei semmoista mainosta ettei siellä olisi koko sirkus osallisena....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi