Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimisit naapurin juoruämmän kanssa joka levittelee sinusta perättömiä juoruja kateuttaan?

Vierailija
16.01.2010 |

Esim. että olet homoseksuaali yms. En jaksa kaikkea tässä mainita. Kaikkea mahdollista paskaa. Olisit itse suhtautunut ystävällisesti tähän naapurin ämmään siihen asti kun olisit ssanut kuulla minkälaisia perättömiä juoruja sinusta levitellään ympäri kyliä ja kaupunkeja?

Kommentit (140)

Vierailija
21/140 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerrostalossa tuollainen on, ei niistä kannata päätään särkeä.

Meidän talossa kaikki tietävät mikä on homman nimi, pariskunta juoksee kaupalla ja kioskilla tiedottamassa kaikkien asioista.

Ja jos ne ei jotain tiedä niin keksivät omiaan, mutta ikävää on se että; niitä ääliöitä on muitakin, esim siellä kioskilla on ilkeä juoruämmä työssä.

Mutta ihmiset ovat outoja ja mitä vanhemmaksi tulee sen enemmän näkee muista ihmisistä, osa porukasta on aivan dorkaa vaikka pitävät itseään fiksuina, niin fiksuina että tietävät asiasi paremmin kuin sinä itse.

Joskus on tullut mieleen kyllä tehdä pieni testi miten juoruaja reagoi kun menee ja esittää ihan asiallisesti että on unohtanut koska on viimeksi käynyt vaikkapa lääkärillä, kysyy siltä juorukellolta koska on käynyt :D

Vierailija
22/140 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein näin kun minusta levitettiin täysin perättömiä juoruja. Eli näin yhden flying monkeysin kaupassa ja sanoin hänelle yhden tuulesta temmatun jutun ja halusin testata kuinka kauan menee ennen kuin menee muiden tietoon ja seuraavana päivänä se tuli vastaan 😂. Aina yhtä hauskaa. Noiden kanssa pitää ottaa ilo irti. Kerron kaikenlaista tuubaa elämästäni ja kuulijan vastuulla 😀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/140 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myös yksi naapuri, joka keksii täysin perättömiä juoruja muista naapureista. Lähinnä huvittavaa kuunnella niitä tarinoita. Joskus saatan korjata jonkun asian, kun tiedän miten asia on oikeasti. Tämä akka levitteli yhdestä naapurista juttua, että tämä oli jättänyt koiran viikoksi yksin kotiin. Oikeasti koira oli naapurin mukana lomalla. Jutut on siis tätä luokkaa. Eihän niitä kukaan täysjärkinen usko.

Vierailija
24/140 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten se kertoo juoruajasta itsestään ha jokainen fiksu ihminen näkee mustamaalauksen läpi ja ne jotka eivät, niin ei heistä kannata välittää, tyhmiä,ihmisiä löytyy aina, luonnonlaki.

Vierailija
25/140 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh no musta oli juoruja että olin miehiä vaihtava vähän skitso, äo 0, erittäin ikävä wt ihminen, jonka lapsi huostaanotettu. Aika huvittavaa, kyllähän nyt ihmiset ympärillä tiesi ja näki miten asiat oikeasti oli.

Vierailija
26/140 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentävä Apina onkin hyvin tuollaisia juoruajia kuvaava termi :D

Vierailija
27/140 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt maksaa muutaman euron, mutta mä tapaan hankkia "Asterix ja riidankylväjä" -sarjakuvan ja tiputan sen postilaatikosta tai lähetän. Älykkäämmille paskanpuhujille ei tarvitse laittaa muuta, kuin että kuka lähetti. Hölmömmille joutuu laittaan mukaan lappusen "Kuka tämän tarinan hahmoista itse olet?"

Parhaiten sopii tietty vähän taidokkaammille manipuloijille, mutta kyllä ihan perusjuoruajatkin siitä yleensä jotain tajuaa.

Vierailija
28/140 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita liikkeelle huhu, että se on voittanut lotossa.

Vierailija
29/140 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentävä Apina onkin hyvin tuollaisia juoruajia kuvaava termi :D

Englanniksi termi joka kuvaa narsistin hoviväkeä.

Vierailija
30/140 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän rapussa palavin puheenaihe(parilla naisihmisellä) on se, että työskentelen kotona. Ei suoranaisesti se työ (ei varmaan monikaan edes tiedä) vaan se miten paljon aikaa vietän kotona. Luonnollisesti! Toki käyn myös lenkillä ja salilla, mutta en aina siihen ns.normaaliin aikaan eli lähden aamulla aikaisin tai sitten iltamyöhään. Hoidan meillä siivouksen ja mies käy kaupassa useasti töistä tullessaan tai, kun vielä työskentelen. Teen tavan myyntityötä puhelimitse. "kas kun sua ei oo taas aikoihin näkyny" ja muuta lässynpaskaa ja piilovattuilua.

Vois joskus piruuttaan heittää niille vettä myllyyn tähän tapaan: "joo toi mun mies pitää mua kotona häkissä ja ruokkii sinne häkkiin ja sit hakkaa eikä päästä ulos koskaan, että siks oon tällänen hiippari!"

Usein naisihmisestä joka viettää aikaa kotona ajatellaan helposti tämän olevan jokin väkivaltauhri tai mt-ongelmainen. Ihan sairasta ja sääliksi käy miehiä tässä kohti.

Paljon on myös mukavia naapureita joilla on se omakin elämä. Täytyy vain nauraa ja ajatella niistä hölmöistä vähän sillä tavalla, että voi raasureppanoita. Ajatellaan olevansa tärkeitä vaikuttavia huolenpitäjiä. Ehkä entisen ammatin tai muun takia? Se on vain kiusallista joutua silmätikuksi vaikka yrität jutun juurta kehittää. Katsotaan vain kieroon ja omituisesti. Sillä tavoin, että tulee "väärä olo". Muiden ihmisten typeryyttä ei edes omilla hyvillä käytöstavoilla korjata.

Vierailija
31/140 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehariksi väitetty. Lieväksi sellaiseksi vaikka olen ihan tavallinen nainen. Ja tavallisen näköinen. Suvussa eikä perheessä ole vammaisuutta.

Vierailija
32/140 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmistä ihmisistä ei tarvitse välittää. Älä kerro mistään asioista hänelle. Jos pahaksi menee ei muuta kuin todistusaineistoa keräämään ja syyte kunnianloukkauksesta.

Vierailija
33/140 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissani asui mt-ongelmainen nainen joka lääkityksen ollessa kohdallaan oli suhteellisen normaali ja toimintakykyinen. Tosin jutut lähentelivät toisia atmosfäärejä. Kyseli ja yhdisteli minua aivan ihmeellisiin asioihin. Haukkui muita naapureita. On kyllä aina mietityttänyt että mitä ihmeen juttuja mahtaa minusta puhua koska ne jutut oli aivan älyttömiä. 

Vierailija
34/140 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ehdotus tähän asti oli laittaa liikkeelle juoru että hän on voitanut lotossa. JA sitten lisää juoruja, mutta aina jotain yltiöpositiivista, mutta överiä. Älä laita koskaan ilkeätä juorua hänestä vaan övereitä.

Lottovoitto, muutto Espanjaan, kuuluisat kuninkaalliset sukulaiset, etc. etc.

Vierailija
35/140 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen törmännyt tällaiseen 'kyläkunnan' juoruringin juorujen vaihtoon. Eli lähipiirissä on henkilö jolla soi puhelin. Puhelussa ei kerrota muuta kuin vaikka että 'se matolan poika on nyt nähty nousevan poliisiautoon'. Ja puhelu loppuu. Eli levitetään juoruja tai näköhavaintoja muutamalla lauseella näiden rinkiin kuuluvien ihmisten välillä. Puheluissa ei vaihdeta mitään kuulumisia tms. Joo ja ovat naisia.  Oli aika kammottavaa havaita tuollainen vierestä.

Vierailija
36/140 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, olen itse miettinyt samaa. Kontakti ainakin minimiin.

Ehkä hänestäkin voisit kertoa ihmisille, että on mielenvikainen/patologinen valehtelija tms. joten juttujaan ei kannata ottaa tosissaan? Juoruilijat eivät nimittäin ole henkisesti terveitä.

Vierailija
37/140 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Hankkisin todisteet ja totistajia perättömistä jutuista ja tekisin rikosilmoituksen

2) Antaisin selkään

Vierailija
38/140 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumaliste että vittaa että kylällä ihmiset puhelee asioita mitä kotonani olen höpissyt. Jotenkin tuo liian kiltti olemus naapurilla olikin sellainen, pisti epäilyttämään. Nyt vain ei jaksa enää. KUKA SAAAAATNA KUUNTELEE KORVAT TUULETTIMESSA JA PUHELEE KUULTUA SAATNA MUILLE IHMISILLE. EI EDES MUILLE NAAPUREILLE JUMAVETUN. sainpas kiinni. Nimenomaan puhunut pelkkää passshaa jotta tietää onko näin. No olihan se niin.

Pitäisikö sinun varmuuden vuoksi käydä psykiatrilla?

Vierailija
39/140 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä juorutaan tässä talossa myös. On mennyt juoruaja vaikeaksi, kun tajusi että jäipä kiinni!!!!!!

Kyllä niin katsotaan lattiaan nyt. Hän on aivan kamala kyylä. Kyylää minua ja miestäni. Levitteli juorua, että MINÄ KOEN LÄHISUHDEVÄKIVALTAA JA MIEHENI ON MIELENVIKAINEN ja lukitsee neljän seinän sisään ja huutaa ja hakkaa jne. Mikään ei ole totta. Sekoittaa meidät joihinkin toisiin?

Kyllä meilläkin huudetaan. Siis lauletaan, pelaillaan pleikkaa ja harrastetaan kotikuntoilua hiljaisuuden ulkopuolella. Kai meistä sitten lähtee ääntä liikaa hänen mielestään. Suoraan ei mitään sanota, mutta muille oli puhuttu.

Minä myös teen 8-9 tuntista työpäivää kotona ja vietän aikaa sen vuoksi paljon kotona eli enemmän kuin muualla työtä tekevät!! Kai se juoru on siksi lähtenyt liikkeelle. Olin toki yhdessä vaiheessa masentunutkin (ei mitään tekemistä mieheni kanssa) ja mies hoiti kaupat, postit ja kaiken. Epäilen, että ovat tonkineet postia/tuntevat postin työntekijän, koska meille on tullut muutama kirje käräjäoikeudesta ja se ei kyllä liity mitenkään sellaiseen väkivalta-asiaan vaan hoidettuun velka-asiaani.

Rakastan miestäni yli kaiken ja tätä kotia. Pakko vain muuttaa.

Eli tässäkin tapauksessa kiusattu saa lähteä!

Häpeä tuulipuvussasi pahanen akka!

Kunnianloukkaushan tämä on!

Vierailija
40/140 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta tms, jos minulla olisi näyttöä mokomista puheista. Tai jos ne yleensä häiritsisivät minua. Voit myös hankkia itsetunnon ja antaa höpisijän vajota omaan arvottomuuteensa.

Eiköhän hänet ja hänen taipumuksensa melko laajalti tunneta jo. Minulla oli aikoinaan tuollainen ystävä, joka tunnettiin selän takana lempinimellä STT (Suomen Tietotoimisto).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän