Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile ärsyttävin facebook-kaverisi

Vierailija
12.07.2014 |

Itselläni on reilu parikymppinen tuttu joka lataa Facebookkiin jatkuvasti suutelu kuvia miehensä kanssa. Näitä siis ilmestyy säännöllisesi pari viikossa eri maisemissa, kotona yms. Ennen tätä nykyistä miestään näitä samoja kuvia tuli hänen eksiensä kanssa. (Tietaisipä vaan mies tästä...) Lisäksi ilmestyy muitakin statuksia jotka liittyvät parisuhteen hehkutukseen esim. erilaisia runoja, sydämiä toisen seinälle yms. Nyt pariskunta menikin kihloihin ja eiköhän sormuksista tule nyt jatkuvasti kuvia. En ymmärrä miksi sama rengas pitää kuvata moneen kertaan???

En ole kateellinen, en vaan koe että parisuhde asiat pitää tuoda julki lähes päivittäin Facebookin kautta.

Kommentit (310)

Vierailija
161/310 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 22:15"]

Kaksi:

- Samanlainen kuin tuo kolmosen tyyppi. Jatkuvaa brassailua ja hienostelua ylienergisyyden lisäksi. Satunpa tietämään, että oikeasti elää tavallista, kiireistä lapsiperheen elämää. Kaikki on yhtä seikkalua, muskaria, lasten ilon katsomista, expressoa ja Glorian kotia lasten nukkuessa, sushia miehen kanssa kokkaillen ja seuraavan päivän "uusia jännittäviä asioita" -intoillessa. Olen miettinyt, että onko sillä joku kompleksi lapsuudesta. Oli vähävaraisesta perheestä, jossa isä ryyppäsi rahat. Hän on pärjännyt hyvin elämässä, mutta... jotenkin ampuu yli.

- Yksi joka laittaa jokaiseen miehensä postaukseen jonkun "hali, pusi" -kommentin. Aina on ikävä, odottaa kotona jne.

[/quote]

Mitä niin ihmeellistä siinä on jos käy muskarissa tai puistossa muksujen kanssa? Kai sitä nyt on ihana viettää miehen kanssa kahden keskeistä aikaa ja haaveilla sisustuksesta?

Miten tollainen voi ärsyttää? Taitaa kyseinen ihminen lähinnä olla se ärsytys, kaikki mitä se tekee on jo puistatus. Ongelma on sinussa.
[/quote]

Peesi. On niin moni nainen kyllä niin katkera ja kateellinen että oksettaa

Vierailija
162/310 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilla näyttää olevan paljon ärsyttävämpiä tapauksia...

Minun ärsyttävin fb-kaverini on näitä kulta töissä voih ikävä -tyyppejä. Näitä päivityksiä tulee useita joka päivä, ja kulta vastaa niihin aina kiltisti, hymiöitä ja sydämmiä unohtamatta. Kolmekymppisiä jo kuitenkin, ei sitä nyt tarvis noin paljon hehkuttaa.

Ne karmeimmat kännissä/baarissa/tänään viihteelle/tytöt viihteellä/ -tapaukset olen jo poistanut. Sitä myötähäpeän määrää ihmisten kännikuvista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/310 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikas tutun tuttu joka laittaa jatkuvasti first world problem valituksia johon on kuitenkin "piiloitettu" viestejä omasta hyvästä asemastaan, tyyliin "mistä minua rangaistaan kun täällä Ranskan luxus spahotellissa soitetaan samaa musiikkia koko ajan." 

Vierailija
164/310 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Eräs joka kutsuu miestään murmeliksi. Siis ihan aikuinen ihminen ja käyttää sanaa murmeli AINA kun puhuu miehestään. Onneksi saivat lapsen, niin on se lässytys vähentynyt ja nyt keskittyy jo lapsensa lellittelyyn. Sitäkin kuuntelee mielummin.

2. Eräs jonka elämä on yhtä hattaraa AINA. Kaikki tarinat väritetään niin hienoiksi. Sitten kun niitä totuuksia kuulee yhteisten tuttujen kautta, niin ei voi kuin nauraa. On muka rakannettu autotallia, todellisuudessa autokatosta. Ollaan lähdössä lomalle, sitä hehkutetaan kukausi tolkulla, loma on sitten joku mökkiloma sukumökillä. Mieheltä lahjaksi saatua autoa hehkutetaan kuvin ja tekstein, todellisuudessa auto maksetaan ihan yhdessä ja auto vielä hajosi ekassa ajossa. Mitään näitä totuuksia ei facebookissa tietenkään koskaan kuuluteta.

3. Eräs joka kirjoittelee omien kuviensa alle ihan hulluna tekstiä jotta saa ne kuvat pysymään etusivulla loputtomiin. Rasittavaa!!!!

Vierailija
165/310 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri joka lataa varmaan kaikki ottamansa kuvat faceen ja niitä onPALJON...

Vierailija
166/310 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjumala mitä tyyppejä teiltä löytyy... Huh huh! Miten sekasin jengi on?!

Vierailija
167/310 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjottelen omien kuvien alle kommentteja, mutta en siksi että ne pysyis etusivulla, vaan tulee vaan kaikkea mieleen analysoitavaa. Lähinnä ne kommentit on pohdintaa itselle. Ne kuvat ei oo siis mitään omia kasvokuvia. Pahoittelut jos jotain ärsyttää.

Vierailija
168/310 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 22:26"]

Ne jotka pyytävät kaveriksi, eivätkä kommentoi ikinä mihikään mitään eivätkä tee omia päivityksiä ainakaan  niin että näkyisi mulle. Siis ovat pyytäneet kaverksi vain stalkatakseen? Joo poistoon pitäisi laittaa, mutta on samassa ryhmässä mitä kautta kutsu tuli, niin tekee asian kiusalliseksi. Toki tunnen tyypin jollain tasolla. 

[/quote]

Ei, valitettavasti et ole niin kiinnostava, että haluaisin juuri sinua stalkata. Olen vain yksi niistä, joilla on elämää pääasiassa FB:n ulkopuolella.

Vierailija
169/310 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin on ehkä sellainen 50+ nainen, joka joka päivä pettyy johonkin ihmiseen. Siis joka päivä kertoo, että miten oli luottanut johonkin ja miten hän sai taas pettyä.

Vierailija
170/310 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitnessmimmi. Joka treeni ja ateria hehkutettu.

Vierailija
171/310 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 22:13"]

Yksi anoreksiaa sairastava. Jatkuvaan tulee päivityksiä ruokaan ja liikuntaan liittyen ja blogi täynnä "haluan letkuruokintaan koska vain silloin olen täydellinen!!!"-postauksia. Joutui tässä joskus tiputukseen, ei sentään nenämahaletkuun, ja heti face täynnä kuvia letkusta ja sensellaista. Ikää tosiaan vajaa 25-v. Apua on tarjottu useammastakin paikasta ja useaan kertaan, mutta ei kelpaa. On btw yksi suosituimpia ana-bloggaajia.

[/quote]

Kuka?

Vierailija
172/310 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 22:22"]

Aniharvoin reagoi toisten päivityksiin/kuviin mitenkään, hehkuttaa vain omia juttujaan.

[/quote]

Mistä voit tietää reagoiko se toisten päivityksiin? Voihan se muiden kavereidensa juttuja "tykkäillä" ja kommentoida.

Vierailija
173/310 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimiksi kääntynyt kaveri, joka päivityksessä jotain islamin lauseita ja karuja kuvia näistä maista+ allahin ylistystä tms. Alkaa jo ärsyttää. 

Vierailija
174/310 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasainen top 3 täälläkin:

- tyyppi jota kai vituttaa ihan kaikki aina, päivitykset on tälläisiä "vituttaa" , "vittu että vituttaa", "pitäkää te vaan hauskaa, voi vittu" , "vitun tyhmä aurinko, vittu!!!"

- arvuuttelija, päivitykset näitä "huh!", "jännittää!", "huomenna se selviää..." sit kun joku kysyy jotain niin ei vastaa mitään tai kirjottaa että kerron yv:llä jne..

-tyyppi joka keskustelee puolisonsa kanssa facen kautta päivityksissään, ensin tulee joku seksitutkimus linkki tms. johon mies kommentoi vaikka että muistatko viime yön, akka siihen että joo se oli kuumaa jne..tai sitten akka päivittää lähtevänsä rannalle ja ukko kommentoi että oota niin mäkin kaivan uikkarit :D

Vierailija
175/310 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 23:32"]

Ne jotka pyytävät kaveriksi, eivätkä kommentoi ikinä mihikään mitään eivätkä tee omia päivityksiä ainakaan  niin että näkyisi mulle. Siis ovat pyytäneet kaverksi vain stalkatakseen? Joo poistoon pitäisi laittaa, mutta on samassa ryhmässä mitä kautta kutsu tuli, niin tekee asian kiusalliseksi. Toki tunnen tyypin jollain tasolla. 

[/quote]

Niin siis muilla ihmisillähän olis velvollisuus huomioida ja viihdyttää SUA ihan erityisesti. Mä en jaksa käsittää näitä, eikö useimmilla ole semmonen lauma fb-kavereita että jonkun tyypin passiivisuus siellä on ihan se ja sama?

Vierailija
176/310 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 23:26"]Kaveri joka lataa varmaan kaikki ottamansa kuvat faceen ja niitä onPALJON...

Paljon on paljon? Itse tykkään laittaa kuvia, se värittää enemmän mielessä olevia juttuja/ tapahtumia, yms. Tykkään myös itse päivityksistä joissa myös kuvia, kuin esim vain pelkkä lause "maukasta burgeria mäkissä, mm.."

Vierailija
177/310 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan parasta on aikuisten pariskuntien facessa käymät rakkaus/ikävöintikeskustelut, jotka parhaimmillaan päivitetään vielä vierekkäin omalla kotisohvalla. Olisitte nyt sitten vihdoin toistenne kimpussa (ainakin 8h erossa olon jälkeen), eikä  naputellen omilla koneillanne... :) "Kulta vihdoin kotona omalla sohvalla <3 <3 <3"  -> "Ihanaa oli saapua kotiin jossa raksulainen jo odottikin <3 <3 <3 <3 <3"    Aaaaahhhhhhhhhhhh...........

Vierailija
178/310 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 50 v. vanhapiika, joka rakastaa yksinkertaisia maailmanpelastusjuttuja. Aina linkkejä joihinkin ö-luokan tutkimuksiin, joiden mukaan johonkin isoon ongelmavyyhteen on löytynyt simppeli patenttiratkaisu. Kun yritän selittää, ettei kovin tieteelliseltä vaikuta, hän toteaa "mutt jos kaikki tekis näin, niin kyllähän se ny jossain tuntus".

Tykkää ja kannustaa ihan kaikkia mailmanparannusjuttuja ja kuvittelee olevansa jotenkin edistyksellinen ja vastuuntuntoinen, vaikka on lorvinut perintörahoilla vuosikymmenet.

Vierailija
179/310 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 00:00"]

Ihan parasta on aikuisten pariskuntien facessa käymät rakkaus/ikävöintikeskustelut, jotka parhaimmillaan päivitetään vielä vierekkäin omalla kotisohvalla. Olisitte nyt sitten vihdoin toistenne kimpussa (ainakin 8h erossa olon jälkeen), eikä  naputellen omilla koneillanne... :) "Kulta vihdoin kotona omalla sohvalla <3 <3 <3"  -> "Ihanaa oli saapua kotiin jossa raksulainen jo odottikin <3 <3 <3 <3 <3"    Aaaaahhhhhhhhhhhh...........

[/quote]

Mua ei ärsytä se, mutta olen miettinyt että mikä on noiden pariskuntien motiivi? Me ei mieheni kanssa harrasteta sellaista, minusta se olisi kiusallista.

Vierailija
180/310 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 23:29"]

Mä kirjottelen omien kuvien alle kommentteja, mutta en siksi että ne pysyis etusivulla, vaan tulee vaan kaikkea mieleen analysoitavaa. Lähinnä ne kommentit on pohdintaa itselle. Ne kuvat ei oo siis mitään omia kasvokuvia. Pahoittelut jos jotain ärsyttää.

[/quote]

Ei tullut mieleen ketään ärsyttävää, mutta ylläolevasta tekstistä vois olla vähän viittaava...
Kun kyseinen henkilö on laittanut jonkun päivityksen, lisännyt kuvia tms niin vähintään viikon kuluttua joku vanha päivitys on pompannu etusivulle, koska hän "tykkää" siitä itse. Tulee tosiaan sellanen vaikutelma, että se halutaan uudestaan taas etusivulle