Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile ärsyttävin facebook-kaverisi

Vierailija
12.07.2014 |

Itselläni on reilu parikymppinen tuttu joka lataa Facebookkiin jatkuvasti suutelu kuvia miehensä kanssa. Näitä siis ilmestyy säännöllisesi pari viikossa eri maisemissa, kotona yms. Ennen tätä nykyistä miestään näitä samoja kuvia tuli hänen eksiensä kanssa. (Tietaisipä vaan mies tästä...) Lisäksi ilmestyy muitakin statuksia jotka liittyvät parisuhteen hehkutukseen esim. erilaisia runoja, sydämiä toisen seinälle yms. Nyt pariskunta menikin kihloihin ja eiköhän sormuksista tule nyt jatkuvasti kuvia. En ymmärrä miksi sama rengas pitää kuvata moneen kertaan???

En ole kateellinen, en vaan koe että parisuhde asiat pitää tuoda julki lähes päivittäin Facebookin kautta.

Kommentit (310)

Vierailija
301/310 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävin on työkaveri, joka on nyt eläkkeellä. Hän kuvailee kukkia ja julkaisee ne fb:ssä. ”Oman puutarhan kukkaloistoa” tai ”erikoisen värinen orvokki löytyi niityltä” saattaa lukea kuvatekstinä. Lisäksi hän kyselee kasveista, joita ei tunnista. ”Mikähän tämä mahtaa olla, tunnistaako kukaan?” Ihmisellä on kesämökki, puoliso, lapsia ja lapsenlapsia, eikä hän keksi mistään muusta aiheesta tehdä päivityksiä kuin jostain rehuista.

Ihanahan tuo on. Ei kaikki halua jakaa somessa perheasioita.

Vierailija
302/310 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se joka tykkää kaikista omista päivityksistään.. MIKSI ?

Jotta päivitys nousisi ihmisten uutisvirrassa (=enemmän näkyvyyttä)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/310 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tyyppiä jakaa "AnneMaritan" elämänviisauksia ja ''hauskoja'' oivalluksia päivästä toiseen facebookissa. Käykääpä katsomassa facebooksisa ryhmää "Elämä ja rakkaus". Myötähäpeä, vaikka positiivisena ihmisenä itseäni pidänkin.

Vierailija
304/310 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 00:37"]Turhan kertoja:

"tyynyä halimaan"

"hyvää ötyä kaikille"

"herätty ja kahvin keittoon"

"jes, viikonloppu"

"imuria ulkoiluttamaan"

"parvekkeelle lompsis"

hohhoi..

Ja toinen joka kertoo aina työvuoronsa:

"kaks päivää töitä ja sit vp"

"viis päivää kun jaksaa niin sit onkin kaks vapaata"

"jaksaa jaksaa vielä kolme iltavuoroo"

"aamuvuoro ja huomenna iltavuoro"

jne..

Niin samaa mieltä, ihan paras :D

Tuttavapiirissäni on paljon erilaisia vuorotöitä tekeviä. Ja valtaosa on jotenkin niissä työvuoroissaan ihan kaulaa myöten. Ei voi kysyä mitään esim lähiviikkoihin liittyvää, kun heti tulee litania; ilta-ilta-aamu-vapaa-vapaa jne. Loputtomiin.

Onko niin, että se vuorottelu kuitenkin rasittaa ja rajoittaa aika paljon elämää? Kun siitä pitää koko ajan puhua.

Vierailija
305/310 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen koulukaveri on pahimman luokan namedroppaaja. Voi jösses🙄

Vierailija
306/310 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikista rasittavinta on yksi pariskunta, jotka molemmat ovat minun fb-kavereita. Molemmat tekevät lähes päivittäin päivityksiä, missä kertovat joka ainoan tekemisensä ja sitten kilvan kehuvat toisiaan, että miten ahkera mun rakas on Puhuisivat keskenään kotonaan. 🤢 Heitän ne aina kuukaudeksi kerrallaan näkymättömiin feedistä. 😂

Vierailija
307/310 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymppinen kaveri rakastuu aika ajoin ja postaukset täyttyy typeristä aiheeseen liittyvistä mietelmistä ja muista 'arvoituksellisista' lausahduksista. Kerran postasi kuvan, kun oli ITSE ostanut itselleen 'kihlasormuksen'. 

Aiemmin naimisissa ollessaan postasi koko ajan kehuja ihmeellisestä aviomiehestään. Kun aviomies lakkasi olemasta ihmeellinen ja erosivat, niin ko kaveri poistui pitkäksi aikaa kokonaan somesta; ei vissiin ollut mitään postattavaa. 

Vierailija
308/310 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintavako näkyvissä joka ikisessä kuvassa, postaa koko ajan omia syömisiään, hiusten värjäämistään ja bileitä oman rakkaan kanssa. On pakko laittaa välillä tauolle, kun en jaksa.

Ja lähestyy viittäkymppiä.

Vierailija
309/310 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähemmäs 40v nainen.

Postaukset kaikki on täynnä rakkautta, rakas on upea mies, lapsi on parempi kuin kenekään muun lapsi, mies tekee hänen eteen kaiken, elämä on mahtavaa, pussailu ja halailu kuvia ja videoita, postauksia joissa vihjataan heidän aikuisten kivasta, videoita joissa hänen lipsynciä rakkauslaulujen tahtiin, kuvaa miehensä ja lapsensa syömistä/nukkumista jne. MYÖTÄHÄPEÄ on valtava ja viihdearvo erittäin suuri kun tietää että tämä kiiltokuva on hyvin kaukana siitä todellisuudesta mitä elämä heillä on.

Vierailija
310/310 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piisamirotta kaveri.

XXX: Voi jee taas jäi avaimet sisälle ja vesihana ja hellanlevy päälle. Kynttilät jäi palamaan ja rahapussi kotona. Naapurit eivät ole kotona ja kaikki on nyt sitten paskaa, kissa varmasti kaataa kynttilän kohta siellä. Onneks on tää känny mukana että on FB!

xxx: hei mä oon täs sun kodin lähistöllä voin tuoda rahaa et huoltomies tulee avaa oven?

XXX: Ei tarvitse kyl mä pärjään :`(

xxx: EIku ihan totta tuun kohta??

XXX: KIITOS EI, IHAN TOTTA EI EN TARVITSE APUA.PÄRJÄÄN.

xxx: No ok.. toiv selvii jotenki.

(seuraavana päivänä..)

XXX: Kyllä oon pettynyt ihmisiin ja auttamisenhalun puutteeseen. Nyt sitten jouduin maksamaan oven avaamis maksun korkoineen ja kissa oli tosiaan kaatanut kynttilän ja tuhonnut mun nukkamaton, onneksi oli sammunut alkuunsa se palo ois voinu käyä pahasti!!!

xxx: öö minähän oisin tullu auttamaan eilen niin olisit saanut oven auki heti??

Voiko olla totta, että joku on noin huomionhakuinen? Jos on, niin tämä on ärsyttävyydessä voittaja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi