Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Friendzonetin miehen ja se kiukuttelee

Vierailija
22.05.2026 |

Eikö miehet arvosta naisten ystävyyttä? Me olimme (tai siis luulin olimme) ystävät kivan miehen kanssa. Eräs ulkopuolinen luuli että deittailemme, ja päätin sanoa suoraan miehelle kohteliaasti ja rennosti, että en ole siis kiinnostunut seurustelemaan kenenkään kanssa. Lisäsin että en ole kokenut että hän olisi minusta kiinnostunut tai että meillä olisi mitään flirttiä tai kemiaa. Miehen reaktio oli suuttua ja pahastua ja nyt en ole kuullut hänestä mitään kahteen viikkoon. Olettaako miehet että jos joku nainen on heille ystävällinen, niin hän haluaa seurustella tai seksiä, vaikka ei ole mitään sellaista kemiaa ilmassa? Eikö miehet myöskään arvosta naispuolisia ystäviä ollenkaan? Oliko hän vain sen takia minun kanssani, että alkaisin seurustella tai rupeaisin joksikin panokaveriksi? Miehet, selittäkää! Ettekö te tykkää naisista ystävinä. 

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelet. Miksi?

Vierailija
2/36 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ystävyyteen naisen ja miehen välillä kuuluu toki seksi. Seurustelu ei ole pakollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johdattelitko siis miestä harhaan ja sitten ihmettelet kun suuttui?

Vierailija
4/36 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En johdattanut harhaan. Olin hänelle samanlainen kuin muillekin ystävilleni. Sitä minä tässä ihmettelen, että luulevatko miehet useinkin, että jos nainen on heidän kanssaan ystävällinen ja rento, mutta ei ole mitään pitkiä katseita tai punastelua tai jännitystä saati jotain koskettelua tai flirttailevia puheita, niin nainen on silti kiinnostunut? Sekoitatteko te omat haaveenne ja realistisen todellisuuden?

Vierailija
5/36 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat siis ymmärtää, muttet ymmärrä antaa?

Vierailija
6/36 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minä annoin ymmärtää? Oletko sitä mieltä,  että jos nainen puhuu kanssasi niin hän antaa ymmärtää? Mikä kaikki on sitä että antaa ymmärtää? Kerro nyt selvästi niin en tee enää tätä virhettä.

Vierailija
7/36 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ainakin ollut kaverisuhteita myös miesten kanssa ilman, että he kuvittelevat mitään. Eivät ole olleet millänsäkään, kun olen maininnut mieheni joskus. Eli riippunee miehestä, kuvitteleeko naisen olevan enemmänkin kuin kaveri.

Vierailija
8/36 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ystävän voi friendzonettaa? Mies itse tässä yritti fuckzonettaa sinua.

Vierailija
9/36 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä minä annoin ymmärtää? Oletko sitä mieltä,  että jos nainen puhuu kanssasi niin hän antaa ymmärtää? Mikä kaikki on sitä että antaa ymmärtää? Kerro nyt selvästi niin en tee enää tätä virhettä.

Aloituksessa kerroitte olleenne ystävät. Nyt että vain tuttavat jotka puhuu keskenään. Yritä nyt päättää mikä se teidän suhde oli/on?

Vierailija
10/36 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ystävän voi friendzonettaa? Mies itse tässä yritti fuckzonettaa sinua.

Hyvä korjaus. Juuri niin tässä tapahtui. 

Vierailija
11/36 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En johdattanut harhaan. Olin hänelle samanlainen kuin muillekin ystävilleni. Sitä minä tässä ihmettelen, että luulevatko miehet useinkin, että jos nainen on heidän kanssaan ystävällinen ja rento, mutta ei ole mitään pitkiä katseita tai punastelua tai jännitystä saati jotain koskettelua tai flirttailevia puheita, niin nainen on silti kiinnostunut? Sekoitatteko te omat haaveenne ja realistisen todellisuuden?

Tää on meille miehille hankala oppia: ystävällisen naisen seura on ajanhukkaa, koska hän haluaa vain ystävyyttä.

Vierailija
12/36 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta kertaa se on palstalla kirjoitettava, että vähintään mies haluaa enemmän😅😅

Vierailija
13/36 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän välillämme oli ystävyyssuhde, joka oli keskustelua. Tapasimme joskus kävelyllä, kahvilla tai viestittelimme. Juttelin hänen kanssaan saman tapaisista asioista ja tein samantapaisia asioita kuin naispuolisten ystävieni kanssa.

Vierailija
14/36 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies ja sä yleistät noin järjettömästi. En tykkää ei jatkoon.

Vierailija
15/36 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei siis ollut laatikkoleukainen rahamies tai väkivaltarikollinen. Muut kuuluvat friendzonelle.

Vierailija
16/36 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on meille miehille hankala oppia: ystävällisen naisen seura on ajanhukkaa, koska hän haluaa vain ystävyyttä.

Vietä toki jatkossa aikasi sinuun vihamielisesti suhtautuvien naisten kanssa, kun ystävälliset ei kelpaa, jos ei jaa sinulle p*llua. Tai no, täällähän sinä olet naisilta verbaalista piiskaa hakemassa :D

Vierailija
17/36 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun käytät termiä ”friendzonetin” niin pitää se jo itsessään sisällä latauksen siitä, että jompikumpi teistä on jo aiemmin tunnistanut suhteessanne muutakin kuin platonista kaveruutta, ja nyt kyse on vaan rajan vetämisestä
Jos kaveruus on aidosti molemminpuolista kaveruutta, ei sitä erikseen tarvitse mihinkään zonettaa.

Vierailija
18/36 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monet haaveilevat tuollaisesta naisesta parisuhteeseen. Sellaisesta, jonka kanssa voi olla rennosti ilman jatkuvaa draamaa.

Vierailija
19/36 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko te miehet haluatte mielummin seksiä kuin hyvän ystävän? Eikö naisessa ole teille mitään muuta kiinnostavaa? Miksi ette sitten sano heti ennen kuin ystävyys syvenee, että olette vain seurustelu/seksimielessä tutustumassa. Naisillekin tulee tästä hylätty ja ikävä olo. Luuli että toinen tykkäsi ja viihtyi yhdessä, mutta olikin vaan odottamassa että jos saisi joskus seksiä. Luuseritouhua. Iskekää naiset kunnolla jos se on teidän tavoite, miksi itse rakennatte ystävyyttä jos ei kiinnosta.

Vierailija
20/36 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei siis ollut laatikkoleukainen rahamies tai väkivaltarikollinen. Muut kuuluvat friendzonelle.

Myös vääräuskoisten rai skaaminen herättää tunteet. Siinä on sitä jotakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme