Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile ärsyttävin facebook-kaverisi

Vierailija
12.07.2014 |

Itselläni on reilu parikymppinen tuttu joka lataa Facebookkiin jatkuvasti suutelu kuvia miehensä kanssa. Näitä siis ilmestyy säännöllisesi pari viikossa eri maisemissa, kotona yms. Ennen tätä nykyistä miestään näitä samoja kuvia tuli hänen eksiensä kanssa. (Tietaisipä vaan mies tästä...) Lisäksi ilmestyy muitakin statuksia jotka liittyvät parisuhteen hehkutukseen esim. erilaisia runoja, sydämiä toisen seinälle yms. Nyt pariskunta menikin kihloihin ja eiköhän sormuksista tule nyt jatkuvasti kuvia. En ymmärrä miksi sama rengas pitää kuvata moneen kertaan???

En ole kateellinen, en vaan koe että parisuhde asiat pitää tuoda julki lähes päivittäin Facebookin kautta.

Kommentit (310)

Vierailija
1/310 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitness-hurahtanut jolta tulee koko ajan erilaisia pullistuskuvia ja salikuvia ja joka päivä sama kuva maitorahkasta ja leseistä.

Vierailija
2/310 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuntosalia, lounaalla poikani kanssa, mummia moikattiin. Nyt poju nukkuu ja teen puutarhahommia, kohta imuroimaan. Sitten lähdemme koko perhe kummitytön synttäreille. Illalla vielä ystävän kanssa valkoviinilasillisille Ce'dy mount de moniqueen, sitten saunaan ja käperryn ihanan mieheni kainaloon.

Huomenna puuhamaahan ja eläinpuistoon ja.....

Tajuaakohan tuo et vuorokaudessa on vaan 24tuntia??!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/310 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi anoreksiaa sairastava. Jatkuvaan tulee päivityksiä ruokaan ja liikuntaan liittyen ja blogi täynnä "haluan letkuruokintaan koska vain silloin olen täydellinen!!!"-postauksia. Joutui tässä joskus tiputukseen, ei sentään nenämahaletkuun, ja heti face täynnä kuvia letkusta ja sensellaista. Ikää tosiaan vajaa 25-v. Apua on tarjottu useammastakin paikasta ja useaan kertaan, mutta ei kelpaa. On btw yksi suosituimpia ana-bloggaajia.

Vierailija
4/310 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi:

- Samanlainen kuin tuo kolmosen tyyppi. Jatkuvaa brassailua ja hienostelua ylienergisyyden lisäksi. Satunpa tietämään, että oikeasti elää tavallista, kiireistä lapsiperheen elämää. Kaikki on yhtä seikkalua, muskaria, lasten ilon katsomista, expressoa ja Glorian kotia lasten nukkuessa, sushia miehen kanssa kokkaillen ja seuraavan päivän "uusia jännittäviä asioita" -intoillessa. Olen miettinyt, että onko sillä joku kompleksi lapsuudesta. Oli vähävaraisesta perheestä, jossa isä ryyppäsi rahat. Hän on pärjännyt hyvin elämässä, mutta... jotenkin ampuu yli.

- Yksi joka laittaa jokaiseen miehensä postaukseen jonkun "hali, pusi" -kommentin. Aina on ikävä, odottaa kotona jne.

Vierailija
5/310 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylin : sain tänään ihanan puhelinsoiton ! Kyllä tulin hyvälle mielelle ja sitten kun joku kysyy niin ei voi tietty kertoa TÄÄLLÄ.

Tai kun kaikki päivitykset ovat valittelua ja vinkumista

Vierailija
6/310 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 22:13"]Yksi anoreksiaa sairastava. Jatkuvaan tulee päivityksiä ruokaan ja liikuntaan liittyen ja blogi täynnä "haluan letkuruokintaan koska vain silloin olen täydellinen!!!"-postauksia. Joutui tässä joskus tiputukseen, ei sentään nenämahaletkuun, ja heti face täynnä kuvia letkusta ja sensellaista. Ikää tosiaan vajaa 25-v. Apua on tarjottu useammastakin paikasta ja useaan kertaan, mutta ei kelpaa. On btw yksi suosituimpia ana-bloggaajia.

[/quote] surullista. Poistaisin tuollaisen kavereista.

Vierailija
7/310 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu pari kymppinen nainen laittaa monia itse ottamiaan miltei samanlaisia kuvia itsestään joka päivä. Myös kertoo kaikki asiat mitä tehnyt milloin ja kenen kanssa.

Vierailija
8/310 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brassailu kuinka kivaa hällä on viihteellä ja smile-kuvat kaveri vieressä.

Vierailija
9/310 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi päivittää vain lapsistaan. Laittaa vain kuvia lapsistaan ja laittaa vain tilapäivityksiä lapsistaan. Ja aina valittaa edes vähän jostain.

Toinen on urheiluhullu. Laittaa lähinnä vain kuvia ja kaikki kuvat on hänestä, kun hän urheilee. Tämä henkilö on luonnossakin sellainen, joka haluaa olla huomion keskipisteenä ja sama loistaa fb:ssakin. Aniharvoin reagoi toisten päivityksiin/kuviin mitenkään, hehkuttaa vain omia juttujaan.

Vierailija
10/310 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämän kova korkea koulu (paljon kirjoitusvirheitä) :D

Nainen joka pitää kulissia unelmaperheestä, totuus on kuitenkin aivan toinen. Kova moralisoimaan muita, vaikka voisi katsoa peiliin itse.

Vierailija
11/310 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

surullinen :(

ihania uutisia :)

kohta selviää toteutuuko.. :)

voi harmi :(

TUTUT TIETÄÄ

Vierailija
12/310 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomoni. Joka tykkää kaikkien alaistensa kaikista julkaisuista. Itse päivittää kaikkea yltiöpositiivista jatkuvasti. Oikeasti todellinen mulkku, jonka vuoksi juuri 40 alaista suunnittelee joukkoirtisanoutumista.

Vierailija
13/310 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

26-vuotias nainen jonka jokaikinen päivitys liittyy backstreet boyseihin. Poistaisin muuten kavereista mutta viihdearvo on liian suuri.

Vierailija
14/310 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka pyytävät kaveriksi, eivätkä kommentoi ikinä mihikään mitään eivätkä tee omia päivityksiä ainakaan  niin että näkyisi mulle. Siis ovat pyytäneet kaverksi vain stalkatakseen? Joo poistoon pitäisi laittaa, mutta on samassa ryhmässä mitä kautta kutsu tuli, niin tekee asian kiusalliseksi. Toki tunnen tyypin jollain tasolla. 

Vierailija
15/310 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä tutulla noin viisi päivitystä joka päivä. Sisältö: "kultu töissä, ikävä kultua" "kultu tuli kotiin, ihanaa kun saa viettää aikaa rakkaan kultun kanssa" "mun kultu on maailman ihanin" "voih, kohta kultu lähtee taas töihin ja joutuu ikävöimään kultua. Noh, onneksi illalla taas saan olla kultun kanssa". Ja nämä esimerkit eivät ole edes mitenkään liioiteltuja, osa on ollut ihan sanasta sanaan noin.

Vierailija
16/310 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän koulun käynyt koti äiti. Leipomuksistaan laittaa ylpeänä kuvia, kaikki ihan perussettiä, ei mitään erikoisempaa seassa. "Käyttäisköhän meidän iskä meitä tänään jossain ja mies tagattuna tähän" jne. Voi jumalauta, samassa osoitteessa asutte niin kysy! Näitä siis päivästä toiseen, useita kertoja päivässä! Lapsista kuvia (lapsia useampi) ja kaikista jutuista monta samanlaista kuvaa! Periaatteessa viisi erilaista kuvaa jaksaisin vilkaista läpi ja tykätä, mutta viisu lähes identtistä kuvaa, sitten uusi sarja jossa useampi samanlainen kuva menee jo hieman yli...

Vierailija
17/310 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 22:13"]Yksi anoreksiaa sairastava. Jatkuvaan tulee päivityksiä ruokaan ja liikuntaan liittyen ja blogi täynnä "haluan letkuruokintaan koska vain silloin olen täydellinen!!!"-postauksia. Joutui tässä joskus tiputukseen, ei sentään nenämahaletkuun, ja heti face täynnä kuvia letkusta ja sensellaista. Ikää tosiaan vajaa 25-v. Apua on tarjottu useammastakin paikasta ja useaan kertaan, mutta ei kelpaa. On btw yksi suosituimpia ana-bloggaajia.

[/quote] surullista. Poistaisin tuollaisen kavereista.

[/quote]

Olen laittanut tälle henkilölle, tunnetaan koulun kautta, facessa viestiä ja ollaan juteltu ihan livenäkin ja muutenkin oon koittanu saaha tän järkiinsä, mutku ei halua apua :/

Vierailija
18/310 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen, joka esittelee kännykästään toisten ihmisten päivityksiä muille halveksien ja arvostellen. Hän ei varmaan tajua miten noloa käytös on. Hän on luultavasti myös täällä haukkumassa toisten ihmisten päivityksiä. Hänellä ei ole mitään varaa arvostella muita.

Vierailija
19/310 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo tyypithän voi piilottaa, jos ei halua poistaa. Itse piilotan tai laitan asetukset niin, että vain tärkeät jutut näkyy. Ja jep, on ärsyttäviä tyyppejä aika monta. Itsekeskeisiä.

Vierailija
20/310 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 22:26"]

Ne jotka pyytävät kaveriksi, eivätkä kommentoi ikinä mihikään mitään eivätkä tee omia päivityksiä ainakaan  niin että näkyisi mulle. Siis ovat pyytäneet kaverksi vain stalkatakseen? Joo poistoon pitäisi laittaa, mutta on samassa ryhmässä mitä kautta kutsu tuli, niin tekee asian kiusalliseksi. Toki tunnen tyypin jollain tasolla. 

[/quote]

Minä pyydän tuttuja kaveriksi, vaikka en itse ole aktiivinen facebookissa. Melko itseriittoinen saa olla, jos kuvittelee, että stalkatakseni pyydän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme