miksi nuo luonnossa 'vaeltajat' näyttävät ihan resupekoilta? Epäsiisteys paistaa läpi, hiuksetkin muistuttaa risuista pajukkoa
Ei siellä nyt pyhävaatteissa tarvi liikkua, mutta jotain yritystä edes ettei ihan hampuusina mene
Kommentit (17)
Ihmettelen myös. Itse menen irtoripsissä, hiuslisäkkeen kanssa ja korkokengissä. On kohteliasta ottaa huomioon muut polulla kulkijat.
Ovat ns. metsäsuomalaisia. Oma rotunsa.
Miksi ap näyttää niin epäsiistiltä? Haiseekin.
Yksi oli jopa jättänyt meikkaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen myös. Itse menen irtoripsissä, hiuslisäkkeen kanssa ja korkokengissä. On kohteliasta ottaa huomioon muut polulla kulkijat.
Tämä vähän nauratti koska yksi hyvinkin erähenkisenä esiintynyt deitti jonka kanssa sovittiin tärskyt erääseen kansallispuistoon tosiaan ilmestyi paikalle korkkareissa ja muutenkin sen näköisenä että olisi sopinut paremmin valkoisten pöytäliinojen äärelle kuin metsään Trangialla kokkailemaan. Onneksi oli myös sellainen 1km esteetön reitti missä silläkin varustuksella pärjäsi.
Heille luonto on materiaa tärkempää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä vähän nauratti koska yksi hyvinkin erähenkisenä esiintynyt deitti jonka kanssa sovittiin tärskyt erääseen kansallispuistoon tosiaan ilmestyi paikalle korkkareissa ja muutenkin sen näköisenä että olisi sopinut paremmin valkoisten pöytäliinojen äärelle kuin metsään Trangialla kokkailemaan. Onneksi oli myös sellainen 1km esteetön reitti missä silläkin varustuksella pärjäsi.
Ei ollut mitään itsesuojeluvaistoa naisella. Tuo oli kuin kauhuleffan juoni! Aina ensitreffit julkisella paikalla kahvilassa eikä missään metsässä! Älä enää ehdota tuollaista vaikket mikään saalistaja olisikaan. Siitä jää maine.
Ap kertoi, ettei ole koskaan poistunut huoneestaan ruudun äärestä. Vilkaisepa, miltä itse näytät kun et ole vuosiin piitannut siitä, miltä näytät, vaikka sulla on se kylppäri siinä ihan vieressä ja juokseva vesi.
Näitä ei ole siellä luonnossa, ei myöskään pesukonetta tai lämmintä suihkua.
Pikkurölli kuolinmurjussaan runkuttaa ruudun ääressä kunnes kuolee pois.
Miksi? Eihän siellä kukaan näe. Sinun mielipiteelläsi ei ole mitään väliä.
Ihan siisti Peltsi on. Mut se onkin stadilainen ja käy parturissa ennenkuin lähtee vaellukselle. Joku Severin, yksineläjä, on ihan syystä rämettynyt ja yksin.
Muistuttavat Jone Nikulaa mut vähemmän alkoholisoituneita.
Vierailija kirjoitti:
Heille luonto on materiaa tärkempää
Niin törkeää.
Puhutaanko tässä Temu Keskikaljasta? Miehestä, joka näyttää lehtiroskiksessa vuosia nukkuneelta pummilta? Todennäköisesti onkin sellainen.
Röllipeikot isoinen reppuineen ja risupartoineen.