Minkä kokoinen kalu miehelläsi on?
Nyt rehellisiä vastauksia! Sanotaan, että suomalaisten penisten keskipituus on noin 15cm, niin miten en itse ole törmännyt tällaiseen? Nyt miehelläni on 19.5cm, joka on todella iso! Ehkä liiankin. Kuitenkin useimmiten olen törmännyt noin 16-20cm kuin 15 senttisiin.
Kommentit (294)
Siveysvyössä, koolla ei meillä merkitystä
M46 kirjoitti:
Parikymppisenä oli oikein kovassa seisokissa n 20 cm ja nyt yli 45vn 17-18 cm , joskus on isoksi kehuttu mutta silti omasta mielestä muutama lisäsentti olisi tervetullut.
Eikö seiso enää kunnolla vai miten on voinut kutistua?. Itsellä oli parikymppisenä 18-19cm, mutta 40-50v parhaimmillaan vähän yli 20cm. Nyt yli 60v on vieläkin kovassa aamuseisokissa himpun alle 20cm päältä mitattuna häpyluuhun painettuna. Jos mittaa ulkokaarta pitkin pisimmän mitan menee vieläkin yli 20cm. Sinisen napin kanssa jää johonkin 19cm mittaan. Eli kaluni ei ole kutistunut käytännössä yhtään.
14 cm pitkä ja 12 cm paksu. Ja olemme yhdessä hänen toiveestaan mitanneet.
Minulla on kokemusta n. 30 miehestä ja minusta tämä on juuri se standardikoko. Eli eihän ne penikset yleensä kovin isoja kyllä ole.
Ei se koko, vaan kuinka sitä osaa käyttää. Oma 18,5 kalu on riittänyt kaikille,paitsi yhdellä oli niin iso pillu, että meinas tulla riittämättömyyden tunne. Tuo oli myös ainoa, jolla ei paukuttanut pohjaan saakka.
Pienempi ja todella paljon ohuempi kuin rakastajalla, mittaa en osaa sanoa - whkö 4-6 cm ja erektiossa muutama sentti lisää. Mikropenis siis, eikä hän tietty sille mitään voi eikä käy ilvely. Rakastaja minulla luvalla ja mieskin nauttii katsella sitä touhua: win - win meillä tämä kuitenkion. huolehdin mieheni orgasmeista aina jälkeenpäin ja hän tykkää laueta käsilleni/suhuni tai joskus spermaiseen jalkoväliini
Se on suora, tyvestä paksumpi, ei ihan riitä sormet ympäri, hiukan saan päästä ympäri, riippuu hiukan toki stondiksen voimasta. n.17 cm pitkä. On kai melko pyöreä, en ole ympärystä mitannut. Innokas on ja minä tykkään kovasta kovasti! Pallitkin isot!
Vierailija kirjoitti:
Haha, joskus netissä pyöriessäni kyselin miesten penisten kokoja tai sitten olen arvioinut... mietiskelin vain, että onko oikeasti niin paljon alle 15cm kun väitetään.
-Ap
Netissähän tähän kysymykseen saa 100% rehellisen vastauksen.
Vastaan miehenä, että mitta häpyluuhun painettuna, päältä mitattuna 20 cm.
Silti en ole koskaan päässyt kokemaan, että kalu menee ns. pohjaan asti. Onko minulle siis sattunut kohdalle vastaavalla varustuksella varustettuja naisia?
Miehelläni on valkea sienimäinen pieni ja ohut penis sekä huono cumshot. Siitä huolimatta on menestyvä Sysop, helvetin kova Esport ammattilainen sekä tekee RGB arvosteluvideoita YouTubeen.
Joko ne naiset taas näitä kalun mittoja jauhaa...mitatkaa oma värkkinne.
Pienehkö mutta toimiva ja osaa käyttää sitä ihanasti. Kelpaa / riittää minulle, koska tyydyttää minut ihanasti. On minulla huomattavasti isompia dildoja jos haluan yksin suurempaa.
Vierailija
</p>
<p>Olen nyt myöhemmin harrastanut seksiä noin 14-15cm kanssa, ja ovat kehuneet tiukaksi, eli en siis usko olevani mikään löysäkään. Kyllä silti on suuri ero jos saa 14cm tai 20cm.. huh huh :O en tiedä haluaisinko enää miestä jolla olisi alle 15cm. Vaikka paha sanoa, minun tuurillani rakastun ihanaan mieheen jolla on mikromuna.. :'D ei saisi nauraa. Itselläni on pienet tissit. Luoja suo mitä suo. Makuasioista voi silti kiistellä.
</p>
<p>-Ap.[/quote kirjoitti:Alle prosentilla miehistä on 20cm tai yli joten tämmöisiä on jopa sentin keskiarvoa pidempänä vähän raaka kuulla. Ehkä on myös ok arvostella yhtä avoimesti naisten tissejä, painoa, jne?
18cm ja ei mahdu vc paperirullan hylsystä, keltaista serlaa käytetään. Joo, olen nähnyt moneen kertaan mittauksia ja paperirulla temppuja. Joskus kun sanoin, että tuskinpa on yhtään minkään keskiarvojen ylä tai alapuolella, niin siitä innostuneena on esitellyt nämä mittansa. Ihan ok kalu, en tiedä onko iso vai pieni, vai mikä. Isompaa en silti yhtään haluais, mutta en kyllä pienempääkään. Sopiva minulle.
Vierailija kirjoitti:
18cm ja ei mahdu vc paperirullan hylsystä, keltaista serlaa käytetään. Joo, olen nähnyt moneen kertaan mittauksia ja paperirulla temppuja. Joskus kun sanoin, että tuskinpa on yhtään minkään keskiarvojen ylä tai alapuolella, niin siitä innostuneena on esitellyt nämä mittansa. Ihan ok kalu, en tiedä onko iso vai pieni, vai mikä. Isompaa en silti yhtään haluais, mutta en kyllä pienempääkään. Sopiva minulle.
Isolta vaikuttaa. Minun poikakaverilla mahtuu sinne serlahylsyn sisään hyvin ja jotain 13 cm pitkä. Ihan hyvältä tuntuu silti.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta tekstistä saa sellaisen käsityksen, että et vissiin hirveästi eri miehiä ole kokenut?? Jos noi elimen mitat pitää paikkaansa, niin et edes ymmärrä kuinka onnekas olet. Jos siis iloja seksistä ja varsinkin peniksestä saat. Minun miehelläni ei ole lähelläkään tuollaisia mittoja ja kyllä minulle ainakin kelpaisi. Toki hänenkin elimensä hyvälle tuntuu, mutta jos valita saisin suuremman tilalle en miettisi yhtään. Ja miestä en siis halua vaihtaa tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Olen mitannut mieheni peniksen pituuden alle parikymppisenä, kun tavattiin :) Se oli noin 18cm, en tarkkaa mittaa enää muista, mutta joko 17,5 tai 18,5cm. Kyseessä on muutenkin pitkä mies, melkein parimetrinen, joten kai se kalun koko on jossakin suhteessa myös miehen pituuteen? Kokemusta ei ole muista miehistä, joten taidan vain olla onnekas, kun omalle miehelle sattui hyvän kokoinen :)
Täälä kuule puhuu 167cm jätkä jolla on 17cm ja paksu penis eli sen koko ei ole suhteessa kehon pituuteen😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mitannut mieheni peniksen pituuden alle parikymppisenä, kun tavattiin :) Se oli noin 18cm, en tarkkaa mittaa enää muista, mutta joko 17,5 tai 18,5cm. Kyseessä on muutenkin pitkä mies, melkein parimetrinen, joten kai se kalun koko on jossakin suhteessa myös miehen pituuteen? Kokemusta ei ole muista miehistä, joten taidan vain olla onnekas, kun omalle miehelle sattui hyvän kokoinen :)
Täälä kuule puhuu 167cm jätkä jolla on 17cm ja paksu penis eli sen koko ei ole suhteessa kehon pituuteen😅
Totta. Kalun koko määräytyy jo kohdussa, kun altistuu tietyille hormoonimäärille.
8cm. Mies silti kuvittelee että tuo on iso kun on kuulemma niin paksu. Ei se oikeasti ole edes paksu.
Tämä otsikon kysymys "minkä kokoinen kalu miehelläsi on?" tuli selvitettyä ns. kantapään kautta vuoden vaihteessa. Kerron miksi:
Marraskuussa 22 selvisi, että mieheni pääsee/joutuu puoleksi vuodeksi töihin ulkomaille. Minä ja muu perhe jäämme kotimaahan. Päätin sitten yllättää mieheni ja "varmistaa", että hän pysyy komennuksellaan kaidalla tiellä ja vaimo mielessään. Hommasin hänelle joululahjaksi miesten masturbaattorin, jolla voi tarpeen tullen tasoitella enimpiä höyryjä. Vaan kuinka kävikään?
Jouluyön koekäytöllä, johon minäkin otin tietysti innolla osaa, selvisi heti kättelyssä, että laite ja käyttäjä eivät kohtaa. Kun ei mahdu niin ei mahdu. Meitä molempia harmitti ja hinta postikuluineen 165,90 e kirpaisi, kun käytettyä intiimituotetta ei palauttaakaan voi. Olin vielä kaupan asiakaspalvelusta varmistanut, että sopiihan tuote ns. hyvin varustetulle miehelle. Nyt jälkeenpäin spekuloituna olisi vaan pitänyt mennä ostoksille mitat tiedossa, mutta tuolloin yllätysmomentti olisi menetetty.
Kokeilussa selvisi, että sekä laitteen pituus että halkaisija jäivät auttamatta liian pieniksi. En ollut osannut ajatella, että mainoksen "sopii kaikille mitoille" ei pitänytkään kutiaan meidän kohdallamme. En halunnut kuitenkaan luovuttaa niin helpolla. Hain ompelulaatikosta mittanauhan, jolla selvitin miesmissini strategiset mitat, ja kerroin kullalleni etsiväni vaikka kiven alta sellaisen vehkeen, johon hänen vehkeensä mahtuu. Ja hauskaahan se mittailu oli ja mies oli sananmukaisesti kovasti mukana.
Minulla ei ole laajaa otantaa miehistä, kun tämä puolisoni oli jo niin varhainen ja onnistunut löytö. Niinpä ei mieleeni ollut juolahtanut hänen kokonsa, olin ottanut sen luonnollisena itsestäänselvyytenä.
Peniksen pituus jäykkänä n. 19,5 cm, varren ympärysmitta 14,5 cm, terskan ympärys yli 15 cm.
Uusintayrityksen teimme joulun jälkeen välipäivinä yhdessä. Sopiva paineenpoistaja löytyi, tilaus ehti perille ja se mukanaan lähetin miehen matkaan. Molemmilla hyvä mieli.
Parikymppisenä oli oikein kovassa seisokissa n 20 cm ja nyt yli 45vn 17-18 cm , joskus on isoksi kehuttu mutta silti omasta mielestä muutama lisäsentti olisi tervetullut.