En käy juuri missään
Sairastan skitsofreniaa ja ainoa paikka missä käyn, on terveyskeskus. Minun täytyy käydä ottamassa lääke injektiona lihakseen. Nykyään tuntuu, etten haluaisi mennä sinnekään. Odotustilat ovat ahdistavia paikkoja. Mistä löytäisin vertaistukea?
Kommentit (20)
Jos oot saanu diagnoosin ja siihen vielä lääkereseptin, niin ihan varmasti oot saanu vinkit vertaistuen hakemiseenkin.
ap, et täältä ainakaan :(
No, mulla oli paras kaveri, kaikki känni- ja röökikokeilut tehtiin yhdessä. Kaveri sairastui: en vaan pystynyt auttamaan (sai sf-kohtauksen jostain yhdestä sanasta ....).
Se kaveri oli fiksu, itse ehkä olin matemaattisesti (argh.) lahjakkaampi, mut se kaveri luki enemmän ja osas hissat, ussat sun muut huomattavasti paremmin kuin minä (itseäni ei kiinnostanut ne pätkääkään).
Eli tsemppiä vaan (typerä sanonta, mutta parempaa en nyt keksi).
Joillakin pää vaa toimii eri lailla kuin toisilla.
(nii, huumorintaju meillä kyllä oli yhteistä ... :) )
Kysy omasta terveyskeskusesta oisko jotain vertaistukea tarjolla, niin voisi totutella muiden ihmisten seuraan porukassa jossa kukaan ei arvostele sua sun sairauden perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun kävin terveyskeskuksessa ottamassa piikin, niin kävin sairaanhoitajattaren kanssa tällaisen keskustelun:
🧔tuleeko sun pepusta hyviä hajuja?
🧑Ei tule!
🧔No tuleeko sieltä sitten pahoja hajuja?
🧑Ei tule!
🧔No mitä sieltä sitten tulee?
🧑Ei mitään!
🧔No kai sieltä jotain joskus tulee?
🧑En tiedä😞En siis saanut nauttia hänen pieruistaan😞
Ap
Älä nyt ihan tukehdu
Reagoin aina vatsallani vastoinkäymisiin. Nyt minulla alkoi jatkuvat ilmavaivat. Peppuni rutisee kovaan ääneen koko ajan ja hirveän hajuista kaasua purkautuu pyllystäni kovalla paineella. Mikä avuksi?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oon ihastunu siihen sairaahoitajattareen ja kirjoitin sille tällaisen runon:
Peräsuoli, naisen paras puoli. Tää setä sitä nuoli, eikä pillua huoli. Peppureikä, ei koskaan sano eikä. Siihen voi luottaa, se nautintoa tuottaa. Kun nainen paskantaa, niin rakkaus kukoistaa. Kun nainen ei paskaa anna, ei rakkaus silloin kauas kanna. Kun nainen ihanasti pieree, tää setä paskaa nielee. Ilman paskaa, en voisi naista rakastaa.
Peräsuoli, naisen paras puoli. Tää setä sitä nuoli, eikä pillua huoli. Peppureikä, ei koskaan sano eikä. Siihen voi luottaa, se nautintoa tuottaa. Kun nainen paskantaa, niin rakkaus kukoistaa. Kun nainen ei paskaa anna, ei rakkaus silloin kauas kanna. Kun nainen ihanasti pieree, tää setä paskaa nielee. Ilman paskaa, en voisi naista rakastaa.
Ap
Menikö ihan kauan tämmöisen paskan kirjoittamiseen ja minkä vaivan oikein näit tämmöisen paskan suoltamiseen.
Ihastuin tässä sairaanhoitajassa hänen lähes jatkuvaan piereskelyyn. Pylly rutisee ihanasti kovaan ääneen ja pitkäkestoisesti. Oikein pahan hajuista kaasua purkautuu pyllystä ulos. Nautin että saan haistella hänen päästöjään. Kiihottaa kun päästöt oikein polttelevat nenääni. Hän hyväksyy ja ymmärtää fetissini. Siksi häneen ihastuinkin. Hän pieree suoraan estottomasti naamani ja myös suuhuni. Olen niin onnellinen että vihdoinkin löysin naisen, jonka kanssa voin toteuttaa fetissiäni.
Ap
Mulla joskus sama, että ei halua lähteä minnekään. Siihen olen keksinyt avuksi, että ikäänkuin annan itselleni tehtäviä. Kirjoitan työlistan: maanantaina lehtiä lukemaan kirjastoon, tiistaina ulkona lenkki xxx saakka ja takaisin. keskiviikkona käytävä kaupassa jne.
Kun on tehtävälista niin ei jää miettimään mitä tekis vai tekeekö mitään.
Kävin taas tänään ottamassa piikin terveyskeskuksessa. Kirjoitin uuden runon sairaanhoitajattarelle, johon oon todella ihastunut:
Kun kaunis nainen mun suuhun nakkaa ihanaa kakkaa, niin en koskaan häntä rakastamasta lakkaa. Hän myös sitä kakkaa mulle töihin evääksi pakkaa.
Mitä mieltä olette runosta? Ihastukseni kohde ei jostain syystä tykännyt siitä.
Ap
Oon tosi surullinen, kun se sairaanhoitajatar ei anna mulle mitään vastakaikua😢
Ap
Viiraisipa itsellänikin tuohon malliin. Mulla vaan järkyttävä masennus. Olisi kivempaa olla ihan kunnolla hullu ja kirjoitella kakkarunoja hoitajille.
Nuo kakkarunot ei ole ap:ltä. En edes käy Enää injektiolla enkä ole ihastunut keneenkään hoitajaan. Ap.
Minulla on tuore ja samalla elämäni ensimmäinen suhde ja kävin naisystäväni kanssa tällaisen keskustelun:
🧔tuleeko sun pepusta hyviä hajuja?
🧑Ei tule!
🧔No tuleeko sieltä sitten pahoja hajuja?
🧑Ei tule!
🧔No mitä sieltä sitten tulee?
🧑Ei mitään!
🧔No kai sieltä jotain joskus tulee?
🧑Ei tule!
Epäilen että naisystäväni ei ollut rehellinen vastauksissaan. mitä mieltä olette. Toivon asiallisia vastauksia.
Ap
Kaunis nainen tuli kadulla yhtäkkiä pieremään eteeni. Hän käski minun haistella hänen farkkupeppuaan. No tein työtä käskettyä ja painoin naamani hänen pepulleen. Nainen päästeli pitkiä oikein pahanhajuisia rutisevia pieruja suoraan naamaani. Minä kiltisti imppasin nuo polttavat päästöt. Oli kyllä erikoinen kokemus. Haluaisin kokea sen uudestaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainen tuli kadulla yhtäkkiä pieremään eteeni. Hän käski minun haistella hänen farkkupeppuaan. No tein työtä käskettyä ja painoin naamani hänen pepulleen. Nainen päästeli pitkiä oikein pahanhajuisia rutisevia pieruja suoraan naamaani. Minä kiltisti imppasin nuo polttavat päästöt. Oli kyllä erikoinen kokemus. Haluaisin kokea sen uudestaan.Ap
Miten on sun lääkityksen laita? Tainnu jäädä ottamatta...
Otan lääkkeeni tunnollisesti päivittäin. Tuo edellä kertomani tapaus naamaani pierevästä naisesta on täysin totta.
Ap
Ootsä hullu hyvä mies