Minkä kokoinen kalu miehelläsi on?
Nyt rehellisiä vastauksia! Sanotaan, että suomalaisten penisten keskipituus on noin 15cm, niin miten en itse ole törmännyt tällaiseen? Nyt miehelläni on 19.5cm, joka on todella iso! Ehkä liiankin. Kuitenkin useimmiten olen törmännyt noin 16-20cm kuin 15 senttisiin.
Kommentit (294)
Vierailija kirjoitti:
Joskus tässä näin muutama vuosi sittten havahduin penikseni koosta 17cm, että se on iso. Vaimoa se ei kiinnostanut olleskaan, nauttii vaan, eikä sen koko vaikuta elämääni mitenkään.
Vastaat näin kysymykseen minkä kokoinen kalu miehelläsi on. Tietääkö vaimosi miehestäsi?
Pituus 13, ympärysmitta 11 cm.
Panokaverilla pituus 16 ympärysmitta 14 cm.
Molempia tarvitsen. Toista elättämään ja toista antamaan elämääni ja elimeeni sisältöä.
Ismon kokoinen eli pilluton kone tyhjänpanttina.
Kesällä oli noin 11cm juhlakunnossa mutta ei se mahan alta näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Penis mitataan ylhäältäpäin häpyluusta aina kärkeen asti.
Kokotaulukko
Mikromuna: Alle 13cm
Pieni: Alle 15cm
Normaali: n. 17cm
Iso: 19cm
Monster: +23cm
Itselläni on juuri ja juuri tuo iso. Siihen käy kaupan XL kortsut.
Miesten pienimmät munat ovat 14cm luokkaa. Noissa tutkimuksissa varmaan keskiverrolla tarkoitetaan jtn semmosta, että sen alapuolella jäävät ovat yhtä harvinaisia kuin monsterit. Jokin vinouma tutkimuksissa, jos ovat vaikka lääkärin mittaamat eikä kunnon seisokkia luonnollisesti tule semmoisessa tilanteessa. Tai valikoitunut pienimunaisia pervoja.
Jos kuuluu pienimpään yhteen prosenttiin (alle 13cm), niin kannattaa muistaa, että kyllä naiset lesboseksiäkin harrastaa.
Otetaan noista pituuksista n.5cm pois niin realistinen.
Aika vasta mittasin mieheltäni, 17 cm seisokissa.
13 cm erektiossa, ympärysmitta 10 cm.
Vierailija kirjoitti:
Aika vasta mittasin mieheltäni, 17 cm seisokissa.
No totteliko kissa käskyä, seiso kissa? vai heittikö halveksivan katseen kun mittasit miehesi millikullia?
Sellanen hyvän kokonen. Näyttää hyvältä ja tuntuu hyvältä. Se on kiva ottaa suuhun ja pilluun ja tuntuu hyvältä muuallakin.
Senteistä mulla ei kyllä ole hajuakaan, kun en oo koskaan sillä tiedolla mitään tehny. Mies on mitannu ja varmaan joskus sanonut mullekin sen, mutta ei oo jääny mieleen.
Fica, N49
Miehelläni on normi n.15cm, aika paksu. Toimii hyvin minulle.
n35
On teillä pienimunaiset ukot 16 cm ja kehutaan isoksi ;D
Vierailija kirjoitti:
On teillä pienimunaiset ukot 16 cm ja kehutaan isoksi ;D
Silti tilastollisesti tyyliin yli 90% on pienempiä kuin se 16cm. Mutta minkäs teet..
Ketjun innoittamana ajattelin eilen illalla, että tänään mies saa seksiä :)
Laitoin stringit ja leopardirintsikat päälle kun mies tuli töistä (sen lempparit). Menin suoraan asiaan mittanauhan kanssa, mies ei pannut pahakseen, sanoin vaan että kiinnostaa :) Lepopituutta en saanut, mies oli heti ihan kovana: 13 cm. Saunassa levossa se on kyllä aika pienen näköinen, mutta joskus hänellä seisoo saunassakin, kun saunotaan yhdessä:)
Ollaan oltu aviossa 15 vuotta, todella hyvä mies kaikin puolin
Joskus tässä näin muutama vuosi sittten havahduin penikseni koosta 17cm, että se on iso. Vaimoa se ei kiinnostanut olleskaan, nauttii vaan, eikä sen koko vaikuta elämääni mitenkään.