Minkä kokoinen kalu miehelläsi on?
Nyt rehellisiä vastauksia! Sanotaan, että suomalaisten penisten keskipituus on noin 15cm, niin miten en itse ole törmännyt tällaiseen? Nyt miehelläni on 19.5cm, joka on todella iso! Ehkä liiankin. Kuitenkin useimmiten olen törmännyt noin 16-20cm kuin 15 senttisiin.
Kommentit (294)
Vierailija kirjoitti:
Mittaatko aina kaikki miehet oikein mitalla?
Kyllä, mittaus tietysti tehdään työntömitalla.
Pieni, mutta kehun aina. Teen orgasmini muualla, kuten järkevä nainen tekeekin.
Itselläni on 16cm ja normaalin paksuinen eli aika perus jortikka lienee kyseessä.
Aina jauhetaan miesten elimestä mutta omalla noin 30 naisen kokemuksella voin kertoa että niissä rei'issäkin on eroja. On tullut vastaan todella tiukkaa ja sitten löysää emätintä, joten kaipa tärkeintä on löytää se paras vastapari itselle.
Tärkeää on muistaa kommunikaatio sängyssä ja kertoa toiselle mistä tykkää sekä mikä tuntuu hyvältä. Jos ei kerro mitään niin tuskin toinen osaa ajatuksia lukemalla hirveästi parantaa suoritustaan??
-T
Nuorena mittasin, ja oli 15cm pitkä, eikä mikään paksu. Eipä ole koskaan ollut ongelmaa naisten suhteen. Nuorena oli paljon irtosuhteita, ja nyt avioliittoa takana varsin kuuman naisen kanssa 18 vuotta. Ei ole kalun koko tullut koskaan puheeksi, ja seksielämämme on hyvää vieläkin.
Erektiossa pituutta vähän vaaksanmittani yli, sormia en saa kiedottua ihan kokonaan varren ympäri. Terska on vielä vähän vartta paksumpi. Lepotilassa sormet kyllä just ja just ylttävät varren ympäri toisiinsa. Sen tarkemmin en tiedä enkä tunne tarvetta selvittääkään senttejä ja millejä. Mukava mies, hoitaa kodin, lapset, minut ja työnsä. Elämme euroilla, emme senteillä.
Vierailija kirjoitti:
Erektiossa pituutta vähän vaaksanmittani yli, sormia en saa kiedottua ihan kokonaan varren ympäri. Terska on vielä vähän vartta paksumpi. Lepotilassa sormet kyllä just ja just ylttävät varren ympäri toisiinsa. Sen tarkemmin en tiedä enkä tunne tarvetta selvittääkään senttejä ja millejä. Mukava mies, hoitaa kodin, lapset, minut ja työnsä. Elämme euroilla, emme senteillä.
Niin varmaan, löysänä just ja just riittää ympäri 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan, löysänä just ja just riittää ympäri 😅
Naisen käsi on miehen kättä pienempi.
Mieheni on pieni ja hento. Kalukin on pieni. Olen tyytynyt siihen parikymmentä vuotta. Tein syrjähypyn. Mies oli isokokoinen ja kalu oli paksu ja pitkä. Tuntui järisyttävän ihanalta, kun hän pani minua. Sen jälkeen olen alkanut kaivata isoa kalua. Miehen kalun koolla on nussimisessa iso merkitys. Mietin avioeroa.
Pituus ja paksuus on myös miehen muusta fysiikasta paljon kiinni. Sen vuoksi ainut tarkka pituusmitta on painamalla viivoitin häpyluuhun asti ja paksuus mittanauhalla ympäri. Monilla ylipainoisilla (kuten minulla) rasvamassa häpyluun päällä voi hävittää useamman sentin sisuksiinsa, joka saa vehkeen näyttämään rusinalta myös levossa. Oma kaluni on häpyluusta viivottimella päältä mitattuna 18,5cm, mutta ilman rasvan läpi painamista 14,5cm. Ympärysmittaan rasva ei onneksi vaikuta. Ainut joka omassakin tapauksessa auttaa saamaan pituutta lisää, on laihdutus.
Tämän vuoksi monilla laihoilla nuorilla miehillä näyttää vehkeet usein isommilta kuin vanhemmilla, joilla muutakin massaa on jo kertynyt. Lisäksi nuoremmilla on verta vehkeessä huomattavasti enemmän levossa, kuin vanhemmilla.
Eroktiossa noin 19 cm, mitattu
On.paksuutta en tiedä mutta tuntuu myös painavalta eli on lihaisa kalu.paikat on kalua täynnä kun sitä saa.iso tai pieni en tiiä sitä tuntuu kyllä taivaalliselta
Oma kullini on tuon näköinen, tasapaksu ja aika pyöreä . Häpyluusta 20cm ja ympärysmittaa 15cm. Vaimo ollut tyytyväinen.
22 senttiä pystyssä.
Itse mittattuna
Kuinka moni näistä postauksista onkaan miehiltä ? Olen toista kertaa naimisissa ja on ollut muitakin suhteita. Mutta en ikinä ole mitannut miehen peniksen pituutta. Enkä tiedä onko miehenikään. Keskivertoa suurempi on, takaan sen mutta mitään noin tarkkoja mittoja en osaa sanoa.
En myöskään ikinä ole kaveripiirissäni törmännyt naiseen joka luettelisi kenenkään sen tarkkaa pituutta. Tämä ei tarkoita sitä ettemmekö puhuisi miesten koosta. Sillä on Iso. Tuolla on oikea mahtiparru ja lukemattomia muita, muttei mitään kaverilla oli 17,5cm tai peräti 18cm
Ensinnäkään nainen ei välitä onko se 15 vai 17,5cm . Senttien tietäminen ei tuo voikaampia orgasmeja tai nosta itsetuntoa. Rehellisesti isompi tuntuu paremmalta, mutta rajansa siinäkin. En edes halua nähdä tosielämässä mitään hevosen kullia. Sattuu jo nykyinen. Naisista valtaosa on rehellisen tyytyväinen oli mies mitä tahansa normaalin tuntumassa. Ainakin jos mikrot ja hevosen vehkeet jätetään pois laskuista.
Myös tämä on totuus joka ei pala tulessakaan. Naisen euro on 89c tai jotain. Miehen 12cm on naisten palstoilla 18cm. Miten ne miehet kuvittelee, ettei se huijaus paljastu ? Ja luulevatko he että me todella uskomme kaiken?
Miehet joilla on terve itsetunto ja edes kohtuullisetm saati sitä suuremmat vehkeet, eivät tarvitse mittanauhaa egonsa pönkittämiseen. Terveellä egolla varustettuina he eivät myöskään tarvitse hakea palstalaisten hyväksyntää "mulla on 17,5/7cm" jutuillaan.
Tämän tunnottoman hiekkapillun miehellä sellanen 17 - 18 pitkä ja sellaset 15 cm paksu. Paksuus vaihtelee päivittäin ja myös eri kohdista, tossa keskimääräinen jos se nyt on täärkeetä.
Toimii jokapäivä hyvin.
Mieheni kalu on sellainen että joudumme miettimään asennot, ja kuiviltaan ei voi. Aina liukaste.
Lisäksi suihinotto vaikeaa hampaat osuvat aina vaikka venytän suuni äärimmilleen. Mutta se on minusta itsestä kiihottavaa, aina hänelle välillä sanon että munaa pyysin, mutta SAIN SUUN täydeltä ja ylikin.
Kaksin käsin otan aina kiinni siitä , on nimittäin vartta ja mitkä suonet niistä tuntee sykkeenkin. Ihana täydellinen OMA mieheni penis. Täysin minun.
Enkä ole mainostanut kavereilleni yms vaikka moni palstalla luulee että niistä puhutaan naisten kesken. En todellakaan halua että osa kavereistani rupeaisi miestäni miettimään..
Oman mieheni mitat: 14 cm pituus, 12 cm ympärys. Ja sanoisin, että aikalailla tuon kokoinen on minusta ollut melkeinpä kaikilla muillakin kokemillani miehillä.
Ja naiset olette oikeassa siinä mittailu asiassa. Miesten 10-13 on naisten palstoilla vähintään 15 ja äärimmilleen venytettynä niin että näyttää enemmän sukalta kuin penikseltä.
Itsellä miehenä terve itsetunto. Minun ei ole tarvinnut pönkittää yms eikä mittailla.
Jokainen nainen on sanonut että ISO. Se riittää minulle en kaipaa jotain lapsellista mullapa on 14cm pippeli mutta paksumpi kuin sinun 16.22cm pippeli. Huvittaa ihan oikeasti siis. Millainen mies rupeaa pätemään jollain helvetin senteillä, kyllä ne naiset euroista syttyy enemmän. Kun viet esim syömään/kylpylään hotelliviikonlopulle yms. Eikait kukaan sano treffeillä että hei mul on muute 15cm kulli, kelpaako sulle? tai nainen sano että ONHAN SULLA VÄHINTÄÄN kurkun paksuinen ja puoliksi niin pitkä?.
EN usko vaan tämä on näiden iki lapsi miesten juttuja, täällä näkee ketjuja missä pitäisi tyyliin palvoa jotain senttikullia milloin mistäkin päin suomea. Otan osaa jos tuollainen kaveri erehtyy naisen parisuhteeen saamaan.
Aikamoisia purkauksia taas. Happamia sanoi kettu...
Miun poikakaverini penis on se on 15cm pitkä että mahtuu mun pimppiin syvälle
Minulla on samanlainen käsitys noista vehkeistä, kun itselleni niitä katselin. Näyttivät olevan järestään liian pieniä minulla, omat mitat kutakuinkin samat, terskan ympärys 14cm ja varsi 15cm. Katselin varoiksi kun vaimolla vähän ongelmia alapäässä, mutta nyt onneksi on helpottaneet. Hyvä, että edes joku löytyy.