Minkä kokoinen kalu miehelläsi on?
Nyt rehellisiä vastauksia! Sanotaan, että suomalaisten penisten keskipituus on noin 15cm, niin miten en itse ole törmännyt tällaiseen? Nyt miehelläni on 19.5cm, joka on todella iso! Ehkä liiankin. Kuitenkin useimmiten olen törmännyt noin 16-20cm kuin 15 senttisiin.
Kommentit (294)
juha.vesala kirjoitti:
Itsellä kauhea ankerias 22.3cm eipä kauheest sanomista oo tulluet ei ois kelvannu c===3
Ei kelpaisi minulle, eikä monelle kaverillekaan mitä ollaan kaluista juteltu. Yhdyntä sattuu ja suuseksiin tukehtuu, yksinäistä on varmaan mutanttivehkeen kantajalla
17cm ja ympärysmittaa 15cm. Aika lailla täydellinen minulle.
Jokos se tinder oli 2013? Vaikuttas sieltä löytyviin miehiin, mitä ap:llä oli ollu.
Millin tarkkuudella mittoja ilmoittavat ovat NIIN huvittavia :) Nainen ei tiedä mitään eroa onko 13 vai 16cm, mutta paksuudessa eron huomaa. Nimim: Kokenut mies
Vierailija kirjoitti:
Millin tarkkuudella mittoja ilmoittavat ovat NIIN huvittavia :) Nainen ei tiedä mitään eroa onko 13 vai 16cm, mutta paksuudessa eron huomaa. Nimim: Kokenut mies
Kyllä sen voi äänestä päätellä. 13-senttisellä kuuluu "plup, tufff, plup, tufff" eli ei pysy sisällä.
Mun miesystävällä on arviolta n. 15cm ja olisiko läpileikkaus n.3,5cm. Ei ole läheskään isoin, mutta mulle just sopiva. (Just viime viikonloppuna huomautin, kun mies tyydytti mua kl1toriskiihottimella ja käsin, että nyt on liikaa sormia sisällä - kävikin sitten ilmi että olikin vain yksi :D)
Vierailija kirjoitti:
juha.vesala kirjoitti:
Itsellä kauhea ankerias 22.3cm eipä kauheest sanomista oo tulluet ei ois kelvannu c===3
Ei kelpaisi minulle, eikä monelle kaverillekaan mitä ollaan kaluista juteltu. Yhdyntä sattuu ja suuseksiin tukehtuu, yksinäistä on varmaan mutanttivehkeen kantajalla
Mulla on suurin ollut 26cm (kyllä, mittasin) ja varmaan 6,5cm läpileikkaus, oli aika hirveää kun mies oli vielä erittäin seksinnälkäinen, eli harrastettiin seksiä joka tapaamisella useamman kerran päivässä. Oli kuin pesäpallomailaa olisi tungettu sisälle, takaapäin-asentoa ei voinut edes harkita, lämmittelyt piti olla superpitkät ja oraaliseksiin meinasi tukehtua. Viikonlopputapaamisen jälkeen kävelykin tuotti tuskaa.
Olihan se toki siinä hetkessä ihanaa, mutta pidemmän päälle älyttömän epäkäytännöllistä. Mutta tulipahan kokeiltua. :)
Kyllä minimissään pitää olla 13cm seisokissa että edes tuntuu joltakin.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kävi ilmi, että sen penis oli omaani n. 6cm lyhyempi. Kyllä nauratti, törkeä ukko pilkkasi litteämpiä naisia ja sitten kävi ilmi, että tyttöystävän penis on paljon omaansa suurempi.
Että mitä ihmettä???
Ei mitenkään aina jaksais muistutella että touhussa on kaksi osaa joiden molempien koko vaihtelee, siitä sitten riippuu mikä tuntuu ja mikä ei.
Tosin ei se ollut ap:n kysymys, täällä pitää vaan ilmoitella mittoja.
Seisokissa 13,52cm.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään aina jaksais muistutella että touhussa on kaksi osaa joiden molempien koko vaihtelee, siitä sitten riippuu mikä tuntuu ja mikä ei.
Tosin ei se ollut ap:n kysymys, täällä pitää vaan ilmoitella mittoja.
Seisokissa 13,52cm.
Tämä. Mun mies on esim. sanonut, että hän ja minä ollaan tähän mennessä hänen elämänsä paras "match", ja että ne muutamat eksät ovat olleet vähemmän yhteensopivia (eli olen käsittänyt että ovat olleet kooltaan isompia - hän ei tietysti herrasmiehenä ole tätä suoraan sanonut mutta jos hän sanoo että mun kanssa on parasta seksiä ikinä niin eiköhän se jotain jo kerro). Tämähän on tietysti mannaa minun korvilleni, semminkin kun miehen eksät ovat olleet hänen ikäluokkaansa ja minä olen häntä liki 15 vuotta vanhempi.
Mutta jokaiselle vakalle on siis kantensa, eli se koko ei merkitse mitään. :)
Vierailija kirjoitti:
No huh huh.
13-senttisellä ei paukuteta vaan nylkytetään.
Eron huomaa kyllä.
Semmonen etusormen ja peukun väli n. 15cm.
Niin ja kun etusormen ja peukun väliin puristaa, just ylttää ympäri.
Terskan ympärysmitta pari senttiä enemmän, ehkä se sama 15cm.
Vähän isompikin kelpais nyt kun ikääkin on tullut 39v.
Pillun tuntoherkin alue on siinä sisäänkäynnillä. Iso kalu on tarpeeton ja ylisrvostettu. Jo alle 15 cm on riittänyt oikein mainiosti minulle.
Miehelläni on n. 15 cm. En ole mitannut.
Mitä sillä pitkällä tekee, kun jo tuokin pohjaa?
Taas peniskompleksien kokous. Lopettakaa runkkaus!
Itellä on 19 senttiä pitkä, onko se hyvä?
Poikaystävällä 21cm.
Exällä oli 24cm
Miehenä voin kertoa, että ei se tunnu kivalta kun partnerilta tulee yhdynnän jälkeen verta alapäästä..eli ei se iso ole aina hyvä
Miehelläni on noin 14 cm