Minkä kokoinen kalu miehelläsi on?
Nyt rehellisiä vastauksia! Sanotaan, että suomalaisten penisten keskipituus on noin 15cm, niin miten en itse ole törmännyt tällaiseen? Nyt miehelläni on 19.5cm, joka on todella iso! Ehkä liiankin. Kuitenkin useimmiten olen törmännyt noin 16-20cm kuin 15 senttisiin.
Kommentit (294)
Ollaan mitattu miehen kanssa yhdessä minun toiveestani ja on 18cm ja melko paksu. On kyllä upea ilmestys! Exän kanssa ei koskaan mitattu, mutta oli samaa kokoluokkaa. Ehkä ihan pikkuisen pienempi jos oikein muistan. Seikkailuistani muistan kaksi tosi pientä penistä, loput on ollut ihan normeja. Jotkut pidempiä, jotkut paksumpia ja yksi oli ihan käyrä 😍
No eipä olla mitattu, mutta ihan hyvänkokoinen. Isoin mitä olen koskaan saanut ja kokemusta on kyllä tätäkin ennen karttunut.
Mies ei tosin ole suomalaissyntyinen, mutta se nyt tuskin tähän mitenkään liittyy. Jos oikein muistan, hänen lähtömaassaan keskiarvo on hieman pienempi kuin suomalaisten miesten.
Ei näinkään moni ole mitannut miestään. Pikkupojat täällä rustailevat. Mitä välilä kalun koolla loppupeleissä. Säälittävää.
Tiedän erään miehen; koko 25 cm
Jos keskimitta on 13,5cm, voisi olettaa normaalijakauman puitteissa, että 90% kaluista on kokoluokassa 10-17cm. 20cm munat on varmasti tosi harvinaisia. Jos joku mies ilmoittaa mitanneensa munansa ja kertoo sen pituuden, voi lukemasta vähentää 2-5cm. Itse kysyttäessa ilmoitan 3cm enemmän kuin oikeasti on.
Itselläni niin sanottu kasvaja.
Levossa 4-6cm
Perus seisokki pituus 17cm ja ympärys 12cm
Oikeen jos vaimo härnää niin pituus 18cm ja ympärys 13cm
Kova ku kivi. Penisrenkaalla saadaan vielä lisää paksuutta ja suonet kunnolla pintaan.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni niin sanottu kasvaja.
Levossa 4-6cm
Perus seisokki pituus 17cm ja ympärys 12cm
Oikeen jos vaimo härnää niin pituus 18cm ja ympärys 13cm
Kova ku kivi. Penisrenkaalla saadaan vielä lisää paksuutta ja suonet kunnolla pintaan.
Kuin iso sun miehelläsi on?
Vierailija kirjoitti:
Ja naiset olette oikeassa siinä mittailu asiassa. Miesten 10-13 on naisten palstoilla vähintään 15 ja äärimmilleen venytettynä niin että näyttää enemmän sukalta kuin penikseltä.
Itsellä miehenä terve itsetunto. Minun ei ole tarvinnut pönkittää yms eikä mittailla.
Jokainen nainen on sanonut että ISO. Se riittää minulle en kaipaa jotain lapsellista mullapa on 14cm pippeli mutta paksumpi kuin sinun 16.22cm pippeli. Huvittaa ihan oikeasti siis. Millainen mies rupeaa pätemään jollain helvetin senteillä, kyllä ne naiset euroista syttyy enemmän. Kun viet esim syömään/kylpylään hotelliviikonlopulle yms. Eikait kukaan sano treffeillä että hei mul on muute 15cm kulli, kelpaako sulle? tai nainen sano että ONHAN SULLA VÄHINTÄÄN kurkun paksuinen ja puoliksi niin pitkä?.
EN usko vaan tämä on näiden iki lapsi miesten juttuja, täällä näkee ketjuja missä pitäisi tyyliin palvoa jotain senttikullia milloin mistäkin p
Väärin, kyllä minulta uusi tuttavuus, nainen baarissa kysyi minkä mittainen on ja kun kuuli mitan niin vielä tarkisti tunkemalla käden housunkauluksesta sisään ja kokeilemlla kun seisottiin baaritiskillä. 50 naisesta oli muuten ainut joka otti kurkkuun asti suihin
Niin iso ettei vaimon pilluun ole mahtunut yhtään pidempää eikä paksumpaa.
Onko 16cm pitkä 15cm paksu 5cm halkaisija hyvä?
Miehelläni N.16cm
Olen kerran saanut nakin kokoista. . . Oli vielä oma teini-ihastus, jonka kanssa tapasimme aikuisiällä ja halusimme päästä hommiin. Jäi tuohon kertaan valitettavasti... Koolla oli väliä tässä tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Niin iso ettei vaimon pilluun ole mahtunut yhtään pidempää eikä paksumpaa.
Mistä sä sen muka tiedät?
Maailman tärkein asia. Kiitos tästä.
Ihan tätä ketjua varten mitattiin. Pituutta 16-17cm ja ympärysmittaa 13-13.5 cm riippuen kohdasta. Ei ole isoin minkä olen kokenut, mutta sopivin ja tuntumaltaan ylivoimaisesti paras. Kova ja vähän ylöspäin kaartuva.
Toki koko edustaa ehkä 5% nautinnosta, 95% tulee miehestä jossa se penis on kiinni ja joka jaksaa kyltymättä pitää mua hyvänä <3
Kysyin vaimolta että miten pitkä mulla on. Sanoi arvioksi että varmaan 20 senttiä? Oikeastihan se on sen 15cm. Eli se siitä silmämääräisestä arviosta.
Pituutta 12 cm ja ympärys 10,5 cm. Olen mitannut mieheni toivomuksesta, enkä isompaa ole ymmärtänyt kaivata.