Minkä kokoinen kalu miehelläsi on?
Nyt rehellisiä vastauksia! Sanotaan, että suomalaisten penisten keskipituus on noin 15cm, niin miten en itse ole törmännyt tällaiseen? Nyt miehelläni on 19.5cm, joka on todella iso! Ehkä liiankin. Kuitenkin useimmiten olen törmännyt noin 16-20cm kuin 15 senttisiin.
Kommentit (294)
Ihan sopiva, veikkaisin lähellä tuota keskivertoa,en kyllä ole mitannut. Pariin todella suureen olen törmännyt, jotka ovat saattaneet olla yli 15cm. Olivat suomalaisia molemmat, ulkomaalaiset ovat jääneet jälkeen koon puolesta...
Kun satuin tähän ketjuun, niin innostuin mittaamaan mieheni peniksen. Pituutta on 17 cm ja ympärysmitta keskeltä 13 cm. Olen aika tiukka, joten se tuntuu isolta. Ja jos keskimitta on 13,7 niin kai se sitten onkin vähän suurempi. Paksuus on tärkeämpää kuin pituus. Kaikkein tärkeintä on se, mitä on sen peniksen takana, siis se mies itse.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 14:49"]
Innostin miehen eilisiltana mittauksiin. Pituus 13 senttiä, ympärysmitta 14 senttiä. Hyvin riittää, muista ei kokemusta.
Kerrankin joku rehellinen täällä. Minusta se nyt on aika omituista, kun suomalaisten keskipituus on se 13,7, mutta jos laskete ylläolevista vastauksista keskiarvon (ja kaikista vastaavista ketjuista), niin av-mammojen miesten keskipituus on ainakin 5 cm enemmän kuin suomalaismiesten keskimäärin. Joku tässä asiassa ei nyt täsmää.
Kaikki ovat mitanneet Porvoossa?
En muista. Ei ole esitellyt kaluaan mulle pariin vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Kun satuin tähän ketjuun, niin innostuin mittaamaan mieheni peniksen. Pituutta on 17 cm ja ympärysmitta keskeltä 13 cm. Olen aika tiukka, joten se tuntuu isolta. Ja jos keskimitta on 13,7 niin kai se sitten onkin vähän suurempi. Paksuus on tärkeämpää kuin pituus. Kaikkein tärkeintä on se, mitä on sen peniksen takana, siis se mies itse.
Mun miehellä suunnilleen samat mitat, 17 ja 13,5cm. Pidän enemmän sellaisesta 14 cm pitkästä ja n 15cm ympärysmitaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Joskus treffeillä olin ostamassa mekkoa ja mies bongasi rintakoristeen. Hetken se ihmetteli kyseisen härpäkkeen tarkoitusta ja totesi sitten, että vain tissittömät käyttäisi sellaista kun kuulemma ei ole itsellään mitä esitellä. Ei ollut mielestäni kauhean kiva kommentti vaikka en itse rintakoristeista kauheasti välitä.
Sitten kävi ilmi, että sen penis oli omaani n. 6cm lyhyempi. Kyllä nauratti, törkeä ukko pilkkasi litteämpiä naisia ja sitten kävi ilmi, että tyttöystävän penis on paljon omaansa suurempi.
Mitä vittua?
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas käynyt päinvastoin, että ainoalla ulkomaalaisella oli 14cm... :'D oli siis ensimmäinen poikaystävä vuosia sitten. Suomalaisilla ollut paljon suurempi. Toki siis en ole kaikkia mitannut, vain pari tullut vastaan, jotka eivät tuntuneet miltään (ei tietty jos on tottunut 18-20cm)...
Olen nyt myöhemmin harrastanut seksiä noin 14-15cm kanssa, ja ovat kehuneet tiukaksi, eli en siis usko olevani mikään löysäkään. Kyllä silti on suuri ero jos saa 14cm tai 20cm.. huh huh :O en tiedä haluaisinko enää miestä jolla olisi alle 15cm. Vaikka paha sanoa, minun tuurillani rakastun ihanaan mieheen jolla on mikromuna.. :'D ei saisi nauraa. Itselläni on pienet tissit. Luoja suo mitä suo. Makuasioista voi silti kiistellä.
-Ap.
Tosi homoa.
Niin iso ettei mahdu housuihinsakaan.
Eikös naisen aukko oo suurin piirtein joku 9-13senttimetriä? Kun kuitenkin sormella ylentää koskettaa nipukkaan ja eikä tamppoonitkaan oo 20senttimetrisiä. Eli on miehillä kyl isompi ku tamppooni.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehen "se" on levossa tosi pienen näköinen. Eli siinä on se pää tietenkin ja sen lisäksi ihan muutamia senttejä vartta. Eli se ei todellakaan "roiku" missään jalkojen välissä. Onko epänormaalia, että on levossa noin pieni? Seisokissa en ole mitannut, mutta vaikuttaa ihan normipitkältä. Eli about 13-15 senttiä.
pieni on.
Minun miehellä melkoisen kookas. 23cm pituus ja paksuus puolet omasta ranteesta. En valita tyydyttää hyvin ja ei ole minuutti mies :) ja saa kunnolla suuseksiä ja sormea. Ja ihana kun hän panee takaapäin niin menee todella syvälle. Voisin lainata miestäni jollekin muulle naiselle jos joku nainen tahtoo. Tai sitten meille joku nainen kolmanneksi
Aika paksu ~17cm, kaartuu edestä ihan vähän ylöspäin (juuri oikean verran). Olen erittäin tyytyväinen.
Emme käy ulkona kirjoitti:
Niin iso ettei mahdu housuihinsakaan.
Oho. Ettei housuihinsakaankö?
17 cm ja paksumman puoleinen. Ympärysmitta 14.2 cm.
Vierailija kirjoitti:
Olen mitannut mieheni peniksen pituuden alle parikymppisenä, kun tavattiin :) Se oli noin 18cm, en tarkkaa mittaa enää muista, mutta joko 17,5 tai 18,5cm. Kyseessä on muutenkin pitkä mies, melkein parimetrinen, joten kai se kalun koko on jossakin suhteessa myös miehen pituuteen? Kokemusta ei ole muista miehistä, joten taidan vain olla onnekas, kun omalle miehelle sattui hyvän kokoinen :)
Entinen naisystäväni halusi mitata peenikseni ja tulos oli 17 cm. Minulla on pituutta korkeintaan 173 cm ja olen hoikka.
Itsellä kauhea ankerias 22.3cm eipä kauheest sanomista oo tulluet ei ois kelvannu c===3
Erektiossa 15,5 cm (olemme mitanneet, onhan se vähän noloa, teineinä tavattiin...) paksuudesta en tiedä mittoja, täydellisen paksuinen, sopivasti käyrä, muttei liian.
15-16 cm, ei mikään kamalan paksu, muttei kalapuikkokaan.