Minkä kokoinen kalu miehelläsi on?
Nyt rehellisiä vastauksia! Sanotaan, että suomalaisten penisten keskipituus on noin 15cm, niin miten en itse ole törmännyt tällaiseen? Nyt miehelläni on 19.5cm, joka on todella iso! Ehkä liiankin. Kuitenkin useimmiten olen törmännyt noin 16-20cm kuin 15 senttisiin.
Kommentit (294)
Ihan keskipituinen on n.14cm ja sopiva, koska sattuu jos liian syvälle menee.. o0 paksuutta on, ympärysmitta 13cm..
18-19 cm mun miehellä.
Muista ei kokemusta.
Pituus 14, ympärys 11. Suunnilleen tuommosia ovat kaikki (valitettavasti) olleet.
Kuinkahan moni on tietoinen miehen peniksen paksuudesta? Tai kuinka moni mies itsekkään on peniksensä paksuudesta?
Itsellä on 15cm mutta käytän kondomia jonka halkasia on 64mm, kun taas kaupan kondomit on 52mm halkasijoiltaan. Olen myös kuullut että minulla on "iso" ihan vain naisen käsikopelon arviolta. Eli miesten penisten pituus ja paksuus ei ole verrannollinen toisiinsa! :) Semmoista... Joku 12-13cm oli tosiaan ympärysmittani kun tilasin tuon "mysize" kondomi koko mittaus sarjan :)
Ja sanotaanko, että sen jälkeen tuo minuutin kondoomin ähertäminen muuttui 10 sekunnin paikoilleen tökkäsyksi ja menoksi :D Eikä tuo kondomi sen jälkeen ole lipsunutkaan paikoilta, kun ei ole ollut liian tiukka :) Kondomin ei pidä puristaa kauheasti, ihan vain kevyesti.
Maailmassa on myös pitkä munasia ja ohut munasia miehiä. Pituushan auttaa vain siinä, että tulee työnnön yhden suuntaisessa liikkeessä kauemmin kitkaa. Lisäksi esinahkahan vie tuosta kitkasta joustaessaan sentin pois. Joten ympärileikkaus antais pidempi aikaista kitkaa ja näin ollen naisen silmissä myös pidentäisi penistä ;)
Koska kaikkien miesten penis yltää kyllä G pisteeseen. Onko järkeä sen ohitse mennä kuinka pitkälti, sitä en tiedä?
Innostin miehen eilisiltana mittauksiin. Pituus 13 senttiä, ympärysmitta 14 senttiä. Hyvin riittää, muista ei kokemusta.
Jos on kerran saanut pitkää, osaako tyytyä enää lyhyeen? Siinä vasta pulma. Toki jos ei ole saanut koko elämänsä aikana kuin 14cm ja siihen tottunut niin hyvä! Omalla miehellä 20cm ja petti minua exänsä kanssa kun ex löysi miehen jolla oli 14cm :D teki sittenkin mieli vielä 20cm.. enkä ihmettele. Vituttaa että mies sille horolle munaansa antoi.
mittasimme mieheni kanssa joskus huviksemme :D jos muistan oikein, mitat olivat: pituus 18 ja ympärys 15
[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 14:27"]
Pituus 14, ympärys 11. Suunnilleen tuommosia ovat kaikki (valitettavasti) olleet.
[/quote]
Miten niin valitettavasti? Vagina on pituudeltaan 11-13 cm eli mihin te niitä peniksen ylimääräisiä senttejä käytätte vai onko teillä sellainen rasvarengas ympärillä, että pelkkään sisäänmenoaukon löytämiseen tarvitaan 5 senttiä?
[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 14:49"]
Innostin miehen eilisiltana mittauksiin. Pituus 13 senttiä, ympärysmitta 14 senttiä. Hyvin riittää, muista ei kokemusta.
[/quote]
Kerrankin joku rehellinen täällä. Minusta se nyt on aika omituista, kun suomalaisten keskipituus on se 13,7, mutta jos laskete ylläolevista vastauksista keskiarvon (ja kaikista vastaavista ketjuista), niin av-mammojen miesten keskipituus on ainakin 5 cm enemmän kuin suomalaismiesten keskimäärin. Joku tässä asiassa ei nyt täsmää.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 17:33"]
[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 14:27"]
[/quote]
Miten niin valitettavasti? Vagina on pituudeltaan 11-13 cm eli mihin te niitä peniksen ylimääräisiä senttejä käytätte vai onko teillä sellainen rasvarengas ympärillä, että pelkkään sisäänmenoaukon löytämiseen tarvitaan 5 senttiä?
[/quote]
Antaahan paikat myöden, vaikka miehellä olisi 25cm. Siitä nyt kyllä jo jäisi jonkun verran ulkopuolelle.. :D mies ja minä ainakin pidämme siitä, että osuu pohjaan... kaikki asennot toki eivät onnistu ihan täysillä melkein 20cm kanssa :/ mutta seksi meillä melko rajua nykyisen kanssa! Ja itse ainakin olen hulluna hänen mulkkuunsa ;) saisi antaa minulle useammin.
15 cm pitkä, mitattiin joskus pari vuotta sitten huvikseen. Ympärysmittaa ei mitattu. Tarpeeksi isohan tuo on tuntunut olevan, joskus tekee kipeääkin kun hakkaa niin syvälle.
Kun sanotaan, ettei koolla ole väliä, niin se riippuu ihan siitä mihin on tottunut. Jos on aina saanut 14cm niin se tuntuu juuri oikealta, jos kerran kokeilee 20cm ja mies on vielä hyvä sängyssä niin ei osaa tyytyä enää pienempään. Tai ainakaan kovin pieneen.
Tietty jos löytää muuten unelmiensa miehen, eikä itsekään ole niin kovin seksuaalinen niin kai se suhde voi toimia vaikka miehellä olisi mikrokulli.
Mun miehen "se" on levossa tosi pienen näköinen. Eli siinä on se pää tietenkin ja sen lisäksi ihan muutamia senttejä vartta. Eli se ei todellakaan "roiku" missään jalkojen välissä. Onko epänormaalia, että on levossa noin pieni? Seisokissa en ole mitannut, mutta vaikuttaa ihan normipitkältä. Eli about 13-15 senttiä.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 17:35"]
[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 14:49"]
[/quote]
Kerrankin joku rehellinen täällä. Minusta se nyt on aika omituista, kun suomalaisten keskipituus on se 13,7, mutta jos laskete ylläolevista vastauksista keskiarvon (ja kaikista vastaavista ketjuista), niin av-mammojen miesten keskipituus on ainakin 5 cm enemmän kuin suomalaismiesten keskimäärin. Joku tässä asiassa ei nyt täsmää.
[/quote]
No ehkä näitä kannattaa lukea pienellä varauksella kuten noita palkkakeskustelujakin :D
Liioittelun ja vähättelyn välttämiseksi faktan tynkää kehiin:
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2012100416158331_lz.shtml
Ei sitten hajuakaan koska en ole tullut kysyneeksi tai mitanneeksi. Mutta voisin arvioida että olisi ehkä 14 senttiä. Kovin paksu ei ole mutta ei sillä periaatteessa ole väliä. Vehje tuntuu kuitenkin hyvältä sisällä.
Kaipa siihen viivotin riittää?