Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Höh :( Kihlattuni ei haluakaan, että lähden ulkomaille. Mulla on

Vierailija
10.01.2013 |

tilaisuus tehdä jonkin aikaa töitä ja oleilla ulkomailla ennen ensi kesää. Olin vasta tekemässä päätöstä ja asian piti olla ihan ok kihlatulleni. Tänään hän sanoikin, että ei halua olla erossa niin pitkää aikaa eikä halua, että mä lähden. En minäkään halua erossa olla, mutta se olisi mukava tilaisuus ja mä tarvitsisin juuri sellaista nyt. Me ollaan menossa naimisiin tänä vuonna.

Mitä sä ajattelisit minuna? Tekisitkö juuri niin kuin itse haluat vai sopeutuisitko miehen toiveisiin?

Kommentit (425)

Vierailija
181/425 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

;D

Vierailija
182/425 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi juuri sen, mitä lause sisältää. Olettepas te nyt hassuja.

ap

;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/425 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun taas söit sanasi?

kai sul oli taustalla soimassa

Vierailija
184/425 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun linkki ei ole kunnossa.

ap

Kun taas söit sanasi? kai sul oli taustalla soimassa

Vierailija
185/425 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun linkki ei ole kunnossa.

ap

kamala vaiva maalata linkki ja avata uudessa ikkunassa

Niin, että teet mitä tahansa, ja et silti tee sitä...

Eli mitä se halusi, ja saiko se sitä?

Vierailija
186/425 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehen kaveri käymässä ja ne tekee jotain hyvin lapsellista. Mä odotan, että ruoka on valmista, roikun netissä, luen lehtiä, katson telkkaria ja lakkaan kynsiä. Siis hyvin kultturelli alkuilta :)

ap

Vierailija
187/425 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sun linkki ei ole kunnossa. ap

kamala vaiva maalata linkki ja avata uudessa ikkunassa Niin, että teet mitä tahansa, ja et silti tee sitä... Eli mitä se halusi, ja saiko se sitä?

Vierailija
188/425 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kysyn.

Kun kovasti jo täällä selitit että kyllä miehesi kyllä sitten ymmärtää ettet ollukaan tosissas jne...

Niin, halusin vain tietää että söitkö sanasi, ja pettyikö kihlattu pahastikin?

Milloin olet muka ruvennut ujostelemaan seksiasioistas?

Vierailija
189/425 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä tiedä, söinkö sanani, etkä sitä, mitä mies lopulta halusi :)

ap

Siksi kysyn. Kun kovasti jo täällä selitit että kyllä miehesi kyllä sitten ymmärtää ettet ollukaan tosissas jne... Niin, halusin vain tietää että söitkö sanasi, ja pettyikö kihlattu pahastikin? Milloin olet muka ruvennut ujostelemaan seksiasioistas?

Vierailija
190/425 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen joka on juttujasi seurannut tietää että kihlattusi haluaa pyllyä.

Joten ei ole kovin vaikeaa miettiä mitäköhän se haluaa vaivanpalkaksi kun vielä tarkentaa että jaa, mitä tahansako?

Ja sit jo etukäteen sanoit ettet sitä kuitenkaan tekis, ja et kihlattu kyl ymmärtää ettet ollu tosissas..

Ja nyt ei olekaan vaikeaa istua, eli joko et antanu pyllyä, tai sit se sujuikin yli odotusten ja kihlattu saattaa saada toistekin =D

Vierailija
191/425 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en syönyt sanaani.

ap

Vierailija
192/425 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis lähetti mulle ensin viestin ennen kuin soitti, ja hän oli se, joka ihmetteli, miksi mä en vastannut hänelle.

Turha hänen on ihmetellä miksi et vastannut, jos ei yhtään kertaa viitsinyt puhelimestaan tarkistaa oman viestinsä jälkeen, että oletko sinä yrittänyt tavoitella häntä.

Jos hän olisi vilkaissut puhelintaan yön aikana, olisi nähnyt, että olet laittanut viestin/soittanut siitä puhelimesta, jota normaalisti käytät, eikä siitä, johon hän itse oli soittanut.

Eli ei hän oikeasti kovin kiinnostunut ollut siitä, mikset vastannut, mitä nyt seuraavan kerran tavatessanne huomautti asiasta.

Vierailija
193/425 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten myöhemmin hän huomasi, että olin soittanut ja kysyi multa, miksi en ollut vastannut aikaisemmin. Ei se nyt niin vakavaa ole.

ap

Mies siis lähetti mulle ensin viestin ennen kuin soitti, ja hän oli se, joka ihmetteli, miksi mä en vastannut hänelle.

Turha hänen on ihmetellä miksi et vastannut, jos ei yhtään kertaa viitsinyt puhelimestaan tarkistaa oman viestinsä jälkeen, että oletko sinä yrittänyt tavoitella häntä. Jos hän olisi vilkaissut puhelintaan yön aikana, olisi nähnyt, että olet laittanut viestin/soittanut siitä puhelimesta, jota normaalisti käytät, eikä siitä, johon hän itse oli soittanut. Eli ei hän oikeasti kovin kiinnostunut ollut siitä, mikset vastannut, mitä nyt seuraavan kerran tavatessanne huomautti asiasta.

Vierailija
194/425 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro annoitko kihlatulle pyllyä.Mitä sitä täällä anonyymina ujostelet?

Vierailija
195/425 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain merkityksettömämmästä.

Mulla on Pohjoismaiden huonoin viinapää. Olen juonut puolitoista lasia viiniä ja huomaan sen kyllä. Onkohan mulla joku geenivirhe? :) Joudun korjaanmaan joka toisen sanan.

ap

Kerro annoitko kihlatulle pyllyä.Mitä sitä täällä anonyymina ujostelet?

Vierailija
196/425 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö saunassa miehesi ja hänen kavereittensa kanssa? Meillä on iltaa viettämässä kihlattuni kaveri. He lämmittivät saunan ja miehen kaveri kysyi, tulenko mä mukaan. Kihlattuni tuli lähemmäksi mua ja sanoi mulle tiukasti, että mä en sitten tule sinne saunaan. No, en kyllä olisi mennytkään.

Onko se tavallista? Teetkö sä niin?

ap

Vierailija
197/425 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten myöhemmin hän huomasi, että olin soittanut ja kysyi multa, miksi en ollut vastannut aikaisemmin. Ei se nyt niin vakavaa ole.

ap

Ok. Tässä sulle kuitenkin kooste omista kirjoituksistasi, ihan selvennyksen vuoksi :D.

18.1.

klo 20:53

Mies ei ole kotona. Luulit, että olisi ruoka kotona odottamassa.

klo 22:19

Mies ei ole tullut vielä kotiin. Et ole soittanut.

19.1.

klo 0:03

"Jokohan pitäisi soittaa, missä se ihminen on"

klo 0:09

Mies ei vastaa

klo 0:13

"Tänään ei pitänyt olla menoa illalla"

klo 0:53

"Käy joskus myöhään tervehenkisessä harrastuksessa, ei voi soittaa sieltä"

(Mikä on tervehenkinen harrastus, jota et uskalla tarkemmin mainita av:lla nimettömänä?)

klo 1:07 "Olenhan mä kuullut hänestä illalla. Silloin oli menossa tapaamaan tuttua. Kyllä mä tässä nyt soittelenkin."

--

Kirjoitit tuossa aiemmin, ettet ollut viestitellyt miehen kanssa puhelimitse sen jälkeen kun käytit "väärää" kännykkää.

Millä tavoin kommunikoitte pe-iltana, kun kertoi olevansa menossa tapaamaan tuttua? Hän ei ole voinut soittaa sinulle, koska sekin yritys olisi mennyt suljettuun puhelimeen ja sinä et toisaalta ole voinut soittaa normaalista kännykästä, koska muutenhan se näkyisi hänellä viimeisimpänä numerona. Käytitte varmaankin molemmat työpaikan lankapuhelimia vai mitä?

Olet perjantaina jossain vaiheessa tiennyt miehen menevän tapaamaan tuttua, mutta klo 21 ihmetellyt av:lla, kun hän ei olekaan kotona odottamassa sinua ruoka valmiina. Mitään muuta menoa ei pitänyt olla.

Odotit sitten kolme tuntia soittaaksesi, ja tuolla välillä mies on yrittänyt tavoittaa sinua väärään numeroon.

Harmillista, että teillä menee kaikki asiat näin ristiin...

Vierailija
198/425 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli sitten, kun suunnitelmat muuttuivat, lähettänyt viestin. En mä ole jaksanut miettiä tuota niin tarkkaan :) Hän tuli hyvällä tuulella kotiin ja oli erittäin kiinnostanut minusta. En viitsi kertoa, missä mies oli, koska niitä paikkoja ei niin kovin monta ole yhdessä kaupungissa ja mies käy siellä kavereineen säännöllisesti.

ap

Ja sitten myöhemmin hän huomasi, että olin soittanut ja kysyi multa, miksi en ollut vastannut aikaisemmin. Ei se nyt niin vakavaa ole. ap

Ok. Tässä sulle kuitenkin kooste omista kirjoituksistasi, ihan selvennyksen vuoksi :D. 18.1. klo 20:53 Mies ei ole kotona. Luulit, että olisi ruoka kotona odottamassa. klo 22:19 Mies ei ole tullut vielä kotiin. Et ole soittanut. 19.1. klo 0:03 "Jokohan pitäisi soittaa, missä se ihminen on" klo 0:09 Mies ei vastaa klo 0:13 "Tänään ei pitänyt olla menoa illalla" klo 0:53 "Käy joskus myöhään tervehenkisessä harrastuksessa, ei voi soittaa sieltä" (Mikä on tervehenkinen harrastus, jota et uskalla tarkemmin mainita av:lla nimettömänä?) klo 1:07 "Olenhan mä kuullut hänestä illalla. Silloin oli menossa tapaamaan tuttua. Kyllä mä tässä nyt soittelenkin." -- Kirjoitit tuossa aiemmin, ettet ollut viestitellyt miehen kanssa puhelimitse sen jälkeen kun käytit "väärää" kännykkää. Millä tavoin kommunikoitte pe-iltana, kun kertoi olevansa menossa tapaamaan tuttua? Hän ei ole voinut soittaa sinulle, koska sekin yritys olisi mennyt suljettuun puhelimeen ja sinä et toisaalta ole voinut soittaa normaalista kännykästä, koska muutenhan se näkyisi hänellä viimeisimpänä numerona. Käytitte varmaankin molemmat työpaikan lankapuhelimia vai mitä? Olet perjantaina jossain vaiheessa tiennyt miehen menevän tapaamaan tuttua, mutta klo 21 ihmetellyt av:lla, kun hän ei olekaan kotona odottamassa sinua ruoka valmiina. Mitään muuta menoa ei pitänyt olla. Odotit sitten kolme tuntia soittaaksesi, ja tuolla välillä mies on yrittänyt tavoittaa sinua väärään numeroon. Harmillista, että teillä menee kaikki asiat näin ristiin...

Vierailija
199/425 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun mä taisin soittaa. ap

No sittenhän mies puhuu palturia väittäessään, että sun varakännykästä tullut viesti näkyi hänellä uusimpana.

Harmi, ettei se ole osannut laittaa sua pikanäppäimen alle, vaan joutuu kaivelemaan puhelimestaan vanhoja viestejä soittaakseen.

Vierailija
200/425 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

provoillessa käy kaikenlaista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän