Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaapa neuvoja, mitä teen 9v tytön kanssa, olen ihan puhki!!

Vierailija
27.11.2012 |

Joka päivä kiukkua, tyytymättömyyttä, syyttelyä ja itkua.

Olen yrittänyt olla mukavasti, kuunnella ja kysellä mitä taas harmittaa. Kun otan vastaan sitä räiskyntää päivän, niin lopulta huudan itsekin ja tänään päästin jo suustani kirosanoja lapselle.

Käytän ääritilanteissa arestia. Puhelin on otettu jo pois loppuviikoksi, samoin tietokone, kun kaupassa nipisteli minua, löi ja uhitteli, ei suostunut tottelemaan vaikka juttelin rauhassa ja selitin miksi näin ja näin.

Mä en enää jaksa tätä jokapäiväistä kiukkua! Tänään oltiin yhdessä elokuvissa ja syömässä. Halusin että meillä olisi yhteinen mukava hetki jutella ja olla ilman muita perheenjäseniä. Hetki meni hyvin, kunnes en suostunut siihen, että hän ostaa itselleen kalliit converset. Ehdotin että "kirjoittaisi pukille", eli säästäisi rahat ja joululähestyy.. Hän kirkui ja uhkasi heittää mua kengällä.

Jooh, miten tästä pääsee irti tästä jatkuvasta raivosta?! Joka päivä jutellaan ja halataan ym. Sitten kun homma ei mene niinkuin hän haluaa niin haukkuu minut kavereilleen ja keksii vielä vähän lisää mausteita tarinaansa. Olen tosi väsynyt tähän huutoon.

Olisiko vinkkejä vaikka kirjallisuudesta, mistä löytäisin jotain vinkkejä. Tiedän että olen epäonnistunut äitinä, en vain tiedä miten korjata tilannetta. On niin hirveän paha olo tyttären puolesta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee hän mitä tahansa, niin aina olet siinä lähellä ja vaikka kiukuttelee ja saa rangaistuksia, niin kohta taas olette kaksin elokuvissa ja Arnoldsin donitsilla. Hän luottaa sinuun täysin, että aina olet siinä kiukuttelusta huolimatta. Jossain vaiheessa tuo kääntyy plussalle ja hän ostaa teatteriliput ja vie sinut illalla teatterin jälkeen donitsille. Kestä vaan, pidä linjasi, kyllä se vielä palkitaan. Tsemppiä.

Rangaistuksen lisäksi, voisit myös alkaa hyvistä teoista palkitsemaan, niin että hän tietää, mistä hyvästä jutusta ne tulivat. Elokuviin menoon siis liittyy jokin hyvä teko, jonka palkintoa tuo on. Esim. viikon ajan ei yhtään merkintöjä koulusta tai muuta tavoitteellista. Palkinto voisi kääntää asian toisinpäin. Kokeile. Osta jotain ja laita esille viikoksi ja sanot, että saa sen sitten viikon päästä, jos jotain tiettyä on onnistunut.

Tsemppiä!

Vierailija
2/2 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on pelkkää kiukkua ja raivoa. Toivon että tilanne rauhoittuu jossain vaiheessa.

Ap:lle tsemppiä ja pitkää pinnaa, sitä tarvitaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi