Höh :( Kihlattuni ei haluakaan, että lähden ulkomaille. Mulla on
tilaisuus tehdä jonkin aikaa töitä ja oleilla ulkomailla ennen ensi kesää. Olin vasta tekemässä päätöstä ja asian piti olla ihan ok kihlatulleni. Tänään hän sanoikin, että ei halua olla erossa niin pitkää aikaa eikä halua, että mä lähden. En minäkään halua erossa olla, mutta se olisi mukava tilaisuus ja mä tarvitsisin juuri sellaista nyt. Me ollaan menossa naimisiin tänä vuonna.
Mitä sä ajattelisit minuna? Tekisitkö juuri niin kuin itse haluat vai sopeutuisitko miehen toiveisiin? 
Kommentit (425)
Tule kertomaan miten poikkis otti asian.
Illalla kerron vielä kihlatulleni, että se on nyt virallista. Ihanaa, uutta odotettavaa :)
ap
Uusia kriisejä tulossa =D
MIkä olisi seuraava...
Kun olet jo ulkamialla, paniikki viikonloppuisin kun mies ei vastaa jokaiseen viestiin vartin sisällä eikä soita?
Jos vastaa puhelimeen taustalla kuuluu biletystä ja NAISIA!?
vasta sitten poikkikselle...seuraava tarinan aloitus voi sitten alkaa: niisk :,( poikia ei puhu mulle, onko kokemuksia tai neuvoja antaa?
Hah! Murun pomo on siis yrittänyt Murua ja lähettää sen nyt ulkomaille ja lähtee mukaan pannakseen sitä siellä. Jee! Urakehitystä.
tai me ollaan siitä yhdessä juteltu ja sovittu. Tänään mä kerron päivän tapahtumista, siitä, mitä me juteltiin esimiehen kanssa.
ap
vasta sitten poikkikselle...seuraava tarinan aloitus voi sitten alkaa: niisk :,( poikia ei puhu mulle, onko kokemuksia tai neuvoja antaa?
tai me ollaan siitä yhdessä juteltu ja sovittu. Tänään mä kerron päivän tapahtumista, siitä, mitä me juteltiin esimiehen kanssa.
ap
Siltä, kun sanot että illalla ilmoitat kihlatullesi että se on nyt virallista. Sai kuvan että on ollut pelkkää jossittelua kotona edelleen.
stooria.
Ekan ketjun aikoinaan luin, mutta en ymmärrä kuka jaksaa tätä paskaa enää seurata.
EI kai kukaan luule näitä tosiksi?
Työasiat sovitaan ja virallistetaan töissä. Ja nyt mä en voi enää muuttaa mieltäni.
ap
Siltä, kun sanot että illalla ilmoitat kihlatullesi että se on nyt virallista. Sai kuvan että on ollut pelkkää jossittelua kotona edelleen.
Mikä on kohdemaa?
Terv. 283
t ap
Mikä on kohdemaa? Terv. 283
Kirjoitin tuolla otsikolla "Seksuaalisuus ei ole muuttumaton ominaisuus" - ja nyt numerot ovat 283/298 - äsken taisi olla 33/joku isompi luku.
Ei ymmärrä. 
Sotket minun ketjua numerolöpinälläsi!
ap
Mikä on kohdemaa? Terv. 283
Kirjoitin tuolla otsikolla "Seksuaalisuus ei ole muuttumaton ominaisuus" - ja nyt numerot ovat 283/298 - äsken taisi olla 33/joku isompi luku.
Ei ymmärrä.
Hah! Murun pomo on siis yrittänyt Murua ja lähettää sen nyt ulkomaille ja lähtee mukaan pannakseen sitä siellä. Jee! Urakehitystä.
muistelen. En tarkistanut. Mies siis lähetti mulle ensin viestin ennen kuin soitti, ja hän oli se, joka ihmetteli, miksi mä en vastannut hänelle. Ei mulla ole mitään syytä sitä alkaa spekuloimaan. Saahan sitä miehillä harrastuksia olla.
ap
Tarkoitin sitä, että sanoit miehen vastanneen ja soittaneen 'aikaisempaan viestiin', joka oli sinun harvemmin käyttämästäsi puhelimesta.
Jos siitä kuitenkin oli jo muutamia päiviä, kun tuo puhelin oli käytössäsi, ne viestit eivät varmastikaan olleet miehesi kännykässä ensimmäisenä tarjolla. Kyllä siellä joku uudempi viesti normaalista puhelimestasi on varmaan ollut, kun kerran yritit häntä tavoittaa eilen.
Onko ihmisillä muuten tapana selata saapuneita viestejä silloin kun jollekin toiselle aikovat soittaa? Miksei miehesi ole merkinnyt sinua jonkin pikanäppäimen alle? Paljon nopeampaa, luulisin
Tekisi mieli siteerata Alexander Stubbia tässä kohtaa.
Ensinnäkin, en ole suhteillut pomoni kanssa. Meillä on läheiset välit, mutta ei mitään sellaista mun taholtani. Kateellisten panettelua siis.
Osaan olla empaattinen. Mä en koskaan loukkaa ketään tahallani. En edes hauku. En ole laskelmoiva ilkimys. Se ei ole laskelmointia vaan itsestä huolta pitämistä. Virheitä tekevät kaikki, myös minä, mutta se on inhimillistä. En ole prinsessa enkä paskiainen vaan ihan tavallinen ihminen, joka rakentaa omaa elämäänsä.
Vanhempani eivät ole kasvattaneet minusta flirttailevaa perseenkeikuttajaa. He ovat olleet hyviä kasvattajia, kouluttaneet meidät ja tukeneet haastavissa tilanteissa. Isäänikään en suostu tuomitsemaan. Hän on aina ollut hyvin perhekeskeinen. Hänkään ei ole tuominnut minua, vaikka joku toinen olisi niin varmasti tehnytkin, vaan on antanut mun tehdä omat kokeiluni ja virheeni ja on ollut ottamassa vastaan, kun ongelmat ovat olleet lähellä.
Kihlatustani aion pitää kiinni, ihan vain rakkaudesta. Menen naimisiin, saan hänen lapsensa ja etenen urallani. Jos tämä nykyinen urapolku ei jostain syystä onnistuisi, mulla on aina varalla muuta. Meistä tulee perhe ja elämä tasaantuu. Koskaanhan ei tiedä, mitä elämä tuo tullessaan, mutta suunnitelmistaan saa ja pitää pitää kiinni.
Me päätettiin, että ei tehdä mun lähdöstäni mitään numeroa. Mä lähden ja tulen takaisin. Tapaamme poissaoloni aikana niin usein kuin mahdollista. Nyt tosin näyttää siltä, että poissaoloni on vähän lyhyempi kuin sen alunperin piti olla. Ero on siis lyhyempi myös ja mä ehdin mukaan hääjärjestelyihinkin. Kaikki hyvin.
ap