Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalimmat treffisi? Tulin juuri kävelytreffeiltä.

Vierailija
20.09.2026 |

Tulin juuri kävelytreffeiltä ja nyt vähän naurattaa, vaikka äsken ei naurattanut.

Sovittiin miehen kanssa nimenomaan kävelytreffit. Minä ajattelin, että kävellään rauhallisesti jossain, jutellaan ja ehkä juodaan kahvit matkan varrella. Pukeuduin siis farkkuihin ja svetariin, laitoin hiuksiin laineet ja otin termariin kahvia sekä kaksi mukia. Ihan tavalliset rennot treffit mielessä.

Mies ilmestyy paikalle kirkkaanvärisessä juoksutakissa ja juoksutrikoissa. Siinä vaiheessa näin hänen naamastaan, että hän oli ilmeisesti kuvitellut jotain aivan muuta. Oma naama valahti puolestaan siinä kohtaa, kun tajusin, että hän oli ehkä tullut paikalle juoksulenkille.

No, lähdettiin sitten kävelemään. Tai siis mies lähti kävelemään ja minä yritin pysyä perässä. Hän käveli aivan järkyttävää vauhtia, enkä pysynyt tahdissa. Meillä on sen verran pituuseroa, että hänen yksi askeleensa oli suunnilleen minun kaksi. Yritin siinä sitten jutella hengästyneenä ja kipittää vieressä.

Treffien lopuksi hän vain totesi tyyliin "heippa" ja ilmoitti, että hän haluaa vielä juosta tämän lenkin pari kertaa.

Siis anteeksi mitä? 😂

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti mies käsitti että on juoksutreffit. No hyvä että tuo asia tuli kerrasta selväksi.

Vierailija
2/23 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Informaatiokatkos. Toinen oletti että kävelette ja toinen että juoksette.

Mutta joo,mun karmeimmat treffit olivat kun mies tuli paikalle niin kännissä ettei pystyssä pysynyt,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla selkeämpi toiveissaan kun treffejä sopii. Jos olisit kertonut ottavasi mukaan kahvit, niin jo siitä olisi miehen pitänyt ymmärtää, että mihinkään juoksemaan sä et ainakaan ole lähdössä.

Vierailija
4/23 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kyllä "käveeleekin" ihan kamalan nopeasti, suurilla harppauksilla. Vaikka ei olisi edes kiire. Ja luulisi, että jos on treffit, niin olisi varannut aikaa. En itsekään katselisi tuollaista, tulee olo että toisella on tosiaan kiire, eikä oikeasti ole kiinnostunut. 

Vierailija
5/23 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa olla selkeämpi toiveissaan kun treffejä sopii. Jos olisit kertonut ottavasi mukaan kahvit, niin jo siitä olisi miehen pitänyt ymmärtää, että mihinkään juoksemaan sä et ainakaan ole lähdössä.

Jos mies ei ymmärrä eroa sanojen kävely ja juoksu välillä, niin ei se ymmärrä termarikahvistakaan.

Vierailija
6/23 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:han oli ehdottanut selkeäsanaisesti, että kävelytreffit? Eihän sellaisiin pidä suostua, jos itse haluaa juosta🤦‍

Vierailija
7/23 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mennyt kiinnostuksen kohteet yksiin.

Lenkkitreffit tarkoitti toiselle kävelyä, toiselle juoksua.

Vierailija
8/23 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tarkoitus käydä kahveilla treffimiehen kanssa. Jätin kalsarit laittamatta housujen alle, vaikka pakkasta oli ulkona, ja menin bussilla kahvilalle. Kävimme kahveilla, jonka jälkeen mies halusikin saattaa minut kotiin kävellen (ei tietenkään perille asti). En kehdannut sanoa, että minulla on kylmä ja menisin mieluummin bussilla. Olin aivan jäässä, kun pääsin kotiin. Kirosin koko treffit. Vika ei kuitenkaan ollut miehessä, ja päädyimme itse asiassa vielä seurustelemaan.

Vierailija
9/23 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pyysi pizzalle, mutta lähtikin ajamaan minua mökilleen. Yritin kertoa että minulla on toinen meno treffien jälkeen ja että en halua tulla mökille. Tuntui että minut oli kidnapattu. Ajoi vain hulluna sinne mökille. Siellä sitten kerroin että lähden vaikka kävellen pois jos ei aja minua takaisin. Pääsin pois, mutta ei tullut uusia treffejä. Myöhästyin sitten siitä tapaamisestanikin.

Vierailija
10/23 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauhea mikä ukko! Ei ole ollut yhtään ajatusta hänellä :( 

Jos treffeille mennään nii huomio pitää olla siinä ihmisessä eikä missään helvatan hölkässä saati maratonjuoksussa. Anna juosta matkoihinsa mokoman huh. Eipä oo ainakaan sinua ajatellut…

Vierailija
11/23 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies pyysi pizzalle, mutta lähtikin ajamaan minua mökilleen. Yritin kertoa että minulla on toinen meno treffien jälkeen ja että en halua tulla mökille. Tuntui että minut oli kidnapattu. Ajoi vain hulluna sinne mökille. Siellä sitten kerroin että lähden vaikka kävellen pois jos ei aja minua takaisin. Pääsin pois, mutta ei tullut uusia treffejä. Myöhästyin sitten siitä tapaamisestanikin.

No hyi!

Vierailija
12/23 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut kyllä "käveeleekin" ihan kamalan nopeasti, suurilla harppauksilla. Vaikka ei olisi edes kiire. Ja luulisi, että jos on treffit, niin olisi varannut aikaa. En itsekään katselisi tuollaista, tulee olo että toisella on tosiaan kiire, eikä oikeasti ole kiinnostunut. 

Millaisethan treffit olleet olympiakävelijä Essayahilla?

Vierailija
13/23 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle käynyt noin. Mies tuli paikalle tuulipuvussa ja minä korkkareissa ja kukkamekossa. Kyllä me kävelemässä käytiin ja oli ihan kivat treffit. Ei kuitenkaan tullut toisia treffejä. Miehellä reissutyö, lasten harrastuksia..mitä nyt antoikaan selitykseksi mutta ei hän vain sitten ollut minusta kiinnostunut. Eipä se aina nappaa.

Minä en mitään kuntoilutreffejä halua ensimmäisellä tapaamisella. Tykkään laitella kivat vaatteet, laittaa hiukset jne. Kävely on ihan ok. Olen kyllä ollut kelkkailemassakin ekoilla treffeillä ja silloin oli pilkkihaalarit päällä :D 

Vierailija
14/23 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aivan varma ettette sopineet kuitenkin lenkkitreffit? Ja olet ajatellut kävelyä koska mielikuva oli kävelylenkistä?

Vierailija
15/23 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei hidastanut kävelytahtiaan niin olisin ilmoittanut, että eiköhän tämä ollut tässä :)  

Mulle ei ole kovin pahoja sattunut, kerran erehdyin lähtemään treffeille samassa bussissa kulkevan miehen kanssa, joka oli kyllä tosi komea. Hän vei minut leffaan katsomaan jotain toimintaleffaa ja hohotti suureen ääneen todella typerille vitseille, kun oma leffamakuni oli lähinnä Bunuelin Andalusialainen koira siihen aikaan. Yritin kiusaantuneena väistellä, kun hän yritti leffan aikana panna kättään hartioilleni.

Kiitin leffasta ja häivyimme omille tahoillemme leffan jälkeen. Sen pituinen se :)

Vierailija
16/23 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli 40 kg paksumpi kuin kuvissa. Lisäksi hän sanoi kahvilaan mennessä että Minulla on kyllä nälkä, mennäänkö syömään, tiedän yhden hyvän paikan. 
Ja arvatkaa kenet halusi maksamaan 120 euron syömisensä ja juomisensa?

Vierailija
17/23 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei hidastanut kävelytahtiaan niin olisin ilmoittanut, että eiköhän tämä ollut tässä :)  

Mulle ei ole kovin pahoja sattunut, kerran erehdyin lähtemään treffeille samassa bussissa kulkevan miehen kanssa, joka oli kyllä tosi komea. Hän vei minut leffaan katsomaan jotain toimintaleffaa ja hohotti suureen ääneen todella typerille vitseille, kun oma leffamakuni oli lähinnä Bunuelin Andalusialainen koira siihen aikaan. Yritin kiusaantuneena väistellä, kun hän yritti leffan aikana panna kättään hartioilleni.

Kiitin leffasta ja häivyimme omille tahoillemme leffan jälkeen. Sen pituinen se :)

Andalusianainen koira on niin lyhyt leffa että sitä ei ole koskaan esittty yksinään. 

Vierailija
18/23 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet treffit jäänet mieleen. Taisi olla ekat treffisi, kun olin 17-vuotias ja mies 21 v. Olin miehen autossa varmaan tunnin puolitoista eikä tänä aikana kumpikaan puhunut sanaakaan. Olin tuolloin melko ujo, mutta en vieläkään käsitä miksen saanut jutun juurta yhtään mistään. Toisia treffejä ei tullut, kun tein oharit. 

Toiset kökkötrefft osuivat aikaan, kun olin 35-vuotias ja olin viestitellyt netissä kiinnostavalta kuulostaneen miehen kanssa vähän liiankin pitkään ja odotukset olivat korkealla. Kun sitten näin miehen livenä, tajusin heti, ettei kiinnosta yhtään. Oli ulkonäöltään jotenkin tosi nörttimäisen reppana. Treffit venyivät tosi pitkiksi, tuntikausiksi, kun en keksinyt mitään tekosyytä luistaa niistä. Kun olin menossa kotiin, sain heti viestin mieheltä, että nähdäänhän vielä. No ei nähty ja hyvä niin.

Vierailija
19/23 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista karmeimmat kävelytreffit oli nuorena tyttönä, kun tosi fiksun ja filmaattisen oloinen mies tuli paikalle koiransa , kultainen noutaja, kanssa.

Minä pidän koirista, ei siinä mitään, mutta kauhu alkoi hiipiä tajuntaan kun mies halusi välttämättä esitellä minulle kuinka tottelevainen ja hyvin koulutettu tämä hänen koiransa on.

Sen hän demonstroi minulle siinä lenkkipolulla seuraavasti: aina kun yritin jatkaa kävelyä, mies käskytti koiraa sanalla : estä! Silloin juoksi koira eteeni murahtaen eikä päästänyt minua liikkumaan paikaltani yhtään mihinkään. murahti aina varoittavasti jos liikahdin vähääkään.

Tätä jatkui noin 15 karmeaa minuuttia. Pelkäsin oikeasti että mitä helvettiä.

Lopulta sain "luvan" kävellä kun mies käskytti koiraa jotenkin "päästä, sivuun!" . Täys kahjo ukko, kuulin myöhemmin että oli mm kiukuspäissään kuristanut exäänsä. 

Vierailija
20/23 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yritit pysyä hänen vauhdissaan? Miksi yrität miellyttää ääliötä? Minä olisin antanut mennä ja korkeintaan vilkuttanut perään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi