Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Höh :( Kihlattuni ei haluakaan, että lähden ulkomaille. Mulla on

Vierailija
10.01.2013 |

tilaisuus tehdä jonkin aikaa töitä ja oleilla ulkomailla ennen ensi kesää. Olin vasta tekemässä päätöstä ja asian piti olla ihan ok kihlatulleni. Tänään hän sanoikin, että ei halua olla erossa niin pitkää aikaa eikä halua, että mä lähden. En minäkään halua erossa olla, mutta se olisi mukava tilaisuus ja mä tarvitsisin juuri sellaista nyt. Me ollaan menossa naimisiin tänä vuonna.

Mitä sä ajattelisit minuna? Tekisitkö juuri niin kuin itse haluat vai sopeutuisitko miehen toiveisiin?

Kommentit (425)

Vierailija
421/425 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän. Ihan erilaista ja jännittävää elämää kuitenkin moniin täällä verrattuna. Ei millään pahalla. ap

eikö omat aloituksesi kiinnosta ketään?Onko tyhjä elämä? Idioottimaista tunkea toisen ketjuun ja esiintyä AP:na. Säälittävä luuseri.

Vierailija
422/425 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysynkö tuolta kymmenen metrin päässä olevalta esimieheltäni, että panemaanko sinne ollaankin lähdössä? Eiköhän me pystytä pitämään housut jalassa sen aikaa, kun hän viipyy paikalla. Hänkin, perheellinen mies.

ap

Hah! Murun pomo on siis yrittänyt Murua ja lähettää sen nyt ulkomaille ja lähtee mukaan pannakseen sitä siellä. Jee! Urakehitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/425 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysynkö tuolta kymmenen metrin päässä olevalta esimieheltäni, että panemaanko sinne ollaankin lähdössä? Eiköhän me pystytä pitämään housut jalassa sen aikaa, kun hän viipyy paikalla. Hänkin, perheellinen mies. ap

Hah! Murun pomo on siis yrittänyt Murua ja lähettää sen nyt ulkomaille ja lähtee mukaan pannakseen sitä siellä. Jee! Urakehitystä.

Vierailija
424/425 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi lähteä kotiin, koska siellä on siivooja, tänään tavallista myöhempään. Mies tulee vasta myöhemmin. Lähden kohta kahville yhden ihanaisen kanssa. Sitä ennen lueskelen vielä sähköpostia ja himmailen kohti viikonloppua. Ja paneskelen tietysti neuvotteluhuoneessa pomon kanssa.

ap

Vierailija
425/425 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

herran pieksut! Onko minussa jotain vikaa kun en kylla edes sylkaisisi siihen suuntaan missa tuo iljetys on, saatikka sitten etta tekstailisin sille? Mutta muru ei kanna kaunaa, vaan jaksaa muistella entisia "hyvia aikoja" Vaikka murua kustiinkin silmaan ihan alusta lahtien, ei kanna kaunaa. Jess!!

että missään olosuhteissa mikään ei ole enää mahdollista ja että mä olen oikeassa parisuhteessa, johon ei mahdu muita eikä koskaan häntä. Käskin jatkaa avioliittoa, kun kerran vaimo antoi anteeksi. M pyysi minulta anteeksi mutta mä en vastannut antavani anteeksi. Ainoa myönteinen, mitä mä vastasin, oli vastaus kysymykseen, että eikö meidän suhde ollut aika antoisa suhde. Olihan se, ja se voisi olla nyt hauska muisto menneisyydestä ilman sitä oheispaskaa, mitä siihen liittyi. Ja kyllä, mä pyysin, että hän ei enää ota minuun yhteyttä. ap

"Jätä minut rauhaan, en halua kuulla sinusta enää ikinä", toistuvasti?

Niillä on niin kova tarve miellyttää ja todistella olevansa villejä ja vapautuneita seksin ylipapittaria, joten eihän aikuinen mies voi näistä helpoista ja kaikkeen suostuvista herkkupaloista kieltäytyä. MIES 45

että naisella ei voi olla omia tarpeita? Mihin ihmeen KAIKKEEN suostuvista puhut? Mitä se kaikki on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi