Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Höh :( Kihlattuni ei haluakaan, että lähden ulkomaille. Mulla on

Vierailija
10.01.2013 |

tilaisuus tehdä jonkin aikaa töitä ja oleilla ulkomailla ennen ensi kesää. Olin vasta tekemässä päätöstä ja asian piti olla ihan ok kihlatulleni. Tänään hän sanoikin, että ei halua olla erossa niin pitkää aikaa eikä halua, että mä lähden. En minäkään halua erossa olla, mutta se olisi mukava tilaisuus ja mä tarvitsisin juuri sellaista nyt. Me ollaan menossa naimisiin tänä vuonna.

Mitä sä ajattelisit minuna? Tekisitkö juuri niin kuin itse haluat vai sopeutuisitko miehen toiveisiin?

Kommentit (425)

Vierailija
1/425 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilaisuus tehdä jonkin aikaa töitä ja oleilla ulkomailla ennen ensi kesää. Olin vasta tekemässä päätöstä ja asian piti olla ihan ok kihlatulleni. Tänään hän sanoikin, että ei halua olla erossa niin pitkää aikaa eikä halua, että mä lähden. En minäkään halua erossa olla, mutta se olisi mukava tilaisuus ja mä tarvitsisin juuri sellaista nyt. Me ollaan menossa naimisiin tänä vuonna.

Mitä sä ajattelisit minuna? Tekisitkö juuri niin kuin itse haluat vai sopeutuisitko miehen toiveisiin?

Ja tota ei voi huutaa kyllin lujaa!

Nimim. Mahdollisuutensa menettänyt

Vierailija
2/425 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin vaan että en minäkään haluaisi olla erossa mutta tämä nyt on lyhyt aika ja tästä selvitään. Ja lähtisin kyllä. En antaisi tuollaisen mahdollisuuden mennä ohi vain siksi että siinä aikana tulee pieni ikävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/425 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttaa asumaan muuallekin ja niin jossain vaiheessa teenkin (ja olen ennenkin tehnyt). Tämä nyt vain olisi kiva työtehtävä. Mies tuntuu pelkäävän, että lähtöni vaikuttaisi suhteeseemme.

ap

Vierailija
4/425 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla sytä harkita uudelleen koko avioliittoa! silloinhan se mies vasta takertuva onkin, etkä pääse minnekään :( Mikä miehen oikea syy on, sekö, että tapaat siellä jonkun paikallisen donjuanin? Kyllä hänen pitäisi kyetä luottamaan sinuun ja suhteeseenne.

Vierailija
5/425 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jää kotiympyröihin. Mies ei voi nyt lähteä mukaan. Onko takertuvuutta, jos ei halua olla puolisostaan erossa muutamaa kuukautta? Vai onko se ihan luonnollista? Ja onko mulla jotain mietittävää, kun mä olisin valmis lähtemään häiden alla pois? Vaikea kysymys.

ap

voi olla sytä harkita uudelleen koko avioliittoa! silloinhan se mies vasta takertuva onkin, etkä pääse minnekään :( Mikä miehen oikea syy on, sekö, että tapaat siellä jonkun paikallisen donjuanin? Kyllä hänen pitäisi kyetä luottamaan sinuun ja suhteeseenne.

Vierailija
6/425 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöhemminkään, varsinkaan avioliitossa. Niin se vain tulee olemaan. Joten lähde. Jos ei mies kestä sitä niin ei ole sinulle (meneväiselle naiselle) se paras mahdollinen.

Vierailija
7/425 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jää kotiympyröihin. Mies ei voi nyt lähteä mukaan. Onko takertuvuutta, jos ei halua olla puolisostaan erossa muutamaa kuukautta? Vai onko se ihan luonnollista? Ja onko mulla jotain mietittävää, kun mä olisin valmis lähtemään häiden alla pois? Vaikea kysymys.

ap

Vierailija
8/425 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sun tulee vehdattua väärillä sohvilla.

Vierailija
9/425 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kihlattu pelkää että siellä haet vipinää kun et oikein yksinkään viihdy.

Vierailija
10/425 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tarvitset aika parantua keskenmenon jälkeen, ja maisemanmuutos tekisi hyvää.

Jaksat sitten vauvantekoa taas.

Vierailija
11/425 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hänellä on täällä omat velvollisuutensa ja huono vaihe lähteä. Mun työnantajani haluaa lähettää juuri mut.

Mun pitäisi osata perustella haluni lähteä kihlatulleni muutenkin kuin "mä haluun" -perusteella. Siellä, minne mä menisin, on mies, jonka kanssa mulla on ollut lyhyt suhde, mutta ei mieheni pitäisi tietää siitä mitään. Sekään ei sis voi hänen mieltään hiertää. Meidän pitäisi etsiä uusi asunto ennen häitä, mutta enköhän mä voisi siihen osallistua ulkomailtakin. Kyllähän välittäjän postit kulkevat mihin tahansa. Jaarittelua...

ap

Vierailija
12/425 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hänellä on täällä omat velvollisuutensa ja huono vaihe lähteä. Mun työnantajani haluaa lähettää juuri mut.

Mun pitäisi osata perustella haluni lähteä kihlatulleni muutenkin kuin "mä haluun" -perusteella. Siellä, minne mä menisin, on mies, jonka kanssa mulla on ollut lyhyt suhde, mutta ei mieheni pitäisi tietää siitä mitään. Sekään ei sis voi hänen mieltään hiertää. Meidän pitäisi etsiä uusi asunto ennen häitä, mutta enköhän mä voisi siihen osallistua ulkomailtakin. Kyllähän välittäjän postit kulkevat mihin tahansa. Jaarittelua...

ap

Yllätys että löytyy mies jonka kanssa sulla ollut lyhyt suhde =)

Kyllähän kihlattus sun historias tietää ja tuntee, ja on siis varmaan hyvinkin varautunut siihen että vanhoja heilojasi löytyy vaikka mistä =D

Mutta jää kotiin, et sinä selviä ilman miestäs kun tulee niin yksinäinen olo ja sit parut tääl AV:lla kun epäilet että miehesi on ties missä pettämässä jos ei vastaa puhelimeen heti ja aina kun soitat.

Vierailija
13/425 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä, minne mä menisin, on mies, jonka kanssa mulla on ollut lyhyt suhde, mutta ei mieheni pitäisi tietää siitä mitään.

Vierailija
14/425 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tarvitset aika parantua keskenmenon jälkeen, ja maisemanmuutos tekisi hyvää.

Onko Murulla ollut keskenmeno? Vai sitä joidenkin epäilemää aborttiviikonloppua tarkoitat?

Olen ollut joulusta saakka palstatauolla.

Vierailija
15/425 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Eihän se tietenkään _kivaa_ ole, mutta kyllä normaalin aikuistenvälisen (vakavan) suhteen pitäisi parin kolmen kuukauden ero kestää.

Varsinkin kun nykyään on sentään somet ja skypet ja kaikki mahdolliset keinot pitää yhteyttä reaaliaikaisesti ja jopa live-kuvalla. Ja lentoja kulkee tiuhaan suuntaan ja toiseen.

Minusta siinä on iso ero sanooko, ettei ole kivaa, vai eikö tosissaan suostu lähtöön. Kumpi sitten lieneekin kohdallasi tilanne.

Jos ei oteta lukuun mahdollisia pakollisia järjestelyjä, niin miksi et voisi lähteä? Ei sen, että tarttuu ainutlaatuiseen(?) tilaisuuteen, joka sattuu olemaan ennen häitä, tarvitse tarkoittaa yhtään mitään. Miksi morsiamen pitäisi istua kotona odottamassa puoli vuotta ennen häitä?

Vierailija
16/425 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin voinut jättää kirjoittamattakin, koska asia ei ole ollut esillä. Unohdetaan se kohta tästä.

ap

Vierailija
17/425 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Murulla ollut keskenmeno? Vai sitä joidenkin epäilemää aborttiviikonloppua tarkoitat?

Olen ollut joulusta saakka palstatauolla.

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1750402/ma_teen_koht…

Vierailija
18/425 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin voinut jättää kirjoittamattakin, koska asia ei ole ollut esillä. Unohdetaan se kohta tästä.

ap

Vierailija
19/425 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Eihän se tietenkään _kivaa_ ole, mutta kyllä normaalin aikuistenvälisen (vakavan) suhteen pitäisi parin kolmen kuukauden ero kestää.

Varsinkin kun nykyään on sentään somet ja skypet ja kaikki mahdolliset keinot pitää yhteyttä reaaliaikaisesti ja jopa live-kuvalla. Ja lentoja kulkee tiuhaan suuntaan ja toiseen.

Minusta siinä on iso ero sanooko, ettei ole kivaa, vai eikö tosissaan suostu lähtöön. Kumpi sitten lieneekin kohdallasi tilanne.

Jos ei oteta lukuun mahdollisia pakollisia järjestelyjä, niin miksi et voisi lähteä? Ei sen, että tarttuu ainutlaatuiseen(?) tilaisuuteen, joka sattuu olemaan ennen häitä, tarvitse tarkoittaa yhtään mitään. Miksi morsiamen pitäisi istua kotona odottamassa puoli vuotta ennen häitä?

[/quote]

Täysin samaa mieltä tämän vastaajan kanssa. Juttele nyt vielä sen kihlattusi kanssa.

Vierailija
20/425 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

erossa niin pitkään, ainakaan juuri nyt tai vielä. Hän voisi tulla luokseni kuitenkin aina, kun ehtisi. Mua ei sido kotiin miehen lisäksi muu kuin hääjärjestelyt (jotka saan delegoitua muille) ja se asunnon etsintä, mutta sitäkin voi siirtää. Meillä on ihan hyvä asunto nytkin. Mies haluaisi tulla häämatkalta molemmille uuteen kotiin ja siksi tämä aikataulu. Työkään ei sido, koska työni siirtyisi vähäksi aikaa sinne.

ap

jää kotiympyröihin. Mies ei voi nyt lähteä mukaan. Onko takertuvuutta, jos ei halua olla puolisostaan erossa muutamaa kuukautta? Vai onko se ihan luonnollista? Ja onko mulla jotain mietittävää, kun mä olisin valmis lähtemään häiden alla pois? Vaikea kysymys. ap

Eihän se tietenkään _kivaa_ ole, mutta kyllä normaalin aikuistenvälisen (vakavan) suhteen pitäisi parin kolmen kuukauden ero kestää. Varsinkin kun nykyään on sentään somet ja skypet ja kaikki mahdolliset keinot pitää yhteyttä reaaliaikaisesti ja jopa live-kuvalla. Ja lentoja kulkee tiuhaan suuntaan ja toiseen. Minusta siinä on iso ero sanooko, ettei ole kivaa, vai eikö tosissaan suostu lähtöön. Kumpi sitten lieneekin kohdallasi tilanne. Jos ei oteta lukuun mahdollisia pakollisia järjestelyjä, niin miksi et voisi lähteä? Ei sen, että tarttuu ainutlaatuiseen(?) tilaisuuteen, joka sattuu olemaan ennen häitä, tarvitse tarkoittaa yhtään mitään. Miksi morsiamen pitäisi istua kotona odottamassa puoli vuotta ennen häitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi