Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Höh :( Kihlattuni ei haluakaan, että lähden ulkomaille. Mulla on

Vierailija
10.01.2013 |

tilaisuus tehdä jonkin aikaa töitä ja oleilla ulkomailla ennen ensi kesää. Olin vasta tekemässä päätöstä ja asian piti olla ihan ok kihlatulleni. Tänään hän sanoikin, että ei halua olla erossa niin pitkää aikaa eikä halua, että mä lähden. En minäkään halua erossa olla, mutta se olisi mukava tilaisuus ja mä tarvitsisin juuri sellaista nyt. Me ollaan menossa naimisiin tänä vuonna.

Mitä sä ajattelisit minuna? Tekisitkö juuri niin kuin itse haluat vai sopeutuisitko miehen toiveisiin?

Kommentit (425)

Vierailija
61/425 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiyrityksellä takuulla oli.

Tuskin olisit viitsinyt viestitellä Micken kanssa, jos olisit raukeana maannut miehesi kainalossa ;)

Vierailija
62/425 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleellista on se, onko se tarpeellista. ap

Jos sussa on hivenkään mitään luottamisen arvoista, muru, kerrot heti reilusti miehellesi, että tuli taas tekstailtua Micken kanssa. Ihme diibadaabaa ja selittelyä jatkuvasti. Ja ennen kaikkea kummallinen tarve naisella koko ajan toistella miten luotettava on.

Hienoa logiikkaa, tällä tavoin pettäjät usein järkeilevät; mitä puoliso ei tiedä, se ei myöskään loukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/425 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sussa on hivenkään mitään luottamisen arvoista, muru, kerrot heti reilusti miehellesi, että tuli taas tekstailtua Micken kanssa. Ihme diibadaabaa ja selittelyä jatkuvasti. Ja ennen kaikkea kummallinen tarve naisella koko ajan toistella miten luotettava on.

Sillä kertomatta jättäminen vaikuttaa salailulta.

Toivotaan ettei Micke joku kerta vuoda viestejä kihlatullesi.

Vierailija
64/425 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä kertomatta jättäminen vaikuttaa salailulta. Toivotaan ettei Micke joku kerta vuoda viestejä kihlatullesi.

Vierailija
65/425 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä kertomatta jättäminen vaikuttaa salailulta. Toivotaan ettei Micke joku kerta vuoda viestejä kihlatullesi.

että tällä on suhteita muihin naisiin ja on valinnut kuitenkin avioliitossa pysymisen.

Joten jos Micke haluaisi erottaa murun ja kihlatun, voisi hän tietysti kierona miehenä vuotaakin viestit. Hänellä ei ilmeisesti ole menetettävää, sillä vaimo on ja pysyy.

Vierailija
66/425 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tällä on suhteita muihin naisiin ja on valinnut kuitenkin avioliitossa pysymisen. Joten jos Micke haluaisi erottaa murun ja kihlatun, voisi hän tietysti kierona miehenä vuotaakin viestit. Hänellä ei ilmeisesti ole menetettävää, sillä vaimo on ja pysyy.

Vierailija
67/425 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vastaava tapahtuma joskus kesällä.

Vierailija
68/425 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tällä on suhteita muihin naisiin ja on valinnut kuitenkin avioliitossa pysymisen. Joten jos Micke haluaisi erottaa murun ja kihlatun, voisi hän tietysti kierona miehenä vuotaakin viestit. Hänellä ei ilmeisesti ole menetettävää, sillä vaimo on ja pysyy.

Ja jos sitten muru kaipaisi vähän lohduttavaa olkapäätä. Micke lienee sitä miestyyppiä, joka kokee olevansa taivaan lahja maailman kaikille naisille.

Vierailija
69/425 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos sitten muru kaipaisi vähän lohduttavaa olkapäätä. Micke lienee sitä miestyyppiä, joka kokee olevansa taivaan lahja maailman kaikille naisille.

Vierailija
70/425 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sillä on jo uudet naiset kierroksessa. Luulisi että muru on jo käytetty loppuun.

Vierailija
71/425 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siitä mitään kriisiäkään syntynyt.

ap

"Kaikki tuli varmaan sanottua " tarkotti varmaan että nyt on viimenen mahdollisuus lopettaa.

Vierailija
72/425 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sillä on jo uudet naiset kierroksessa. Luulisi että muru on jo käytetty loppuun.

samaa mieltä. muru tuskin on niin passiivinen kuin väittää, eihän se millään suostunut hyväksymään, ettei merkinnyt mickelle mitään. pyrkii varmaan todistelemaan edelleen, että oli oikea rakkaus. voi keskenkasvuisuus...

Vierailija
73/425 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei suuttunut siitä mitenkään, sanoi vain, että eikö se nyt ota opikseen. Hänellä oli sovittu meno yhteen paikkaan. Mun puhelin oli pöydällä, mistä mies otti sen mukaansa ja lähti. Kysyi kyllä luvan siihen.

Tämä siis vastauksena epäilyyn, että en taida kertoa.

ap

Kysehän ei ole siitä, koetko itse toimineesi viime yönä täydellisen moraalisesti ja loukkaamatta omaa miestäsi, vaan kyse on siitä miten oma miehesi asian kokee. Mutta et varmaan taida kertoa, koska tiedät että miehesi tulee pahoittamaan mielensä ja luottamuspula taas vaan syvenee. Juuri kun sinun piti lähteä ulkomaankomennukselle ja juuri kun olette menossa naimisiin. Miten minusta tuntuu, että itse ajat itsesi toistuvasti vaikeuksiin?

Vierailija
74/425 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ollut rakkaussuhde vaikka se intensiivinen olikin. Se oli jotain muuta. Suhde olisi joka tapauksessa loppunut, kun mä olisi halunnut perustaa jonkun kanssa perheen. Ja mä olen ollut totaalisen passiivinen, ainoastaan pikkujoulukutsuun olen vastannut, koska se oli työpostia, sekin lyhyesti kuittaamalla, en mitenkään henkilökohtaisesti.

ap

samaa mieltä. muru tuskin on niin passiivinen kuin väittää, eihän se millään suostunut hyväksymään, ettei merkinnyt mickelle mitään. pyrkii varmaan todistelemaan edelleen, että oli oikea rakkaus. voi keskenkasvuisuus...

Vierailija
75/425 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

totaalisen passiivisesti?

Vierailija
76/425 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ollut rakkaussuhde vaikka se intensiivinen olikin. Se oli jotain muuta. Suhde olisi joka tapauksessa loppunut, kun mä olisi halunnut perustaa jonkun kanssa perheen. Ja mä olen ollut totaalisen passiivinen, ainoastaan pikkujoulukutsuun olen vastannut, koska se oli työpostia, sekin lyhyesti kuittaamalla, en mitenkään henkilökohtaisesti.

ap

Vierailija
77/425 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestit sisälsivät lähinnä toiveita tavata. M kysyi, olisiko se mahdollista, jos hän jättäisi vaimonsa. Hän pyysi myös anteeksi, että kohteli mua epäkunnioittavasti suhteen lopussa ja tiedusteli, miten vakava suhde mulla on nyt ja varoitti mua kihlatustani. Lähetti yhden kuvan, jota katselee kuulemma töissä. Sellaista, ei mitään uutta eikä mitään merkityksellistä.

ap

totaalisen passiivisesti?

Vierailija
78/425 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä Micke varoitti?

Vierailija
79/425 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei suuttunut siitä mitenkään, sanoi vain, että eikö se nyt ota opikseen. Hänellä oli sovittu meno yhteen paikkaan. Mun puhelin oli pöydällä, mistä mies otti sen mukaansa ja lähti. Kysyi kyllä luvan siihen. Tämä siis vastauksena epäilyyn, että en taida kertoa. ap

Kysehän ei ole siitä, koetko itse toimineesi viime yönä täydellisen moraalisesti ja loukkaamatta omaa miestäsi, vaan kyse on siitä miten oma miehesi asian kokee. Mutta et varmaan taida kertoa, koska tiedät että miehesi tulee pahoittamaan mielensä ja luottamuspula taas vaan syvenee. Juuri kun sinun piti lähteä ulkomaankomennukselle ja juuri kun olette menossa naimisiin. Miten minusta tuntuu, että itse ajat itsesi toistuvasti vaikeuksiin?

Tosin se, että kihlattu vie puhelimen kotoa poistuessaan, kielii luottamuksen puutteesta. Todella outoa! Ilmeisesti kihlattusi haluaa rauhassa käydä puhelimesi läpi.

Vierailija
80/425 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja susta on siis ihan normaalia että kihlattusi vie puhelimesi mukanaan?

Ei jumaliste sun kanssas ja voi pyhä yksinlertaisuus kun et vaan tajuu et toi mies haluu vain hallita sua...

Mutta ehkä sä tarttetkin juuri sitä, joku joka huolehtii sinusta ja kaikesta niin että sinun ei tarvitse vaivata pientä suloista päätäsi ollenkaan muilla asioilla kuin miehiin liittyvillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme