Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Höh :( Kihlattuni ei haluakaan, että lähden ulkomaille. Mulla on

Vierailija
10.01.2013 |

tilaisuus tehdä jonkin aikaa töitä ja oleilla ulkomailla ennen ensi kesää. Olin vasta tekemässä päätöstä ja asian piti olla ihan ok kihlatulleni. Tänään hän sanoikin, että ei halua olla erossa niin pitkää aikaa eikä halua, että mä lähden. En minäkään halua erossa olla, mutta se olisi mukava tilaisuus ja mä tarvitsisin juuri sellaista nyt. Me ollaan menossa naimisiin tänä vuonna.

Mitä sä ajattelisit minuna? Tekisitkö juuri niin kuin itse haluat vai sopeutuisitko miehen toiveisiin?

Kommentit (425)

Vierailija
21/425 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa kotiin jossa vaimo ei ole muitten kanssa nuoleskellut tai paneskellut =D

Kai ostatte kaikki huonekalutkin uusiksi?

Vierailija
22/425 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos Muru oleilet ovulaation aikaan ulkomailla. Mutta ehkä se on ihan hyvä, häissä on kiva ottaa vähän Domppaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/425 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi itse. Rakastan sen verran ukkoani, että kunnioitan hänen toiveitaan.

Vierailija
24/425 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako tuo että meis ei rakasta sinua, jos ei kunnioita toivettasi lähteä?

Kulostaa aika huonolta... =(

Ei se ole mikään suhde missä vain toinen kunnioittaa ja rakastaa, ja toinen vaatii...

Vierailija
25/425 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän täältä voi olla pois, kun taas on ollut dramaattisia käänteitä.

Vierailija
26/425 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hänellä on täällä omat velvollisuutensa ja huono vaihe lähteä. Mun työnantajani haluaa lähettää juuri mut.

Mun pitäisi osata perustella haluni lähteä kihlatulleni muutenkin kuin "mä haluun" -perusteella. Siellä, minne mä menisin, on mies, jonka kanssa mulla on ollut lyhyt suhde, mutta ei mieheni pitäisi tietää siitä mitään. Sekään ei sis voi hänen mieltään hiertää. Meidän pitäisi etsiä uusi asunto ennen häitä, mutta enköhän mä voisi siihen osallistua ulkomailtakin. Kyllähän välittäjän postit kulkevat mihin tahansa. Jaarittelua...

ap

Sun nimenomaan ei tartte perustella sitä millään muulla kuin sillä, että itse haluat. Kyse on väliaikaisratkaisusta, lyhyestä ajasta. Te molemmat pärjäätte kyllä, vaikka ero ei niin kivaa olekaan.

Jos suhde kaatuu tähän, se kaatuu myöhemmin ihan varmasti johonkin muuhun. Ihmisellä pitää olla tilaa toteuttaa itseään, vaikka olisi parisuhteessa.

Kysy kihlatultasi (ja itseltäsi), miltä hänestä tutuisi vastaavassa tilanteessa, jos sinä yrittäisit estää häntä lähtemästä.

Vierailija
27/425 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen mielestään mä en voi olla ihan kunnossa vielä. Kun mies alkoi puhua, mä halusin jo lopettaa. En halua pitää sitä esillä vaan antaa sen haihtua pois. Se tapahtui muutenkin niin yllättäen, eikä mulla ole mielestäni edes "oikeutta" suhtautua siihen kuten heidän, joilla on pitkät toiveet ja odotukset takana. Niin, miehen mielestä sitä ei ole käsitelty loppuun, ja hän pelkää mun terveytenikin puolesta, vaikka mä olen selittänyt, että se on turhaa.

ap

että tarvitset aika parantua keskenmenon jälkeen, ja maisemanmuutos tekisi hyvää. Jaksat sitten vauvantekoa taas.

Onko Murulla ollut keskenmeno? Vai sitä joidenkin epäilemää aborttiviikonloppua tarkoitat? Olen ollut joulusta saakka palstatauolla.

<a href="http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1750402/ma_teen_koht…" alt="http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1750402/ma_teen_koht…">http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1750402/ma_teen_koht…;

Vierailija
28/425 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

erossa niin pitkään, ainakaan juuri nyt tai vielä. Hän voisi tulla luokseni kuitenkin aina, kun ehtisi. Mua ei sido kotiin miehen lisäksi muu kuin hääjärjestelyt (jotka saan delegoitua muille) ja se asunnon etsintä, mutta sitäkin voi siirtää. Meillä on ihan hyvä asunto nytkin. Mies haluaisi tulla häämatkalta molemmille uuteen kotiin ja siksi tämä aikataulu. Työkään ei sido, koska työni siirtyisi vähäksi aikaa sinne.

ap

jää kotiympyröihin. Mies ei voi nyt lähteä mukaan. Onko takertuvuutta, jos ei halua olla puolisostaan erossa muutamaa kuukautta? Vai onko se ihan luonnollista? Ja onko mulla jotain mietittävää, kun mä olisin valmis lähtemään häiden alla pois? Vaikea kysymys. ap

Eihän se tietenkään _kivaa_ ole, mutta kyllä normaalin aikuistenvälisen (vakavan) suhteen pitäisi parin kolmen kuukauden ero kestää. Varsinkin kun nykyään on sentään somet ja skypet ja kaikki mahdolliset keinot pitää yhteyttä reaaliaikaisesti ja jopa live-kuvalla. Ja lentoja kulkee tiuhaan suuntaan ja toiseen. Minusta siinä on iso ero sanooko, ettei ole kivaa, vai eikö tosissaan suostu lähtöön. Kumpi sitten lieneekin kohdallasi tilanne. Jos ei oteta lukuun mahdollisia pakollisia järjestelyjä, niin miksi et voisi lähteä? Ei sen, että tarttuu ainutlaatuiseen(?) tilaisuuteen, joka sattuu olemaan ennen häitä, tarvitse tarkoittaa yhtään mitään. Miksi morsiamen pitäisi istua kotona odottamassa puoli vuotta ennen häitä?

ymmärrätkö itsekään, miltä tuo kuulostaa?

Jos mies ei tässä vaiheessa halua sinun lähtevän, ei hän sitä myöhemminkään halua. Kuulostaa kovin takertuvalta mieheltä.

Totta ihmeessä sinä lähdet jos kyse on tosiaan muutamasta kuukaudesta!

Vierailija
29/425 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei kerran kunnioita sinun toivettasi lähdöstä (siis jos olisitte ap:n tilanteessa)?

Rakastaminen on puolison tukemista, ei sitomista.

Vierailija
30/425 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisaalta, yhtä lailla voin rakastaa ihan mistä osoitteesta tahansa.

ap

Vierailija
31/425 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä käsittelit asiaa täällä, mies missä?

EI vissiin sinun kanssa...

Ja sinähän et olisi edes vauvaa halunnutkaan, hän olisi.

Taitaa olla että miehelläsi on vaikeampaa olla kuin sinulla, ja nyt hän projisoi sen ilmaisemalla huolensa hyvinvoinnistasi.

Puhumattakaan siitä että hänellä on tarve kontrolloida sinua.

Ja ehkä pelkää että blelttäminen menee taas överiksi jos et ole kotona, ja hän vetää itteään sairaalakuntoon taas?

Vierailija
32/425 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitinsä siksi, että mies teki siitä italialaista draamaa ja ilmoitti heti molempien perheille. No, ihan mukavalta se oikeasti tuntui. Niin, voi olla, että miehellä on vaikeampaa kuin mulla. En usko, että hänellä muita pelkoja on. Kaikki on muuten ollut hyvin nyt.

ap

sinä käsittelit asiaa täällä, mies missä? EI vissiin sinun kanssa... Ja sinähän et olisi edes vauvaa halunnutkaan, hän olisi. Taitaa olla että miehelläsi on vaikeampaa olla kuin sinulla, ja nyt hän projisoi sen ilmaisemalla huolensa hyvinvoinnistasi. Puhumattakaan siitä että hänellä on tarve kontrolloida sinua. Ja ehkä pelkää että blelttäminen menee taas överiksi jos et ole kotona, ja hän vetää itteään sairaalakuntoon taas?

Vierailija
33/425 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

jos Muru oleilet ovulaation aikaan ulkomailla. Mutta ehkä se on ihan hyvä, häissä on kiva ottaa vähän Domppaa.

Vierailija
34/425 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten ihan vain asumiseen liittyvät syyt.

ap

Mies haluaa kotiin jossa vaimo ei ole muitten kanssa nuoleskellut tai paneskellut =D Kai ostatte kaikki huonekalutkin uusiksi?

Vierailija
35/425 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tajua, että nyt olisi kerrankin vapaa-aikaa toteuttaa itseään esim. kännäämällä ja käymällä huorissa.

Vierailija
36/425 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on vain maantieteellinen, ei oikea ero, ja siitäkin on selvitty.

ap

mutta hänellä on täällä omat velvollisuutensa ja huono vaihe lähteä. Mun työnantajani haluaa lähettää juuri mut. Mun pitäisi osata perustella haluni lähteä kihlatulleni muutenkin kuin "mä haluun" -perusteella. Siellä, minne mä menisin, on mies, jonka kanssa mulla on ollut lyhyt suhde, mutta ei mieheni pitäisi tietää siitä mitään. Sekään ei sis voi hänen mieltään hiertää. Meidän pitäisi etsiä uusi asunto ennen häitä, mutta enköhän mä voisi siihen osallistua ulkomailtakin. Kyllähän välittäjän postit kulkevat mihin tahansa. Jaarittelua... ap

Sun nimenomaan ei tartte perustella sitä millään muulla kuin sillä, että itse haluat. Kyse on väliaikaisratkaisusta, lyhyestä ajasta. Te molemmat pärjäätte kyllä, vaikka ero ei niin kivaa olekaan. Jos suhde kaatuu tähän, se kaatuu myöhemmin ihan varmasti johonkin muuhun. Ihmisellä pitää olla tilaa toteuttaa itseään, vaikka olisi parisuhteessa. Kysy kihlatultasi (ja itseltäsi), miltä hänestä tutuisi vastaavassa tilanteessa, jos sinä yrittäisit estää häntä lähtemästä.

Vierailija
37/425 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöhemminkään.

Vierailija
38/425 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan, sä olet tuhma.

ap

Ei tajua, että nyt olisi kerrankin vapaa-aikaa toteuttaa itseään esim. kännäämällä ja käymällä huorissa.

Vierailija
39/425 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

myöhemminkään.

Vierailija
40/425 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti onkin että hän ei päästä SINUA missään vaiheessa YKSIN.

Eli luottamus=0.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi